Είχαμε νευριάσει πάρα πολύμε τα αγόρια. Σίγουρα μάτι μας κρύβουνε. Εγώ πήγα γρήγορα στο σπίτι μου και ξαπλωσα αυριο θα παμε εκδρομ6 με το σχολείο στην Seoul. Το επόμενο πρωι ξυπνησα έφτιαξα την τσάντα μου και πηγα τρέχοντας στο σχολείο. Στο λεωφορείο έκατσα δίπλα στον Jungkook βέβαια ήμουν ακόμα θυμωμένη μαζί του. Όποτε δεν μιλήσαμε πολυ. Όταν πετπατουσαμε μας άφησαν δυο ωρες στα μαγαζιά αλλά έπιασε βροχή. Βγηκα έξω στην βροχή. Δεν πρόκειται να εμένα μέσα στο μαγαζί. Ήμουν κατά βρεγμένη. Κάποιος με τράβηξε από την μέση και με έφερε κοντά του. Ήταν ο Jungkook. Με κοίταξε στα μάτια.
Jungkook: Γιατι κάθεσαι μόνη σου στην βροχή ;
Δεν του απάντησα. Με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Δάγκωσε το κατω χείλος του και τράβηξε με το χέρι του την μέση μου και με κολλησε πάνω του.
Jungkook: Ακόμα και βρεγμένη είσαι πανέμορφη.
Είπε και με φίλησε. Με φιλουσε για πετιπου δέκα δευτερόλεπτα και μετά πηγαμε μαζί με τα υπόλοιπα παιδια. Δεν καταβάλει τι στο καλο έγινε εκεί περα. Ορκίζομαι πως είχα κοκκινήσει.
Καθησα με τα κορίτσια και συζητούσαμε τα πραγματα που είχανε γίνει. Είχαμε παρει κάτι που θα φορουσαμε στο τέλος της χρονιάς. Κάποιοι μας τράβηξαν πισω και μαντέψτε ποιοι ήταν ο Μαξ ο Νιλ και ο Καζ ή αλλιώς σατανικη τριαδα.Εγώ: Τι θέλετε επιτέλους ;
Νίκη: Τι σας έχουμε κάνει ;
Μαρία: Μας έχετε πρίξει.
Μαξ:Στατιστικά κοριτσίστηκη φλιαρία δεν μπορώ...
Νιλ: Το θέμα είναι ότι είστε πολύ πολύτιμες αλλά και πολύ επικίνδυνες.
Μαρία: Πήρατε τα χάπια σας σήμερα το πρωι ;
Καζ: Χαχαχ αστείο!
Νίκη: Αχ παναγια μου!
Μαξ: Μην το ξαναπείς αυτό!
Νίκη: Ποιο ;
Σατανικη τριαδα: Αυτή την λέξη από π...
Εγώ: Πάει έχουμε μπλέξει με ψυχοπαθείς!
Μαξ: Όντως πως το καταλαβατε ;Τέλος παντων αντε να τις ξεφορτωθούμε να τελειώνουμε.Προσπάθησα να κουνηθώ το ίδιο και τα κορίτσια. Χτυπιομασταν αλλά τίποτα.
Μαρια' s POV~
Δε μπορω να καταλάβω τι γίνεται εδώ. Δεν μπορουσαμε να κουνηθούμε. Τα αγόρια πήραν ένα σατανικό χαμόγελο. Τα μάτια τους πλέον είχαν αλλάξει χρώμα ήταν κόκκινα. Πάει δεν το ζω εγώ αυτό. Και τότε που νόμιζα πως δεν πρόκειται να ζήσω ο Jimin βρέθηκε μπροστά μου. Ένα γαλάζιο φως τυλιξε το στενό. Από εκεί και μετά όλα σβήνουν δεν θυμάμαι τίποτα.
Νικη' s POV~
Το μόνο που θυμάμαι είναι τον V μπροστά μου και ένα γαλάζιο φως. Τώρα ειμαι ξυπνια στο ξενοδοχείο. Το κορίτσια ήταν ξαπλωμένη δίπλα μου και έβλεπαν τηλεόραση. Πήγα να μιλήσω αλλά...
Μαρία + Ευα: Δεν ξέρουμε τι έγινε.
Μαζέψαμε τα πράγματά μας γιατί φευγαμε και πηγαμε στο λεωφορείο. Καθησα δίπλα στον V. Δεν τον ρώτησα τι έγινε απλώς χαιρομουν που ήμουν καλά. Γυρίσαμε επιτέλους σπίτι και εγώ πηγα να κοιμηθώ γιατί ήμουν αφάνταστα κουρασμένη.
Το προ τελευταίο κεφάλαιο μολις τελείωσε! Φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος της ιστορίας μας... ή μήπως όχι ; Θα δείτε στην συνέχεια! Μπαιιι για την ώρα! 💙💙
YOU ARE READING
The Dream > j.jk (√)
Fanfiction«C o m p l e t e d» Η Εύα είναι 14 χρόνων και πριν έναν χρόνο έχασε τους γονείς της . Τώρα μένει μαζί με την αδερφή της την Μία που θέλει να τα έχει όλα στην εντέλεια . Το ίδιο όνειρο κάθε βράδυ ένα αγόρι που το πρόσωπο του της φαίνεται γνωστό. Ποιο...