Yengem 7K olmuşuz sizi yerler❤️ siz hep iyi ki ya🙈
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nefes yanına oturan adamı tanımıyordu.Adam baştan aşağı nefesi süzüyordu.
Nefes : gidermisiniz!
Adam: güzelim dur ya tanıtayım kendimi..
Nefes ani hamleyle adami oturduğu yerde yere serdi.
Nefes: Ulan bi soyunuz kurumadı be allah belanizi versin.
Adam tekrar ayaklanirken bir anda bir hamle daha geldi. Bu tahirdi.
Tahir: Ulan şerefsuz ulan it! Seni geberturum ben lan!
Nefes o an araya girdi ve adam arkasına bakmadan koşarak gitti.
tahir nefesin yüzünü tutarak iyimisin diye sordu
Nefes : sen ne yüzle geldin ya? Sana inanamıyorum! Git buradan tahir!
Diyerek sahilin kenarından yürümeye devam etti. Tahir nefesin kolunu tutarak;
Tahir : Nefes bak bi dinle da
Nefes: Ya neyi dinliyim tahir? Mercan hamileymiş ya sen bunu bilerek nasıl benimle birlikte olursun ya!
Tahir : Asul sen buna nasil inanursun nefes? Ben oyle bir adam miyum? Ula Sen beni hic tanimamişsun.
Nefes: ha o kız da durup dururken uyduruyor bunları degil mi?
Tahir: (bağırarak) Nefes dinle!
Nefes başını sallar ve dinlemeye başlar.
Tahir: Mercan bana takıntılı! Anam da oğa ümit verdirdi! Daha senu tanimadan bizi tanıştırdı! Biz sadece birbirinizi tanimaya calistik o kadar! Ben onu sevmiyrım! Ben seni seviyrım nefesim!
Nefes: Ama neden? Neden sözlendigimiz akşam geldi ve bunları söyledi?
Tahir: Çünkü beni kaybediyordu! Aklına böyle birşey geleceğini bilemezdim! Sağa bunlari anlatmadigum icin affet beni..
Nefes: Seni kaybediyordum! Boğuluyorum tahir! Hiçbiryere sığamıyorum!
Tahir: (tebessüm ederek) Gel göğsüme sığ yarim desem? Gelir misin?
Nefes gözünden bir damla yaş akıtarak tahirin beline sarıldı ve kokusunu içine çekti.
Nefes : özür dilerim..
Tahir : Şşş asıl ben özür dilerum. (Elindeki yüzüğü nefese göstererek) Bunu yerune geri takalim mi?
Nefes gülerek başını salladı. ve tahir yüzüğü taktı.
Tahir: Ee nefes hanum ? Bir sinirle geturdun bizi buralara kadar şimdi ne yapacağuk?
Nefes: Ya hödük müsün? İstanbuldayız. Hem belki ben sözlümü gezdiririm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacım sensin (NefTah)
FanficTesadüflere mi inanırız? Yoksa kader deyip geçer miyiz? -Derdim de dermanımda sensin napiyim? Sadece bir cümle.. 'Si Maoroper' Lazca seni seviyorum demektir.