Κεφαλαιο 6 : V 💕

523 88 0
                                    

      Ο Jungkook και ο Jimin ήρθαν και μας είπαν ότι το απόγευμα θα έρθει και ένας φίλος τους. Τότε βρήκα την ευκαιρία και τους είπα για την προταση της Μίας. Τους είπα να φέρουν και τον φίλο τους μαζί.
    Μετά το σχολείο μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου απο την φίλη μου την Νίκη. Εγώ η Μαρία και η Νίκη είμαστε κολλητές από μικρά. Μου είπε ότι γυρισε από το ταξίδι της και της είπα να έρθει και αυτή. Φυσικά μου είπε ναι. Αχ τι καλά 18: 00 η ώρα θα είναι εδώ.
     Κατά τις 17: 30 ηρθε και η Μαρία για να ετοιμάσουμε το σπίτι.
Ντριιιιιιννννν......
     Ακούστηκε το κουδούνι της πόρτας. Πήγα και την άνοιξα.

Εγώ: Νίκη!
Νίκη: Κορίτσια!

     Αγκαλιαστήκαμε και εμείς της Β είπαμε τον έχει γίνει τώρα τελευταία όπου έλειπε.

Νίκη: Καλά είστε τρελές θα κοιμηθουμε σε ένα σπίτι με τρία αγόρια ;
Μαρία: Σε πληροφορώ οτι είναι άκακα.
Εγώ: Καλά αυτό μην το δένεις και κόμπο.
Νίκη: Από ότι μου είπατε είναι πολυ καλά παιδιά! Και προστατευτικά.(είπε και με κοίταξε με περιεργο βλέμμα)
Εγώ: Σκάσε! (Είπα και την χτυπησα στο μπράτσο)

      Ακουστηκε κουδουνι τα αγόρια θα είναι.

Εγώ: Γεια σας!
Jungkook: Γεια!
Jimin: Γεια!
Μαρία!: Ναι γεια. Έχει έρθει και μια φίλη μας η Νίκη ελπίζω να μην πειράζει!
Εγώ: Λοιπόν δεν θα μας συστήσεις ;
V: Γεια σας με λένε Kim TaeHyung αλλά ολοι με φωνάζουν V.
Μαρία και εγώ: Χαρήκαμε.
Νίκη: Νίκη χάρηκα!

   Τα παιδιά πέρασαν μέσα και καθίσαμε στο σαλόνι.

Εγώ:  Άμα δείτε ένα κορίτσι εδώ γύρω η αδερφή μου είναι μην δώσετε σημασία.
Μαρία: Σας το λέει γιατί είναι λίγο περίεργη με τα αγόρια αλλά κατά τα άλλα είναι καλή κοπέλα.
Νίκη: Θα καλοπεράσουμε.
V: Τι θα κάνουμε πρωτα ;

     Λοιπόν παιδια αυτί είναι το εκτο κεφάλαιο λίγο μικρό μου φαίνεται αλλά δεν πεθραζει θα έχουμε εξελίξεις στην πορεία...  😈😈. Τέλος παντων επειδή τα γράφω σε τετράδιο μου φαίνονται μεγάλα αλλά όταν τα γράφω εδώ μου φαινονται πολυ μικρά μάλλον κάνω μεγάλα γράμματα. Ελπίζω να σας αρέσει. ❤❤

The Dream > j.jk (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum