12 (Tw!)

242 32 2
                                    

-Huge Trigger Warning - selfharm/suicide
SAJÁT FELELŐSSÉGRE-

(Ha felzaklatnak az ilyen jellegű tartalmak légyszíves ne olvasd el)

(Nagyon komolyan mondom, hogy ne)




(Nem vállalok felelősséget semmiért ami itt elhangzik)

~Time skip 1 hónappal később~
Leo szemszöge

Egy hónap telt el azóta hogy véget vetettem a Charlie és köztem lévő kapcsolatnak ami valójában soha nem is létezett..

Három hét telt el azóta, hogy a koncertekkel is végeztünk és hazajöttünk. Lassan 30 napja jóformán nem is beszéltünk nemhogy a barátságunk sorsáról, igazából semmiről se..

A repülőn valahányszor csak ránéztem elfordította a fejét, ezért úgy döntöttem nem is próbálkozom tovább.. Nyilván sokkal egyszerűbb volt csak figyelmen kívül hagyni egymás létezését. Nem mintha annyira bántam volna. Charlie Lenehan nem csak az a személy volt számomra akit a világon mindennél jobban szerettem, hanem az is, akinek egyetlen este alatt sikerült tönkre tennie az egész életem. Mióta ismerem nem csak hogy végig kísérte, ő volt az okozója minden boldog időszakomnak amiért örökké hálás leszek neki..
De azt, hogy mindössze pár mondattal és tettel elhozta legroszabbat is, nos, azt nemtudom hogy valaha is megfogom-e neki bocsátani.

Hogy mit értek ez alatt? Neki köszönhetően visszaestem ugyanabba a gödörbe ahonnan éppen ő húzott ki anno 14 éves koromban.. Depresszió. A pánikrohamok ismét lassan mindennapossá váltak, és 3 év után újra vagdosni kezdtem magam..

Én.. Én próbáltam megállítani a gondolataim, próbáltam megállítani a hangokat a fejemben, próbáltam megvédeni magam.. Saját magamtól. Kénytelen voltam beismerni.: Egyedül nem vagyok elég erős hozzá.
Úgy éreztem zuhanok, de nincs már kéz amibe kapaszkodhatnék. Zuhanok mint egy kútba hajított kő, és nem látom a fényt többé.

Anyáék tudták mi történik velem, csak éppen azt nem, miért történik.. Mégsem állhattam csak úgy eléjük hogy "Meleg vagyok, szerelmes Charlieba a legjobb barátomba és majdnem szexeltünk is, de ő pár órával később összejött egy lánnyal és azóta rossz minden."

Szánalmasan hangzik. És valójában az volt.. Jelenleg azonban ígyis Tillie az, akinek van némi fogalma arról, miért jutottam oda ahol vagyok.. Nélküle már valószínűleg halott lennék.

Hanyatt vágtam magam az ágyon és bekötözött kezeimre néztem. Az egész egyetlen nap, a tegnap előtti nap leforgása alatt történt.

~Flashback~

A szobám padlóján ültem kezemben a telefonommal és sírtam. Nem túl férfias tudom, de egy ideje ez megy.. Aisha új fotót töltött fel amin Charlieval épp mosolyogva elvannak merülve egymás szájában. "Örökké és az után is💘" ez volt a kép alá írva.

Eszembe jutott mikor Charlieval először csókolóztunk és azt mondta mindig szeretni fog. Emlékszem a szája ízére és tapintásainak helyére az arcomon melyeket mintha csak a bőrömbe égettek volna ujjai. Ordítani szerettem volna, megállás nélkül ütni valamit amíg mozog lehetőség szerint azt a kurvát, de most bármi megtenné.

A felszín alatt //ChardreWhere stories live. Discover now