Tahir: tamam bakalum nefes hanum sen hazurlan ben bekliyrım. Otelden çıkışıda yaptuk mu gidebiliruz.
Nefes girip hazirlanir. Giydigi kiyafet;
Otelden çıkışlarını yaparlar. Havaalanına giderler. Uçağa binerler.
2 saat sonra trabzon
Yangazlar havaalanında bekliyordur. Sarılıp konağa doğru giderler.Konağa geldiklerinde sarılırlar. Nefes ve tahir odalarına çıkarlar. E asiye reis bu tahirin odası tamamen bambaşka oda olmuştur.
Asiye reisin aldığı yatak odası takımı
Tahir: oha nolmiş buraya? Yengee
Asiye: la havle uşak noli?
Tahir: yenge nereyedur benum odam?
Asiye: ha bu düğün heduyesudur yengem. Teşekkure hic gerek yook😏😏
Nefes: tahir sizin bu delilik nerden geliyo?
Tahir: yavaaş nefes hanum sende kalelisun artik. Sendede hafif yolli deluluk var😉
Nefes: deli ya 😛
Eşyalarını yerleştirip dinlenirler.
Ee zaman dediginiz nedir ki su gibi akip geçer. Günler günleri aylar ayları takip eder.
1 ay sonra
Yazarın kaleminden;
Nefesin bulantıları bu aralar çok şiddetlenmiştir. Ee sonuçta doktor. Şüphelenmeye başladı kendisinden. Tahirse bildiğiniz hödük ama altun galplu hödük. Aklına bile gelmiyor. Hasta zannediyor nefesi.Günlerden pazartesi.
Kaleli konak saat 08:30 - Mutfak.Tahir hala uyuyordur. Nefes duş alıp giyinir.
Giydiği kıyafet saçı;
Nefesin tatili daha 3 hafta önce bitmiştir. Hastaneye dönmüştür.
Nefes giyindikten sonra tahirin başucuna oturur ve saçını okşamaya başlar. Tahir uyanmaya başlar.
Tahir: ruyada miyum? Uyandurmayun karum beni seviy.
Nefes:(Gülerek) Deli ya! Kocacum kalk hadi. Kahvaltu edelum. Tahiir kalksana ya.
Tahir nefesi yatağa doğru çeker. Başını nefesin boynuna gömer.
Nefes: Tahir napıyosun canım?
Tahir: uyuyrim.
Tahir ensesinden huylanıyordur. Nefes tahirin ensesini gıdıklar. Tahir hemen ayağa kalkar.
Tahir: Ulaa. Nasıl da biliy beni nasul kalduracağuni.
Nefes: eee tahir kalelinin karusuyum😇
Tahir de hazırlanıp kahvaltıya inerler.
Nefes - Tahir: Günayduun
Kaleliler: Günayduun
Asiye: Kız nefes ha bugün daha mi güzelsun ne?
Nefes: Yahah asiye abla o senin güzel görüşün
Saniye: Asiye kıkırdaşacağunuza eltune söyle benum deduğumi.
Asiye: Hee iyi hatirlattin oni ana. kuzum bu akşam güne gidiyrık.
Nefes: O nedu?
Asiye: Yengem gün sezonundayuk. Artuk her aksam birilerune gideceğuk sonrada onlar bize gelecik.
Nefes: Ya asiye ablam ben katılmasam? Yoğunum bu aralar. bu akşam nöbetim var.
Diyince tahirin gözler faltaşı gibi açılır. Nefes tahire nöbete kalacağını daha söylememiştir.
Tahir: Nefes bu akşam senun nöbetin mi vardur?
Nefes: Ya kocacum ne desen haklusun unittim söylemeyi :(
Tahir: Neyse bakalum nefes hanum hesabı sonra alurum
Saniye : ula bi zevzemeyun ben saniye günlere tek gidiyi dedurtmem. Nefes senunde nobetin olmadığı zaman gelursun bitti.
Nefes: Peki saniye hanım.
Kahvaltılarını ettikten sonra nefes ve tahir vedalaşıp, nefes arabası ile hastaneye yangazlar mustafa ve tahir de kum çıkarmaya giderler.
~~~~~~~~~~~~
Nefes için ayrı bir gündür..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacım sensin (NefTah)
FanfictionTesadüflere mi inanırız? Yoksa kader deyip geçer miyiz? -Derdim de dermanımda sensin napiyim? Sadece bir cümle.. 'Si Maoroper' Lazca seni seviyorum demektir.