Bölüm şarkısı-Grandson Blood Water
http://youtu.be/E53eiN1VJo8
Arkadaşlar bazı sebeplerden dolayı telefonum elimde değil. Bana telefondan ulaşamayan okurlarıma buradan sesleniyorum.İçimi rahatlatmak adına sabah bizim evde toplanmışlardı. Gerçi benim yataktan çıkasım yoktu. Ben hala yatağımda yatarken onlarda yatağımın dibine çökmüş bana bakıyorlardı.
"Hata yapabilirsin. " dedi Açelya. "Ilk seferindi. "
"Açelya böyle hata olmaz. Kız öldü. "
Yelit, "Ya olabilir. Annen de babanı öldürmüştü. " dediğinde Ayaz, "Aynen kanka. " diyerek onu destekledi.
Rüzgar, "Gerizekalı..." diye söylenirken eş zamanlı olarak Yelit ve Ayaz'ın ortasında duran Kayra, ellerini iki yana açıp ikisinin kafasına aynı anda şaplak attı.
"Ayy..." Aniden yatakta doğruldum. "Ya ben de annem gibi güçlerimi kontrol edemezsem? Hatta belki sınava erken girmek zorunda kalırım..."
Açelya, "Ikisi farklı şeyler. Annen o zaman 3. sınıftaydı; biz daha 2. sınıfız. "
"Ya kütüphaneye gidip araştırma yapalım dedik ama neyi araştıracağız. Elimizde pek bir bilgi yokki. "
"Derin haklı. " diyerek beni destekledi Açelya. "Bize ipucu lazım. "
"Tamam elimizdekileri bir toparlayalım. " dedi Kayra. "Şimdi bu şey her neyse uçurumdan birini atmayı seviyor. Insanın yalnızlığından faydalanıyor-"
"Vunu nereden çıkardın?" Ayaz.
"Didem uçurumdan düştüğünde yanında kimse var mıydı? Yoktu. "
"Haklı. Bir de öldürmeyi sevmiyor, ruhu yok etmeyi seviyor. " dedim.
"Elimizdekiler bu kadar ve bunlarla bir yere varamayız. Bize daha çok cinayet lazım. " Hepimiz dönüp Açelya'ya baktık. "Bakmayın öyle. Daha çok ipucu için daha çok cinayet işlenmesini beklememiz lazım. "
"Ya sıra bize gelirse?"
"Madem yalnızlıktan faydalanıyor, o zaman yalnız kalmayalım. Hep bir arada olalım. "
"Aklıma yatmıyor. " dedi Rüzgar. "Şu an resmen meydanı boş bırakıyoruz ve cinayet işlenmesine izin veriyoruz. "
"Rüzgar, cinayet işlenmesine engel olmak bizim görevimiz değil. Biz sadece bir şeyler fark ettik ve anlamaya çalışıyoruz. "
"Tamam işte! Biz birşeylerin farkındayız madem birşey yapalım!"
"Rüzgar, başka seçeneğimiz yok. " dedim tekrar.
Açelya, "Aslında aklıma bir şey geliyor ama..." dediğinde hepimiz tekrar ona kulak verdik. "Dinliyoruz. "
"Aslında bu olay Azmıç efsanesine benziyor ama bu sadece bir efsane. "
Rüzgar, "Efsaneler de gerçektir, tıpkı kehanetler gibi. "
"Evet ama... Bilemiyorum. Bir Azmıç şekil değiştirebilir yani asıl kimliğini göremezsin. Yiğit ise hep bizimle beraber. "
Rüzgar, "Bunları okulda konuşsak? Bu saate kadar evde oyalandık zaten, gidelim artık. " dediğinde hemen "Daha 4 ders kaçırdık. " dedim. Çünkü gitmek istemiyordum.
"Derin..." dedi uyarıcı bir sesle. "Kaçamazsın. "
"Ya bari bugün gitmeyeyim. Bugün cenazeden sonraki ilk gün ve insanlar-"
Sözümü kesip araya girdi. "Insanlar sana hiç bir şey yapamaz. Biz yanındayız. "
Onlara güvenerek yatağımdan çıktım. "Tamam siz çıkın odamdan, ben giyineyim. " dediğimde hepsi teker teker çıktılar odamdan. Kayra hariç. Kapıyı kapatıp dik dikimlerine baktı. "Düşüncelerini duyuyorum. Aklından çıkar bunları. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 4 -VEDA-
FantasíaYaşanan bütün o güzel anılar... Hala hepsinin hatrı duruyor hayatlarında. Peki yaşanan onca kötü şey? Birbirlerinin yanında olmaları, korumaları, sahiplenmeleri? Hiç bir şey boşa değil. Onlar unutulmamak için Güçler Okulu tarihine isimleri yazıldı...