EVIL WIFE
" She is evil but she is my wife "
⭐ ⭐ ⭐
MIN RA pergi menemui Sehun. Sesuai janji, mereka akan bertemu disebuah pub. Dan seperti biasa, Min Ra yang akan terlebih dahulu sampai menunggu ketibaan lelaki itu.
Suasana pub yang bingit langsung tidak menghalang Min Ra untuk terus memesan dan menikmati air minumannya. Sepuntung rokok dikeluarkan dari kotak dan dinyalakan.
Min Ra terus menghisap dan menghembus asap rokok itu sesuka hatinya.
"Sayang, sorry I lambat." Sehun yang baru tiba langsung menegur dan melabuhkan punggungnya disebelah Min Ra.
"Bukannya you memang selalu lambat ke?" Min Ra menjawab sinis. Mukanya sengaja dimasamkan.
"Sorrylah sayang. You sendiri yang kata tak boleh nak jumpa I tup tup call I kata nak jumpa sekarang. Memang time tu I tak mandi lagi." jelas Sehun. Air yang telah dipesan dicapai dan diteguknya perlahan menghilangkan haus.
"Alasan. You nak salahkan I lah ni? Ke memang you tak nak jumpa dengan I dah?" wajah Min Ra dimasamkan. Rokok ditangannya kembali dihisap dan dihembuskan asapnya tepat dihadapan muka Sehun.
"Look Min, I tak salahkan you pun. Dan kalau you kata I tak nak jumpa dengan you...jawapannya of course I kata nak." Sehun meraih kedua tangan Min Ra. Tangan gadis itu dikucup lembut.
Min Ra tidak menjawab sebaliknya menarik kembali kedua tangannya daripada pegangan Sehun. Sehun agak terkejut namun masih dimaniskan wajahnya.
"I tak suruh pun you pegang tangan I." balas Min Ra kasar. Min Ra meletakkan rokok yang telah pendek dihisapnya ke dalam ashtray.
Sehun memandang Min Ra yang ingin mengeluarkan sepuntung rokok lagi. Kotak rokok itu dirampas Sehun dari tangan Min Ra sebelum sempat gadis itu mengeluarkannya.
"You ni dah kenapa suka hati rampas kotak rokok I?!" Min Ra menengking Sehun yang merampas dan memasukkan kotak rokoknya ke dalam tong sampah.
"Patutnya I yang tanya you. You dah kenapa Min? Sejak bila you kuat merokok ni?" Sehun bertanya serious. Matanya merenung anak mata hazel Min Ra.
"Ish! Suka hati I lah nak kuat merokok atau tak! Hak I bukan you. You sendiri yang ajar I merokok dan sekarang you pula yang nak halang-halang I. I tak ada moodlah Sehun. Dengan you yang macam ni, tambah serabut I dibuatnya." Min Ra berpeluk tubuh. Matanya tajam mencerlung tubuh Sehun.
"Okay, I'm sorry Min. I tahu I yang ajar you merokok tapi I tak sangka pula you ketagih sampai macam ni sekali. I ni pun tak kuat merokok macam you tahu. Dan yang you moody sangat ni kenapa?" soal Sehun ingin tahu. Sehun tergelak kecil melihat wajah mencuka Min Ra.
YOU ARE READING
Love Egoist
Fanfiction; MRS KIM : EVIL WIFE Dia bukanlah perempuan yang baik-baik. Jauh sama sekali kata sempurna. Dia gadis liar. Hidupnya sebati dengan Keseronokkan. Layakkah gadis seliarnya mencintai dan dicintai lelaki yang sempurna? Layakkah dia menjadi seorang iste...