Κεφαλαιο 7 : "Ας δουμε μια ταινια!"

540 91 23
                                    

    Jungkook's POV ~

    Έχουμε μια ώρα και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Βαράμε όλοι μύγες. Από την ώρα  που μπήκα μέσα η Μία κοιτάζει μια εμένα και μια την Έυα. Μα τι στο καλό έχει πάθει ;

V: Γιατί δεν βλέπουμε μια ταινία ;
Όλοι:  Ναιιι
Εγώ: Τι ταινία θα δούμε ;
V: Θρίλερ.
Μαρία: Αχ παναγια μου! Αμα δεν κοιμάμαι εσείς θα φταίτε!
Jimin: Δεν πειιραζει θα μείνω ξυπνιος εγω αρκεί να κάτσεις και εσυ μαζί μας.
Νίκη: Ναι κάτσε!
Μαρία: Καλά καλά  και ποιο θρίλερ θα δούμε  ;
V: Το κάλεσμα.

Μαρία 's POV~

   Πάει δεν θα μείνω ζωντανή. Πάω χαμένη μισώ τα θρίλερ. Πριν αρχίσει η ταινία ο Jimin έκατσε δίπλα μου. Η Μία έκατσε κοιτώντας επίμονα τον Jungkook και την Έυα. Έλεος πια. Η ταινία άρχισε. Μου κόπηκαν τα πόδια. Εγώ και η Νίκη δεν λατρεύουμε τα θρίλερ όμως η Έυα τα όχι μόνον τα λατρεύει....  Αλλά τέλος πάντων. Η Έυα είχε κάτσει δίπλα στον Jungkook με ένα χαμογελο μέχρι τα αυτιά που θα βλέπαμε θρίλερ. Τα φτερά της έλειπαν.

Εγώ: Αααα παναγια μου!
Έυα: Σιγά ακόμα δεν άρχισε.
Jimin:  Δε  λατρεύουμε όλοι μας τα θρίλερ.

   Είπε και άρχισε να γελάει. Ο Jungkook κοιτουσε την οθόνη λες και είναι κάτι το φυσιολογικό.

Νίκης POV ~

    Καθόμουν δίπλα στον V με κομμένη την ανάσα προσπαθοντας να παρω το βλέμμα μου από την οθόνη αλλά ο V με σκουντηξε. Πετάχτηκε και η ΣΑΤΑΝΙΣΜΕΝΗ στην οθόνη και πάλι καλα που δεν είχα καρδιακό επεισόδιο.

Εγώ: αααααααααααααααααα παναγια μου γιατί σε εμένα ;( είπα και έπεσα στην αγκαλιά του V.)
Εγώ: Συγγνώμη δέν το ήθελα!
V: Δεν πειραζει.
      Είπε και μου χαιδεψε το κεφάλι.  Ήταν τόσο γλυκός. Γύρισα το κεφάλι μου και την έβγαλα  αυτή την σκεψη από το μυαλό μου. Ο V είναι μόνο ένας φίλος.

Ευας POV~

    Η ταινία ήταν πολυ ωραία. Μπορώ να πω ότι απόδοση έχω δει ήταν ωραίο. Κάποια στιγμή ξανά πετάχτηκε στην οθόνη και β αυτή την φορά τρόμαξα. Πήγε η ψυχή μου στην κουλουρη.

Εγώ: Αααα ααα πως πεταχτηκε έτσι ;(είπα και μου επεσε το τηλεκοντρόλ στο πατωμα και βρέθηκα στην αγκαλιά του Jungkook.
Εγώ: Χίλια συγγνώμη.
Jungkook.:  Δεν πειραζει σιγά
 
   Είπε και μου χαμογέλασε και έκανε να πιάσει το τηλεκοντρόλ. Πήγα να το πιασω και αγγιξα το χέρι του.

Jungkook's POV

    Όπως έπεσε το τηλεκοντρόλ πηγαμε να το παρουμε και ακουμπησα το χέρι της. Ήταν ζεστό. Αμέσως το τράβηξε και σήκωσε το κεφάλι της και έτσι όπως το σήκωσα και εγώ κοπάνησαν τα κεφάλια μας.

Εγώ: Χίλια συγγνώμη
Ευα: Δεν πειραζει εγώ φταίω.

    Είπα και χαμογέλασε. Ήταν τόσο γλυκιά. Κατά την διάρκεια της ταινίας μου έπιασε το χέρι από τον φόβο της. Έκανα από την άλλη μεριά και είδα την Μια να μας αγριοκοιτάει. Δεν έδωσα σημασία.

Μια 's POV~

    Κάτι παίζει ανάμεσα στον Jungkook και την αδερφή μου το ίδιο και με τα αγόρια και τα κορίτσια. Δεν πιστεύω να της αρέσει. Αμα της κάνει κάτι....  έχει περάσει πολλά μετά τον θάνατο των γονιών μας. Είναι περιεργος... καλύτερα να τον έχω από κοντά....

      Πάει και αυτό το κεφάλαιο πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε. Τι έχει πάθει η Μια και το θα γίνει στην συνέχεια της βραδιάς ; Θα το μάθετε στο επόμενο κεφάλαιο.... Αντίο για την ώρα... ❤😁😁😁

The Dream > j.jk (√)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang