Konağa gelmişlerdi. Herkes yerini aldı ve Osman hoca nikahı kıymaya başladı.
(Nefesin şahitleri - Asiye Yaprak)
(Tahirin şahitleri - Murat Mustafa)Osman hoca konuşmaya başladı.
Yaprak ve asiyeye bakarak;Osman hoca : Gelin kızımızın şahitlerine soralım, kızımız için mehir ne istıysınız?
Yaprak: Güzel yerden sordunuz hocam ama çalışmadığımız yerden sordunuz.
Nefese bakarak;
Yaprak: Nefes ne mehir istiyelim?
Nefes: Ben birşey istemiyorum. sadece Tahiri istiyorum.
Asiye lafa atlayarak;
Asiye: E gıı Tahir zaten senun! gemi istiyrız.
Nefes: Ne istiyrız? Ne istiyrız?
Asiye: Gumcu adamdan bi deneke kum isteyecek halimiz yok eltucuğum. Bi tane bağa mehir ettiydiler. bi tane de sağa edecekler! gemi istiyrız!
Mustafa tahire bakarak;
Mustafa : Ee ne diysın tahir? verelim mi gemilerden birini daha?
Tahir: verelim tabi ya. benim karum istemiş vermez miyiz?:)
Nefes: ya siz hepiniz delisiniz!
Asiye : Hee deluyuk! Bi akilli anam!
Mustafa : Asiyaaa etme hatun da!
Osman hoca mehir tutanağına gemiyi yazar, nikahlarını kıyar. Dualarını eder.
Saat 01:00 dır.
Osman hocayı geçirdikten sonra asiye nefes ve tahirin karşısına geçerek elindeki biletleri uzatır.
Tahir: Yengem bu nedu?
Asiye: Ula dangoz! Balayi tatilinuz da benden. hayde bakayum 40 dakika sonra uçağınız kalkacak. Bavullarinizi ben zaten hazurladum! Siz bir ihtiyacunuz varsa alin. Sonra hayde havaalanina!
Nefes: Tahir nereye gidicez ki?
Tahir bilmiyorum anlamında dudaklarını büzer.
Asiye: E gı sizi antalya/ alanyayayollayrum. Sonra da oradan izmir alaçatıya geçeceksiniz!Hayde gidiysınız! Hayde bakam! Haydee!
Nefes ve tahir yukarıdan birkaç eşyasını alır. Bavullarını da alıp arabayla havaalanına doğru giderler.
(Gelinlik ve damatlık hala üstlerindedir)
Arabayla havaalanına giderken nefes tahirin elini tutar ve gülümser.
Uçağa binerler.antalyayagidene kadar uçakta uyurlar. 2,5 saat sonra antalyaya inerler. Asiye herşeyi ayarlamıştır. Nefes ve tahir uçaktan indikten sonra onları bekleyen araca binerler ve otele gelirler.
Otelleri;
Otele giriş yaparlar . Resepsiyona gidip oda kartlarını alırlar.
Odaları;
Saat 4 olmuştur.
El ele odalarına giderler. Bavulları çoktan yukarı çıkarılmıştır. Nefes odayı incelerken tahir arkadan nefese sarılır. Kafasını boynuna gömer. Kokusunu çeker, öper.
Tahir: Seni o kadar çok seviyrım ki. Sen benum dünyam oldun.
Nefes tahire döner.
Nefes: Ben çok şanslı biriyim. Senin gibi bir eşe sahibim artık.
Yakınlaşıp öpüşürler. Tahir nefesin gelinliğini çıkarmaya başlar. Ve sonrasında ışığı söndürürler.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello yengeeem👋🏻 yeni bölümle gelduum. Halvet yazmam demustum ama yukarida kucuk bir halvet vardir da. malum ilk gece😍 yeni bölümde görüşene kadar kendinize çok iyi bakun da. öpüldünüüz. seviliysınız❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacım sensin (NefTah)
FanfictionTesadüflere mi inanırız? Yoksa kader deyip geçer miyiz? -Derdim de dermanımda sensin napiyim? Sadece bir cümle.. 'Si Maoroper' Lazca seni seviyorum demektir.