Bölüm 12

4.7K 178 0
                                    

Şarkı : Apolas Lermi : kaderim böyle imiş
(Sabah olmuştur)

Tahir hiç uyumamıştır bütün gece nefese sarılmıştır.Nefes uyanmaya başlar.

(Tahirden ayrılarak)

Nefes : şey ben özür diledim. Benim gitmem gerek

Diyerek koşarak ayrılır. Evine gider. Nefesi vicdan azabı rahat bırakmaz. Artık herşeyin vakti gelmiştir. Civrada tahiri sevdiğini söylecektir. Kısa bi zaman sonra da hastalığını söyleyecektir. İçi çok yanıyordur.

İlaçlarının bitmesine 2 hafta kalmıştır. Nefesin önünde 2 hafta vardır. Sonrasında kemoterapiye başlanması gerekiyordur. Nefes, sevdalandığı adama kemoterapi verecektir. Gözlerinden yaşlar süzülür.

2 Gün sonra

Nefes o gün işe gitmemiştir.

Saat 5 olmuştur civraya gider.

Tahir ayakta durarak karadenizi izlemektedir.

Nefes arkadan gelip Tahir'in belinden sarılır.

Tahir o an kokuyu içine çeker.  Nefestir o.

Tahir arkasına dönerek

Tahir : Nefesim?

Nefes : Tahir sen nerelerdeydin 2 gündür ben buraya geldim ama yoktun..

Tahir : gemideydum nefes niye soraysun?

Nefes tahire sarılır ve kokusunu içine çeker

Tahir'in o anki yüz ifadesi;

Tahir'in o anki yüz ifadesi;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nefes : Ta— Tah— Tahir..

(Tahir bakakalır)

Nefes : Tahir 'Si Maoroper'

Tahir'in aklına gelen ilk şey; kendisinin söylediği 'bu cümleyi anladığın an herşey değişecek'
Olur..

Tahir tam konuşacakken nefes eliyle Tahir'in dudağına dokunur.

Nefes : konuşma sırası bende deli Tahir.
Seni burada ilk gördüğüm günü hatırlıyorum .
Elimi tutuşunu. Sanki seni asla bırakmayacağım gibi tutmuştun. O zaman anlamıştım ben karadenizin prensine sevdalanmıştım. Ben sana sevdaluyum deli Tahir.

Tahir nefese sarılır ve konuşur

Tahir : ben neden hergün civraya geliyrim biliy mısın?

(Tahir ve nefes ayrılır Tahir nefesin ellerini tutar ve konuşmasına devam eder)

Tahir : Babam bana hep sevdalanacağum kadunu burada bulacağumu söylerdi. Bende 'baba ne gerek var benim karadenuzum var derdum, onunla evlenurum derdum'
Babam da sen burada kendi karadenuzunu bulacasun derdi..

(Nefes gülümseyerek tahirin yüzüne bakmaya devam eder)

Tahir : oldi işte kizim da sevdalanduğum kadınla ilk burada karşulaştum, elini tuttum..
Nefesim oldun sen her gün içime çekmek istediğim.. sevdalandum kızım ben sana ❤️

İlacım sensin (NefTah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin