Κεφαλαιο 16 : Το ασημένιο κολιε 👑

460 74 6
                                    

Ευα' s POV

Περάσαμε το βράδυ η κορτσοπαρέα
μιλώντας για το ραντεβού της Μαρίας. Από ότι κατάλαβα ο Jimin ξέρει να φτιαχνει ατμόσφαιρα.
Το επόμενο πρωι η Μια μας συνόδεψε στο σχολείο. Όπως βλέπετε το αφήνω ασχολίαστο. Εν τι μεταξυ στην διαδρομή εμείς χαζογελουσαμε και μας κοιτουσε σε φάση "τι έχω χάσει ;".Τελος παντων. Πρώτη ώρα είχαμε εικαστικά. Έκατσα δίπλα στον Jungkook και η κυρία μας είπε να ζωγραφίσουμε ότι θέλουμε.
Στο τέλος της ημέρας γυρνούσαμε εγώ και ο Jungkook στα σπίτια μας και κάποια στιγμή με σταμάτησε στο παρκακι απενατι από το σπίτι μου. Έβγαλε ένα κουτάκι από την τσέπη του σε κόκκινο χρώμα.

Jungkook: Αυτό είναι για εσένα.
Εγώ: Τι είναι αυτό ;
Jungkook: Δωράκι.

Είπε και κόκκινη σε. Έβγαλε από το κουτάκι ένα ατενίζει κολιέ σε σχήμα Κλειδίου με ένα μικρό γαλάζιο διαμάντι από πανω.

Εγώ: Είναι τέλειο. Θα μου το βάλεις γιατί δεν μπορώ μόνη μου ;
Jungkook: Ναι φυσικά.

Σήκωσα τα μαλλιά μου και τυλιξε το κολιε γυρω απο τον λαιμό μου.

Jungkook: Σου παει και ταιριάζει με τα μάτια σου. Αν ναι και κάτι από. Α παρε αυτό και άνοιξε το στο σπίτι σόου.
Εγώ: Ευχαριστώ πολυ αν και δεν έπρεπε! (Είπα και τον αγκάλιασα). Γεια.
Jungkook: Γεια.

Πήγα μέσα στο σπίτι χοροπηδόντας. Ήταν τόσο γλυκός. Το κολιε είναι τέλειο έχει και μια μυρωδιά σαν τριαντάφυλλο.

Μια: Τι ήταν αυτό ;
Εγώ: Ποιο ;
Μια: Ξέρεις εσυ.
Εγώ: Ωραία για ν στο ξεκαθαρίσω είμαι 14 χρονών και όχι 5 χρονών. Τώρα τελευταία το έχεις παρακανει και δεν θα σου βγει σε καλό. Μπορώ να προσεχω τον εαυτό μου. Το αγόρι δεν σου έχει κάνει τίποτα και ήταν κοντά μου όσες φορές έλειπες. Και αν μου αρέσει ή όχι είναι δικό μου προβλημα.

Είπα και έφυγα στο δωμάτιο μου. Άνοιξα το πακετο και είδα ένα γράμμα και ζωγραφιά. Είδα την ζωραφιά και είχε εμένα και τον Jungkook. Από κάτω έγραφε " Για σένα - Jungkook ".Αυτη ειναι σαν μια φωτογραφία που είχαμε βγάλει στο παρκακι όταν είχαμε πρωτογνωριστει.
Κρέμασα την ζωγραφιά στον τοίχο και είπα να ανοίξω εκείνο το χαρτάκι που είχε δώσει. Μέσα έγραφε:
" Αγαπητή Ευα,
Λογικά όταν διαβάζεις αυτο το γράμμα θασου έχω δώσει το κολιε γιατί ξέρω ότι θα αργήσεις να το ανοίξεις. Επειδή ντρέπομαι παρα πολυ να στο ζητήσω από κοντά.... θα ηθελες να βγουμε έξω ; Δηλαδή... να βγούμε ραντεβού;Αμα θέλεις δώσε μου την επόμενη μέρα το χαρτάκι. Ελπίζω να πεις ναι
-Jungkook"

Εγώ: Ααααα..... Ναι ναι ναι!

Ανυπομονώ να έρθει η αυριανή ημέρα. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Μακάρι να του έδιναν το χαρτάκι και απλοί σήμερα. Δεν το πιστευω θα βγω ραντεβού με τον jungkook!

Λοιπόν παιδια δεν ξέρω για εσάς αλλά μοιράζω έρωτα και ραντεβου να έρχεται προς το μέρος μας! Μόνο εγώ είμαι τόσο ενθουσιασμένη για τα επόμενα κεφάλαια ; Από ότι φαίνεται ο Jungkookie είναι ντροπαλός.... 😊
Να και ένα δωράκι: 👇

Maknae line! 😍🌹🌹

The Dream > j.jk (√)Where stories live. Discover now