-7-

452 38 18
                                    

-"Ne yapacağım?! Ah, Tanrım! Neden benim başıma geliyor ki böyle şeyler?!"
-"Reika!"

Hyun Ji'nin sesini duyduğumda arkamı döndüm. Hyun Ji koşarak geliyordu.

Yanıma geldiğinde ellerini dizlerine koydu ve soluklandı.

-"Ne oldu? Konuştun mu?"
-"Konuştum. Kız bana Reika diye birini tanımadığını söyledi!"
-"Of!"
-"Jungkook ne dedi?"
-"Delirdiğimi söyledi. Hani beyzbol sopasıyla dövmüştük ya onu. O zamandan sonrası yaşanmamış."
-"NE?! O kadar kısa mı?!"

Okulun dışına doğru yürümeye başladım.

-"Ben de aynı tepkiyi vermiştim. Sanırım cidden delireceğim. Böyle bir şey nasıl olabilir? Bir tek ben de olsa neyse. Ama sen de aynısını yaşıyorsun. Neden?"
-"Hastane ile ilgili olabilir mi?"
-"Bilmem. Her neyse eve gidelim."
-"Bugün sizde kalmamı ister misin?"

Kafamı olumlu anlamda salladım.

-"Hadi milkshake alalım!"

~

-"Reika artık düşünme. Namjoon hyung bize haber verecek zaten."
-"Ya bir şey bulamazlarsa?"
-"Merak etme. Bulaca-"

Hyun Ji'nin sözünü kesen şey kapı sesi olmuştu. Koşarak aşağı indim ve kapıyı açtım. Kimse yoktu. Bakışlarımı aşağı indirdiğimde minik bir kutu gördüm. Kutuyu aldım ve içeri geçtim.

Kutuyu açtığımda iki tane kağıt gördüm. Üsttekini elime alıp açtım ve okumaya başladım.

'Merhaba Reika. Ben Chae Jae. Umarım bunu sen okuyorsundur. Yanına gelecektim ama Hyun Ji ile beraber eve girdiğinizi gördüm. Her neyse. Artık bir şeyler çözmenin zamanı geldi. Sana yardım etmek istiyorum. Öncelikle bu kutudan Hyun Ji'ye bahsetme. Çünkü bu onunla ilgili. Hyun Ji bir şeyler saklıyor veya sana söylemeyi unuttu. Alttaki kağıdı okuduğunda hatırlayacaksın ve ne demek istediğimi anlayacaksın. Beni haberdar et.'

Notu katlayıp yerine koydum ve diğer kağıdı elime aldım. Tam açıcakken Hyun Ji'nin sesini duydum.

-"Reika? Kimmiş?"

Kağıdı kutuya koyup kutuyu koltuğun altına fırlattım.

-"Ah, hiç kimse. Açtığımda kimse yoktu. Bir şeyler yemek ister misin?"
-"Olur. Acıktım."
-"Ramen mi yoksa mısır gevreği mi yemek istersin?"
-"Ramen."
-"Ben mısır gevreği yiyeceğim."

Ramenin suyunu koyup kendi mısır gevreğimi hazırlamaya başladım.

~

-"Hyun Ji! Uyan! Uyanmazsan geç kalacağız! Okuldan izin almadık ve direkt buraya geldik. Kalksana! Giderim beklemem bak."

Hyun Ji ayağa kalktığında onu direkt banyoya soktum.

-"Elini yüzünü yıka ve aşağı gel."

Aşağı inip Hyun Ji'yi beklemeye başladım. Koltuğun altındaki kutudan o kağıdı aldım ve cebime koydum.

Kısa bir süre sonra geldiğinde hemen evden çıkmıştık.

~

Küçük bir azar işitmiştik ama şuan önemli olan o değildi. O kağıdı okumak için can atıyordum. Öğle arasına az bir süre kalmıştı. Okul sonunda okuyacaktım ancak çok merak ediyordum.

Sonunda zil çaldığında hemen tuvalete yöneldim. Herhangi birine girip kağıdı okumaya başladım.

28 Ekim 2015
Merhaba. Bugün uyandım. Ama çok garip şeyler oldu. 7 aydır hastanede yatmama rağmen sanki hiç kaza geçirmemiş gibiydim. Nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama sınıfa
yeni gelen kız-Reika-ile bir sürü şey yaşadım. Rüya gibi değildi. Rüya da değildi. Emindim. Hatta en son olan şey Reika'nın durduk yere bir robot gibi sınıftan çıkıp çatıya çıkması ve oradan atlaması. Reika'yı bulmalıyım.

HIDDEN 2 | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin