Μαρια's POV
Όταν ξύπνησα το πρωί είδα τον Jimin δίπλα μου ξαπλωμένο. Κοκκίνησα να πω την αλήθεια.
Jimin: Καλημέρα.
Εγώ: Καλημερα. Περίμενε ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ;
Jimin: Χαχαχαχαχαχα ηρεμησε τίποτα δεν έγινε
Εγώ: Ωραία εσύ πως βρέθηκες εδώ και που είναι τα κορίτσια ;
Jimin: Κάνατε μπιτζαμα πάρτι σας λήστεψαν, αμηνθηκατε όμως ήταν πιο δυνατοί. Ποιος ξέρει τι θα γινόταν αν δεν ήμασταν εμείς εδώ ;
Εγώ: Ευχαριστώ.
Jimin: Παρακαλώ.Είπε και με κοίταξε και μου έριξε ένα γλυκό χαμόγελο. Ήταν τόσο γλυκός!
Νικη' s POV
Όταν άνοιξα τα μάτια μου το πρωί είδα τον V να κάθεται δίπλα μου ας πούμε πως δεν το πήρα καλά.
Εγώ: Ααααα ×100 τι κάνεις εσύ εδώ.
Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι είχα παει στην Μαρία και μας λήστεψαν. Μετά άνοιξα ξανά τα μάτια μου και είδα τον V κοντά μου είπε σ'............ δεν ξέρω δεν το ακουσα το υπόλοιπο και λιποθύμησα και πειναω κιόλας.
V: Μην κουνιέσαι.
Εγώ: Πως βρέθηκες εσυ εδώ.;
V: Είναι μεγάλη ιστορία. Γιατί δεν μου είπες ότι έχεις αδερφό. Με ζάλισε στις ερωτήσεις. Νόμιζε πως ήμουν το αγόρι σου ή κάτι τέτοιο....Τζον! Θα τον σκοτώσω! Αχ Παναγία μου παίζει να είμαι κόκκινη.
V: Τι έπαθες ; Κοκκίνησες! Μήπως έχεις πυρετό ;
Είπε και έβαλε τα χείλια του στο μέτωπο μου. Εκεί είναι που έπαθα καρδιακό. Θεέ μου κανε με να μην είμαι κόκκινη... θα γίνω ρεζίλι...Εγώ: Εεε....
V: Α σου έφτιαξα και πρωινό.
Εγώ: Ευχαριστώ πάρει και εσύ κάτι.
V: Οχι εγώ για εσένα το έφτιαξα.
Εγώ: Μα δεν πρόκειται να φάω όλο αυτό από μόνη μου.Είπα και του έχωσα ένα κρουασάν στο στόμα. Είχε μπουκώσει... δεν μπορούσα να μην συγκρατησω το γέλιο μου.
V: Ελα τώρα δεν είναι αστείο.
Εγώ: χαχαχ νομίζεις.V's POV
Είναιτοσο όμορφη όταν γελάει. Αχ να καθόμουν και αν την έβλεπα όλη την ώρα να γελάει έτσι έπαθα καρδιακό όταν την είδα έτσι χτες! Και αυτός ο αδερφός της που ήταν ; Κανονικά έπρεπε να ήταν εδώ. Πρέπει να την έχω από κοντά. Δεν θα το άντεχα αν πάθαινε κάτι.
Ευα' s POV
Ξυπνησα το πρωι και ήμουν στο κρεβάτι μου ουτε καν που ξέρω πως βρέθηκα. Έψαξα να βρω την Μία αλλά δεν ήταν πουθενά. Μα που είναι ; Πήρα την πετσέτα μου και πηγα να κάνω ένα μπάνιο να ηρεμήσω. Κατέβηκα κάτω και άνοιξα την πόρτα του μπάνιου.
Μπροστά μου ήταν ο Jungkook ημίγυμνος με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω γύρω στην μέση του. Ποτε δεν είχα προσέξει ποσο γυμνασμένος ήταν. Ιιιιιιιιιιιιι κοκκίνησα. Ευα ηρέμησε. Παίζει να είχαμε 20 δευτερόλεπτα που κοιμόταν. Αμέσως πήρα το βλέμμα μου και έκλεισα την πόρτα. Τι ήταν αυτό που έπαθα ;
Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα.Jungkook's POV
Είχα παει αν κάνω ένα ντουζ μέχρι να ξυπνήσει η Ευα και όταν τελείωσα η Ευα άνοιξε την πόρτα. Ντράπηκα πάρα πολυ. Πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο της. Έβαλα τα ρούχα μου και της χτυπησα την πορτα.
Ευα: Ναι έρχομαι.... Jungkook!
Εγώ:...
Ευα: Συγγνώμη γ.. γ... για π... π.. πριν δεν το ήθελα.!
Εγώ: Δεν πειραζει. Αλήθεια δεν έπρεπε να παω να κάνω μπάνιο.
Ευα: Οχι εγώ συγγνώμη που δεν χτύπησα.Ευα's POV
Αχ δεν έχω κουράγιο να τον κοιτάξω στα μάτια!
Εγώ: Συγγνώμη και παλι παω να κάνω μπάνιο πηγαινε ασυλία κάτω φάε σαν το σπίτι σου πατσε και εδώ αμα θες εγώ... εγώ... παω! Γεια!
Αφου τελείωσα πηγα μεχρι το δωμάτιο μου να βάλω ρουχα και ήμουν με την πετσετα αλλά κατάλαβα ότι όλα μου τα ρουχα ήταν στα άπλυτα. Αχ τι συμφορά είναι αυτή ; Εκανα ένα βήμα πισω και εριξα ένα βάζο.
Jungkook: Τι έπαθες ; Είσαι καλά ;
Εγώ: Οχι μην μπεις.Τι να πω προλαβα και μπήκα μέσα αμέσως πηρε το βλέμμα του και μου γυρισα στην πλάτη.
Εγώ: Συγγνώμη αλλά δεν έχω κάτι αν βάλω όλα τα ρούχα μου είναι άπλυτα.
Jungkook: Πάρε αυτό.
Είπε και έβγαλε την το φουτερ του και μου το έδωσε. Τώρα είχε μείνει με ένα άσπρο κοντομάνικο. Μου ήταν μέχρι το μπουτι παλι καλά.Εγώ: Ε...Ευχαριστώ.
Jungkook: Παρακαλώ! Ε.... εγώ πάω κάτω.Μαρια's POV
Καθώς τρώγαμε με τον Jimin λέγαμε χαζομάρες. Είχαμε σκάσει στα γέλια. Κάποια στιγμή ο Jimin σοβάρεψε και ψιλοκοκκίνησε.
Jimin: Μαρία να ξέρεις τι...
Εγώ: Πες τι θες.
Jimin: Να σκεφτόμουν αυριο μετά το σχολείο κατά τις 18: 30 να παμε βόλτα στην παραλια.
Εγώ: Εννοείς κάτι σαν ραντεβού.;
Jimin: Ναι! (Είπε και έσκυψε το κεφάλι του στο πάτωμα)
Εγώ: Ναι ναι!
Είπα και τον αγκάλιασα εχουμε να βρεθούμε με τις άλλες και να κανονίσουμε τι θα βάλω.Jimin: Τέλεια! (Είπε και με αγκάλιασε και πλειν βρησκομασταν σε απόσταση αναπνοής). Συγγνώμη.
Είπε και τραβήχτηκε ντροπαλά.Εγώ: Δεν πειράζει.
Είπα και του έσκασα ένα μεγάλο χαμόγελο.
Αχ! Πάει και αυτό το κεφάλαιο αν και μου βγήκαν οι αντιχειρες αλλά χαλάλι σας... τι λέτε να γίνει στο ραντεβού... 😏😏. Και τι λέτε και γαι τα άλλα δυο ζευγαράκια μας ;Γραψτε στα σχόλια αμα θέλετε! Μπαίνει😘😀😀
YOU ARE READING
The Dream > j.jk (√)
Fanfiction«C o m p l e t e d» Η Εύα είναι 14 χρόνων και πριν έναν χρόνο έχασε τους γονείς της . Τώρα μένει μαζί με την αδερφή της την Μία που θέλει να τα έχει όλα στην εντέλεια . Το ίδιο όνειρο κάθε βράδυ ένα αγόρι που το πρόσωπο του της φαίνεται γνωστό. Ποιο...