Ezúttal hagytam, hogy megtörténjen.. Tudtam, itt még nincs vége, képtelen voltam túl lépni azon amit Charlie pontosan 5perccel ezelőtt mondott.. Szerelmes belém. Az a Charlie Lenehan szerelmes belém, aki évek óta a legjobb barátom, a lelki támaszom, a másik felem, aki olyan mintha a testvérem lenne.. Aki.. Akit mindennél jobban szeretek.. Talán jobban mint barátság. Talán jobban mint ahogy azt szabadna.. Lehetséges lenne, hogy én is beleszerettem? A legtöbb ember agya teljesen kiürül miközben megcsókol valakit, az enyém most mégis robbanásig volt gondolatokkal.. Elváltunk egymástól és éreztem, hogy egy rák irigyelt volna annyira vörös voltam.. Ez volt az a csók amire ugyan eddig nem ismertem be még magamnak se, de régóta vágytam.Ch: - És.. Most mi lesz..? - halványan mosolyogva nézett rám és megvakarta a tarkójat. Sose vettem még észre mennyire aranyos mikor zavarban van.
L: - Nemtudom Ceejay.. Annyira zavaros lett most minden.. Időre lenne szükség, hogy felfogjam egyáltalán az elmúlt percek eseményeit. Én tényleg szeretlek, de nemtudom tudnál-e engem ÚGY szeretni, és még abban sem vagyok biztos, hogy akár én téged. - összeszorult a mellkasom. Miért olyan bonyolult dolog a szerelem? Miért szeretjük mindig azt, akit nem lehetne?
Ch: - Leo hidd el nekem se könnyű, egészen addig a.. csókig nem is gondoltam magunkra.. ÚGY. - a csók szót annyira halkan mondta ki, hogy majdnem vissza kellett kérdeznem jól hallottam-e.
L: - Látod erről beszélek. - mély levegőt vettem, de nem segített többé már ez sem. Valami eldurrant bennem..
- Hogy is gondoltam, hogy ebből valaha lehetne több egyetlen csóknál? Képtelenség. Lehetetlen. Charlie neked egy barátnőre van szükséged nekem pedig.. Nos, nekem fogalmam sincs kire, vagy mire lenne szügségem. Miért nem tudsz csak visszamenni Chloehoz ahelyett hogy engem csókolsz meg?! - próbáltam nem felemelni hangom, hiszen nem rá voltam dühös. Egyedül magamra, amiért ezzel a hülyeséggel valószínűleg éppen tönkreteszem a barátságunkat. A szemébe néztem, amiben őszinte tanácstalanságot láttam.
Nem bírtam tovább. Elfordítottam a fejem és egy pár másodperc múlva már a fürdőszoba padlón ültem zárt ajtók mögött.Nemtudom miért vagyok itt. Nemtudom miért érzem azt, hogy beleszerettem Charlieba. Nemtudom mi történik velem és azt sem miért történik. Nem akartam ilyen.. Elbaszott lenni..
🥀{Ha tetszett írjatok kommentet vagy vote-oljatok nemsokára jön a következő rész} 🥀
YOU ARE READING
A felszín alatt //Chardre
FanfictionLeondre Devries vagyok jelenleg 17 éves, de 14 éves koromban váltam ismertté a Bars And Melody nevű bandának köszönhetően amelyben enyém a rapper szerep. Az énekes pedig Charlie Lenehan. Charlie Lenehan a legjobb barátom, a testvérem, a lelki társam...