Tahir damar yolunu sökmüş, eli kanıyordur. Nefesin elini tutmuş ağlıyordur. Evet Asiye şok olmuştur. Tahir ağlıyordur ve nefese doğru konuşuyordur.
Tahir: nefesum bu sen olamazsun. Uyan da sensiz dakikalarım geçmir nefes. Boşluktayım sanki ilerleyemiyrım. Beni sen iyileştirdın da. Şimdi sen...
Derken nefesin kalbi durur. Hemen doktorlar gelir
tahir : (bağırarak) Nefeesss! Hayır nefes (nefesin kolunu iteleyerek) Nefeeess!
Doktorlar gelir hemen nefese elektro şok hazırlarlar. Tahire ise sakinleştirici yaparlar. Yatağına yatırlar.
Tahir'in en son duyduğu
Doktor : 200 e şarj et.
Hemşire : Hazır!
Doktor : Çekilin! (Elektroşoku uygular)
Hemşire : Nabız yok!
Doktor : 350 ye şarj et!
Hemşire : Hazır!
Doktor : Çekilin! (Elektroşoku uygular)
hemşire : Nabız alınamıyor hocam! Hastayı kaybediyoruz!
Doktor : 500 e şarj et
Hemşire : hazır..
Tahir'in en son hatırladığı bu olur uykuya dalar. Kalktığında 🕔 5 tir.
Tahir aniden kalkarak
tahir : Nefes!
Asiye : Yengem yat!
Tahir : yenge nefes Nası—-
Asiye : elektro şok işe yaradu kalbi tekrar attu ama hayati tehlikeyi atlatamadu.
Tahir elleriyle yüzünü ovuşturarak
Tahir: yenge noli da dunya tersune mi dondi neden herşey ters gidiir?
Asiye : geçecek yengem nefes çok dayanukludur.
Tahir serumunu çıkararak nefese doğru gider yanına oturur.
Nefesin elini eline alarak öper.
Tahir : uyan güzelum uyan nefesum dayanamayrum.
Diyerek nefesin yanında uyuyakalır. Asiye tahiri yatağına götürmek ister ama tahir kıpırdamaz olduğu yerde uyur.
Sabah olur nefes kendine gelmeye başlar.
Uyandığında başucunda uyuyan tahiri görür. Konuşamaz elini tutar.
Tahir hemen kalkar. Nefes uyanmıştır.
Tahir : işte uyandu nefesum biliydım ya benum sevduğum kadın beni bırakmaz.
Asiye hemen doktora haber verir. Doktor gelir.
Doktor : Tahir bey neden ayaktasınız sizde zor bir ameliyat geçirdiniz yatın lütfen.
Tahir: benim yârim uyanmış doktor ona bak da benum bişeyum yok!
Doktor nefesin yanına gelerek ışığıyla göz bebeklerini kontrol eder. Nefes burnundaki maskeyi çıkarır.
Doktor : Nasıl hissediyorsun?
Nefes : (kısık sesle) Harika
Nefes ve tahir 1 hafta boyunca hastanede kalırlar tahir her gece nefesin başucunda uyur.
Tahir 1 hafta sonra taburcu olmuştur. Taburcu olmasına rağmen nefesin yanında refakatçi olarak kalır. Nefes tahirden 1 hafta sonra taburcu olmuştur. Tamamen iyileşmiştir. Nefes taburcu olduktan sonra mesleğine devam etmiştir.
Tahirse nefesi kaybetme korkusu yaşamış, artık nefesten ayrı durmamak istiyordur. Aklında Harika bir fikir vardır.
🕔 Saat 5 olmuştur.
Tahir hastanenin çıkışında arabasıyla nefesi bekliyordur.
Nefes hastaneden çıkar tahiri görür. Gülerek yanına gider.
nefes : tahir hayırdır?
Tahir : nefes özledum bin da bin.
Tahir nefesi çivraya götürür. Kayalıkların üstüne gelerek;
tahir : Nefees beraber karadenuzu içimize çeker muyuz?
Nefes: ( gülerek) çekeruz da .
10 dakika boyunca denize baktıktan sonra kalkarlar tam o sırada..
Tahir nefesi kendine doğru çekerek alnından öper.
Tahir : Nefesum ben sağa çok sevdaluyum biliysın da.
Nefes : biliyorum tahir bende sağa çok sevdaluyum.
Tahir : nefes ben seni kaybetme korkusunu yaşadum. Anladum o zaman. Ben sensiz yapamayrum. (Nefesin ellerini tutarak elindeki yüzüğü gösterir) nefesum, yârim benumle evlenur musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlacım sensin (NefTah)
FanfictionTesadüflere mi inanırız? Yoksa kader deyip geçer miyiz? -Derdim de dermanımda sensin napiyim? Sadece bir cümle.. 'Si Maoroper' Lazca seni seviyorum demektir.