İzmir uçağına binmişlerdi. Nefes başını tahirin omzuna yaslamış, tahirde başını nefesin başına koymuştur. el ele gidiyorlardı. İzmire indiklerinde saat 13:15 ti. hemen kalacakları otele gittiler. Yerleştiler. Önce nefes duşa girdi. Sonrasında giyindi.
Giydiği kıyafet; ve saçı;
Nefes duştan çıkar. Tahir bakakalır.Nefes: Noldu tahir? Dondun kaldın
Tahir: Kızım öldürdün da. ha bu kadar güzel olunur mi?
Nefes tahirin yanına gelir ellerini tutarak tahire bakar.
Nefes: Bu kadar güzel bakmak zorunda mısın:)
Nefes tahire daha da yaklaşarak dudaklarını birleştirirler. öpüşürler.
Bir kaç saniye sonra nefes kendisini geri çeker.Nefes: Hadi tahir sende duşunu al daha İzmir'i gezecegiz.
Tahir onaylarcasına başını sallar ve nefesi yanağından kocaman öper. duşa girer. Duştan çıktıktan sonra giydiği kıyafet;
Nefes: Ya tahir böyle dışarı çıkamazsın ya olmaz! (trip atar)
Tahir: Ula noldi😄
Nefes: Bütün kızlar sana bakıyor zaten bide buradakiler da baksın saçlarını yolayım. Biz dışarı çıkmayalım gel film izleyelim.
Tahir: Sen beni mi kıskanaysun?
Nefes: Ne kıskanicam be! Kıskanmıyorum!
Tahir nefese doğru ilerler ellerini nefesin beline koyar,başını boynuna gömer ve nefesin kokusunu çeker. Sonrasında başını kaldırır.
Tahir: Bana bi tek senin kokun iyi geliyo. Bi tek senin yanında kendini mutlu hissediyrım. başkalarunun yanunda değil. Nefesim..
Nefes: İyi ama napayim kıskanıyorum:)
Tahir: Bende seni kıskaniyrım. Ama sen yanımda olunca hiçbirşeyin önemi yok.
Sarılırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacım sensin (NefTah)
FanficTesadüflere mi inanırız? Yoksa kader deyip geçer miyiz? -Derdim de dermanımda sensin napiyim? Sadece bir cümle.. 'Si Maoroper' Lazca seni seviyorum demektir.