Mike szemszöge
Egyszerre estünk be az ajtón, és reméltük, hogy most megtaláljuk Ashley-t és Christ. Egy asztalnál, két székbe kötözve találtunk rájunk. A fiú kezében egy pisztoly volt, miközben a maszkos fickó közelített feléjük. Chris többször is rálőtt, de a fegyver vaktölténnyel volt megtöltve.
Én is elővettem a pisztolyt, amit még a szanatóriumban találtam, és a gyilkosra céloztam. Megölte Jessicát. Éppen lőttem volna, mikor Gwen felemelte a kezét, ezzel megállítva engem.
– Josh, hagyd abba! – kiáltotta mellettem a barna hajú lány. Mind meglepetten fordultunk felé, kivéve az őrült, aki továbbra is csak nevetett.
– Mit beszélsz, Gwen? – kérdeztem végül a lánytól, aki undorodva nézett a maszkos felé.
– Vége van Josh, az egész beteg játékodnak vége! – mondta a lány.
– Gwen, Josh meghalt! Pont ő ölte meg – mondta könnyes szemmel Ashley, akit vér és sár borított be. A szeme körül sötét lila volt a bőre, mintha valaki behúzott volna neki.
– Valaki nem olyan idióta, mint gondoltam, Gwendoline – mondta eltorzított hanggal az őrült, majd lassan levette a maszkját.
– Josh? – többen is meglepetten bámultunk rá, annak ellenére, hogy Gwen hamarabb is leleplezte.
A férfi elnevette magát, mire elöntött a düh. Tönkretett mindent, és ő csak... nevet? Hogy tudja ezt a helyzetet viccesnek találni?
Sam és Gwen kikötözte Ashley-t és Christ, amíg végigpörgettem a nap eseményeit a fejemben.
– Nagyon jó, mindenki tudja a nevemet – nevetett tovább. – És azután, amik történtek... Jó-jó-jó-jó... Milyen érzés volt? Huh? Milyen érzés volt terrorizálva lenni? Megszégyenítve? Pánikolva? Minden érzés, amin a húgaim keresztül mentek egy évvel ezelőtt! Tudjátok mit? Ők sosem nevethettek rajta. Nem-nem-nem-nem. Mert meghaltak!
– Nem tudom Josh, hogy észrevetted-e, de senki sem nevet – mondtam neki.
– Ó, gyerünk... Miért néztek így? Inkább meg kéne köszönetek...
– Még meg kéne köszönnünk, hát ezt nem hiszem el... – akadt ki hirtelen Gwen.
– Most miattam internet szenzációk lesztek – mutatott a szobában található kamerákra.
– Azt hiszed ez vicces? – kérdeztem tőle ingerülten. – Véged van!
– Mike, Josh beteg – kezdett bele Chris, majd az említett fiú felé nézett. – Biztos elfelejtette bevenni a gyógyszereit.
– Ó, ne már. A bosszú a legjobb gyógyszer! – jelentette ki mosolyogva Josh, mire teljesen elöntött a düh.
– Jessica kibaszottul halott, hallottad? – kérdeztem dühösen, ahogy megindultam felé. – Megölted őt ÉS EZÉRT KIABASZOTTUL MEGFIZETSZ, SEGGFEJ – egy pillanat alatt teljesen elborult az agyam és akkorát behúztam neki, hogy a földön terült el, eszmélet vesztve.
Gwen szemszöge
Mike a kezembe nyomta a fegyvert, hogy megkötözhesse Josh-t.
– Srácok – szólított meg minket az őrült, ahogy a havas úton haladtunk a kinti raktárhelyiség felé. – Gyerünk srácok, ez őrültség.
– Fogd be! – szólt rá Mike ingerülten. Megértem a reakcióját, Josh miatt halt meg Jessica, nem számít, hogy kedvelem-e vagy nem. Meghalt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A TÚLÉLŐ | until dawn
Детектив / ТриллерBEFEJEZETT Amíg a hajnal elér. Pontosan 1 évvel a tragédia után ugyanaz a baráti társaság visszamennek a helyszínre, hogy megemlékezzenek az elvesztett barátaikról. De nem is sejtik, hogy milyen titkokat és veszélyeket rejt Blackwood Pines. Gwen pró...