Bölüm 2

7K 209 1
                                    

( Nefes'in ağzından)
Hiç merak etmeyin geçmişimi öğreneceksiniz.
Yaprak ile İstanbul'da yaşadığımız evi satıp Trabzon'un Sürmene ilçesinden ev satın aldık.
Artık İstanbul'un kirli havasını değil Trabzon'un mis gibi havasını soluyacaktık.
Yaprağı pek bilmem 🤷🏻‍♀️ de Ben karadenize aşığım ya. Orada yaşlanmak istiyorum tek başıma. Bu kararı 4 ay önce verdik. Yaprakla Trabzon'a gidip ev seçtik sonrasında yaprağın pek Trabzon'a gelme gibi bir fırsatı olmadı ama ben fırsat buldukça evi düzenledim mobilyaları yerleştirdim. Sağolsunlar komşularımız da çok Güleryüzlü çok güzel karşıladılar bizi.

(Nefes ve Yaprağın evi - İstanbul)
(saat 11:25)
Nefes : artık zaman geldi anca gideriz herşey tamam mı?

Yaprak : Evet herşey hazır taksiyi çağırabilirsin.

( Nefes taksi çağırır)

Yaprak : burayı özleyeceğim ara sıra geliriz belki İstanbul'a?

Nefes : Neden olmasın? İzin günlerimizde gelebiliriz bir günlüğüne..:)

( Taksi gelir)

Yaprak : Hadi bakalım taksi geldi gidelim.

(Nefes ve Yaprak taksiye binip Atatürk havaalanına giderler)

Saat : 13:54

( Duyuru : '' Saat 14.00 Trabzon yolcusu lütfen uçağınıza doğru ilerleyiniz. Uçağınız kalkmak üzeredir)

( Nefes ve Yaprak uçağa binip emniyet kemerlerini takarlar.)

Nefes : Herşey harika olacak.
Yaprak : hiç şüphem yok:)

( Kalelilerin evi - Trabzon )
( Asiye mutfakta yemek yapmaktadır. Saniye mutfağa girip sandalyeye oturmuştur)

Saniye : E gı Asiye evimizin hemen yanındaki ev satulmuş sen duydin mi?

Asiye: duydum ana satulmuş. 2 doktor kiz yaşayacakmuş duyduğuma göre.( Gülerek ) Bakarsun gelinlerin olurlar anaa.

Saniye: Sana diyende kabahat Asiye.

Asiye: (içinden) e acaba kimki bunlar? Bakacağuz..

(Nefes ve Yaprak uçaktan inmişlerdir , Nefes araba kiralamıştır hemen bavullarını arabaya koyarlar. Nefes kullanmaya başlar.)

(Saat 4 olmuştur)

Yaprak : Direk eve mi gideceğiz?

(Nefes evini düzenlemeye geldiği zaman çoğu yeri öğrenmiştir ve Civraya aşık olmuştur)

Nefes : Önce  birşeyler yiyelim sonra benim mekanıma gideriz.

Yaprak : ah nefes 😀

(Saat 5 olmuştur)

(Tahir gemiyi limanda bırakır. şirkete doğru gider)

Tahir : Abi ben gidiyorum hayde evde görüşürüz.

Mustafa: Görüşürüz koçum.

Tahir'in ağzından;
Kumdan geldikten sonra her gün civraya giderdim. Babam bana küçükken sevdalanacağım kadını civrada bulacağımı söylerdi. Annemi de civrada görmüştü babam.
Bende babama derdim ki '- Baba benum Karadenuzum var derdum o yeter derdum'
Ben karadenuz ile evleneceğum derdum...

( Tahir Civraya doğru sürer)

(Nefes civraya giderken Yaprak çoktan uyumuştur. Yorulmuştur.)

Nefes : (İçinden) yorulmuş kıyamam. Ben biraz oturayım tek başıma bari sonra eve gideriz)

Nefes kayalıklarda oturup karadenize bakmaktadır.

(Bu sırada Tahir gelir ve tam oturduğu kayada bir kız görmüştür. Kızın yanına sessiz bir şekilde giderek arkasından; )

Tahir : Ula sen ne edeysun burada?

(Tahir aniden bağırdığı için nefes hızla kalkmaya çalışmıştır ama dengesini kaybetmiştir. Tam düşecek iken Tahir onu elinden yakalar)

İlacım sensin (NefTah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin