Νικη' s POV.
Περπατούσα μόνη μου για το σπίτι και έπινα μια πορτοκαλάδα. Ξαφνικά έπεσα κάτω και η πορτοκαλάδα έπεσε δεν ξέρω και γω που ή μάλλον δεν ήξερα που...
???: Ααα γαμωτο!
Εγώ: Συγγνώμη. Δεν το ήθελα σκόνταψα σε μια πετρα.
???: Ναι ναι έτσι το λένε τώρα...
Εγώ: εσυ δεν είσαι ο Νιλ ;
Νιλ: Ναι και το με αυτό ; Τώρα ας συνεχίσουμε από εκεί που είχαμε μείνει...Είπε και με κολλησε πανω σε εναν τοίχο. Με πλησιαζε όλο και πιο πολυ και πιο πολυ τώρα τα μάτια του από γκρίζα ήταν κόκκινα... τι στο ; Με κρατάει με πολυ δυναμη γιατι δεν με αφήνει να φυγω ;
Εγώ: Φυγε! Ασε με! Τι θέλεις οποία εμενα;
Νιλ: Να εξαφανιστείς από προσωπου γης και εσυ και οι φίλες σου.
Εγώ: Βοήθεια κάποιος έχω μπλέξει με τρελό!
Νιλ: Καλά δεν περίμενα να με πιστέψεις αλλά τέλος πάντων. Εσυ και πι φίλες σου είστε απειλή για το είδος μου.Αχου κάποιος δεν πηρε τα χάπια του σήμερα το πρωι. Τι λεει; Είναι κάποιο αστείο ; Και γιατί εξακολουθεί να έχει κόκκινα μάτια ;Οκ τώρα έχω αρχίσει και φοβάμαι περισσότερο από πριν. Κάτι δεν πάει καλά. Ακουσα βήματα και μια βραχύ φωνή.
V: Ασε κατω την κοπέλα μου!
Νιλ: Μπα μπα μπα ο Kim Tae Hyung χρόνια και ζαμάνια ή V ξέρω γω πως σε φωναζουνε ;Την πηρες υπό την προστασια σου βλέπω. Αμα δεν έκαναν βλακείες οι άλλοι τα πραγματα θα ήταν διαφορετικά.Μα τι στο καλό. Γνωριζονται ; Το ήξερα ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ ;Και τι σπόντες είναι αυτές ; Ο V με άρπαξε από το χέρι και με τράβηξε πισω του. Όρμησε πανω στον Νιλ και τον κλώτσησε και αυτός έπεσε κάτω. Γενικώς πλακωθηκαν στο ξυλο. Ο V δεν πληγώθηκε μόνο μια γρατζουνιά στο μπράτσο βαθιά μεν και αιμοραγουσε δε αλλά δεν ήταν και σαν τον άλλον. Ο Νιλ κουράστηκε και τα μάτια του από κόκκινα έγιναν γκρίζα ξανά. Σηκώθηκε και κατάφερε να πει μόνο μια πρόταση.
Νιλ: Δεν τελειώσαμε θα γυρίσω να το ξέρεις!
Ο V και εγώ καθίσαμε στο παγκάκι έσκισα λίγο από την φουστα μου και το έδεσα στον ώμο του...
Εγώ: Σε ευχαριστώ.
V: Θα έκανα τα πάντα από εσένα.Είπα και ακουμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του.
Ναιι... Είναι το εικοστό κεφάλαιο που σημαίνει ότι σε πεντε κεφάλαια τελειώνουμε! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη! Λοιπόν τι λέτε να έχει γίνει εδώ ; Γιατί τα κορίτσια είναι πολυ μπερδεμένα... Γραψτε κάτω αμα θέλετε μια θεωρία και θα σας πω αν πέσατε μέσα ή όχι. Για την ώρα μπάιιι💙💙💙
YOU ARE READING
The Dream > j.jk (√)
Fanfiction«C o m p l e t e d» Η Εύα είναι 14 χρόνων και πριν έναν χρόνο έχασε τους γονείς της . Τώρα μένει μαζί με την αδερφή της την Μία που θέλει να τα έχει όλα στην εντέλεια . Το ίδιο όνειρο κάθε βράδυ ένα αγόρι που το πρόσωπο του της φαίνεται γνωστό. Ποιο...