Κεφαλαιο 12 :Ας μιλησουμε για αγορια 🏆

441 81 5
                                    


Μαρια's POV

       Μαζευτήκαμε όλες σε ένα δωμάτιο μαζί με το σκατο την Αφρουλα.

Εγώ: Ότι ακούσεις τσικουδιά!
Αφρούλα: Τάφος.
Ευα: Λοιπόν θα το πω γιατί η Νίκη δεν ήταν εδώ... μαλώσαμε με την Μια γιατί το έχει παραχέσει και νομίζει ότι εγώ και ο Jungkook τα έχουμε. Όποτε πηρα τα μπογαλάκια μου και ήρθα εδώ.
Αφρούλα: Έλεος πια αυτή ο αδερφή σου ανακατευεται στα προσωπικα σου.
Εγώ: Δίκιο έχει το μικρό.
Αφρούλα: Ευχαριστώ.
Νίκη: Το θέμα είναι ότι όντως κάτι παιζει μεταξύ σας αλλά κανείς δεν της δίνει το δικαίωμα να ανακατεύεται.
Ευα: Φταίει που ο Jungkook είναι περιεργος. Με το περιεργος εννοώ ότι μια είναι ντροπαλός, υπερπροστατευτηκος, συμπονετηκος και από την άλλη ψωνιζεται.... καταλαβαίνετε...
Μάρια: Ωραία πρέπει να ξεκαθαρισεις στην Μια ότι δεν είσαι πεντε χρονών και μπορείς να προσταυευεις  τον εαυτό σου.
Νίκη: Ωραία τώρα ας πουμε για εσένα Μαρία και τον Jimin.
Εγώ: Τι εννεις ;
Νίκη: Έχουμε δει τον τρόπο που τον κοιτάζεις δεν είμαστε τυφλές.
Ευα: Τι θέμα είναι αν σου αρέσει εσένα.
Εγώ: Κοίτα να σου πω... μπορεί να μου αρέσει.
Νίκη: Καλά το κατάλαβα!

          Είπε και με σκούντηξε στο μπράτσο. Παίζει αν κοκκινησα αλλά τι να κάνω μου αρέσει ο Jimin. Αλλά δεν πρόκειται να πω τίποτα, εξάλλου με βλέπει μόνο σαν φίλη. Έτσι νομίζω τουλάχιστον.

Εγώ: Ναι αλλά η Νίκη και ο V;
Νίκη: στο υποννοεις ;
Ευα: Κοιμήθηκες στην αγκαλιά του ναι ή όχι ; Χώρια ότι σου δίνει ένα ενδιαφέρον.

Νικη'  s POV

Εγώ: Μα τι λέτε ;
Ευα: Ξέρεις πολυ καλα τι λέμε χώρια στην  ταινία εκεί που τρόμαξες!
Μαρία: Της Νίκης της αρέσει ο  V!
Ευα+Μαρία: Της Νίκης της αρέσει ο V! Της Νίκης της αρέσει ο V! Της Νίκης της αρέσει ο V!
Αφρουλα: Βλέπω ότι σε όλες σας αρέσει κάποιος.
Εγώ: Αφρουλα σου αρέσει κάποιος ;
Αφρουλα: Ναι
Μαρία: Α! Για λεγε!
Αφρουλα: Ο εαυτός μου.
Ευα: Α δεν τρώγεσαι!

       Είπε η Ευα και πέσαμε όλες πάνω της και αρχίσαμε να την γαργαλάμε.

         Γεια!  Ήθελα να να ανεβάσω χτες αλλά κάτι προεκειψε και το άφησα στην μέση. Ήθελα να το ανεβάσω χτες γιατί είναι λίγο μικρό.... τέλος πάντων δεν πειράζει μπορεί να ανεβάσω και αλλά δυο σήμερα. Δεν ξέρω θα δω. Τι λέτε τι γίνεται εδώ η Ευα τι θα κάνει με τον Jungkook ; Η Μαρία με τον jimin ;Η Νίκη με τον V ; Γραψτε κάτω στα σχόλια για την γνώμη σας και θα δείτε στα επόμενα κεφάλαια. 🌈❤😁

The Dream > j.jk (√)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz