Ευα's POV~
Χωριστήκαμε με τα παιδια και σήμερα γυρνουσα στο σπίτι μόνη μου όπως παλιά. Τι θυμάμαι τώρα... σκέφτηκα καθώς κοιτούσα τον δρόμο. Εδώ. Ο Jungkook με είχε σώσει από έναν που πήγε να με πατήσει με το αμάξι. Πριν περάσω τον δρόμο κοίταξα δεξιά και αριστερά αλλά κάποιος με έσπρωξε από πισω. Δεν ξέρω ποιος. Ίσα ίσα πρόλαβα να δω ποιός είναι. Νομίζω ήταν ο Μαξ αλλά δεν με ξέρει καν γιατί να κάνει κάτι τέτοιο.Κοίταξα δεξιά και ένα μηχανάκι ερχόταν προς το μέρος μου. Ξαφνικά κάποιος πετάχτηκε πανω μου και βρέθηκα στην άλλη μεριά του δρόμου. Ήταν ο Jungkook με έσωσε για δεύτερη φορά.
Μαξ: Γαμώτο.
Εγώ: Πας καλά;
Μαξ: Μια χαρά ευχαριστώ κρίμα θα σε πατούσε το μηχανάκι αμα δεν ήταν αυτός! Αμάν βρε Jeon Jungkook μπορείς να μην μπλέκεσαι στα ποδια μου ;
Jungkook: Βλέπω δεν έχεις αλλάξει καθόλου. Τζάμπα σε στείλαμε εκεί...
Μαξ: Μην μου το θυμίζεις! Εξαιτίας σου η ζωή μου έγινε κόλαση! Χαχαχχα μα που τα βρίσκω ο άτιμος.
Jungkook: Αχ Θεέ μου.
Μαξ: Μην το ξαναπείς αυτό! Αν θες να τα παμε καλα. Λοιπόν εγώ φεύγω α ναι και κοπελιά έχε τα μάτια σου δεκατέσσερα. Αντιός!Μα τι περίεργος ; Τι φάση περνάει ;Τελικά υπάρχουν πολλοί ψυχάκηδες στην σημερινή κοινωνία! Πάντως η τελευταία προταση με άγχωσε τρομερά. Ο Jungkook με γυρισε σπίτι. Πάντως ένα πραγμα έχω να πω. Κάτι δεν παει καλα εδω!
Jungkook's POV ~
Γυρισα την Ευα σπίτι της και πηγα σπιτι μου να βρω τα παιδια.
Jimin: Καταπληκτικά μας βρήκαν.
V: Ναι για αυτό η έκτη μου αίσθηση έχει χτυπήσει κόκκινο τις τελευταίες μέρες.
Jimin: Και οι άλλες θα αρχίσουν να υποψιάζονται δεν είναι ηλιθιες.
Εγώ: Έχετε δίκιο αλλά δεν θέλω να φύγουμε. Απλώς καντε την προσευχή σας γιατί τα πραγματα θα πανε από το κακό στο χειρότερο. Α ναι και όταν είστε κοντά στα κορίτσια μην δείχνετε σημάδια όσο μπορείτε.
Jimin: Αυτό δεν στο υπόσχομαι αν απλώσει χέρι πανω της Θεέ μου συγχώρα με θα τον τσακίσω! Αν χρειαστεί θα ξαναμονομαχίσουμε.
V: Λοιπόν τα κορίτσια και τα μάτια σας δεκατέσσερα για να μην γίνει ότι έγινε την τελευταία φορά.
Εγώ: Διάβολοι... σπέρνουν παντού τον πανικό.
Jimin: Ναι αλλά πως βρήκαν τα κορίτσια τόσο ευκολα ;
Εγώ: Γιατί οι δυνάμεις τους ενεργοποιήθηκαν λογικά.
V: Αχ γιατί σε εμενα Παναγία μου ; Τώρα που την βρήκα δεν θέλω να την χάσω.Γειαα. Βριστε με καντε ότι θέλετε αλλά βαριόμουν υπερβολικά για να γράψω... αλλά πρεπει να το τελειώσω μέχρι την μέση του μήνα. Λοιπόν πιστευω οτι για μικρό κεφάλαιο είχε μεγάλα γεγονότα. Τόσες σπόντες έχει πιστευω οτι εχετε καταλάβει περιπου τι γίνεται. Τα κορίτσια όμως θα το καταλάβουν ή θα ειναι πολυ αργά ; Θα το μάθετε δεν ξέρω και εγώ ποτε γειαα😍💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Dream > j.jk (√)
Hayran Kurgu«C o m p l e t e d» Η Εύα είναι 14 χρόνων και πριν έναν χρόνο έχασε τους γονείς της . Τώρα μένει μαζί με την αδερφή της την Μία που θέλει να τα έχει όλα στην εντέλεια . Το ίδιο όνειρο κάθε βράδυ ένα αγόρι που το πρόσωπο του της φαίνεται γνωστό. Ποιο...