Hoofdstuk 5

369 5 0
                                    

Examens zijn klaar heb vakantie dus zal meer schrijven

Sorry dat de vorige hoofdstukken zo kort waren maar had echt veel werk met school.

POV Tineke

Het was de volgende dag en we hadden kaartjes voorzien van wij die kusten en hoopte het zo duidelijk te maken aan de collega's. toen iedereen binnenkwam werden we echt zenuwachtig ze we zeiden dat ze het mochten opendoen als iedereen begon met werken. gelukkig mochten wij op patrouille en konden we dus Vlug weg toen het middagpauze was kwamen we binnen en iedereen d-staarde ons ik keek naar de grond en deed alsof die zeer interessant was. Toen Femke een woord probeerde te zeggen keek ik omhoog en keek ik naar koen hij gaf een bevestigende knik naam mij

"ja koen en ik zijn een koppel" zei ik zo snel ik kon ik was blij dat ik het bekent had toen ik naar koen keek nam ik zijn hand voorzichtig, vast iedereen bleef ons aanstaren.

POV Koen

Het werd me teveel bang voor de reacties en liep ik weg ik trok me weg van tineke toen ik naar het park liep besefte ik hoe dom ik wel niet was geweest. Ik ging naar huis. Toen ik thuis aankwam plofte ik in de zetel, na een tijdje ging de bel het was de chef. "hallo chef, sorry voor daarnet" zei ik bang voor zijn reactie "tineke heeft het uitgelegd maar ik wil heet ook eens langs jouw kant horen." zei hij, ik vertelde het en hij zei dat hij het begreep. " ik heb nog een verassing voor je " zei hij en ik werd nieuwsgierig. ik zag tineke en rende naar haar ik bleef staan zodat ik haar kon opvangen ze sprong in men armen en we bleven even zo staan terwijl ik uitlegde dat het me speet dat ik weg was gegaan van bureau ze begreep het en ik naam haar mee aar binnen toen we nog niet goed en wel in e zetel zaten ging de bel opnieuw heel het korps stond aan mijn deur ik hoorde tineke achter me grinniken en draaide me om ik porde haar in haar buik en ze stopte maar moest nu harden lachen toen alle collega's binnen waren legden we alles uit en verontschuldigde ik me ik keek naar tineke die naast mij zat en legde mijn hand op haar been. floor had het opgemerkt en begon te lachen ik trok me er niks van aan en kuste tineke. we hoorden uit de verte iedereen lachen. iedereen zei dat ze het totaal niet erg vonden dat we een koppel waren eric zei alleen dat we niet TE klef mochten doen op bureau, we praatten nog lang verder en toen iedereen weg was ging ik naar tineke die aan tafel zat ik ging naar haar en begon kusjes te geven in haar nek, ze ging van haar stoel zodat ik haar kon kussen.

"ik ben heel trots op je" zei ze "waarom?" "Dat je na al die 'mislukte' relaties het durfde om er toch nog eens voor te gaan" "het is al 2 jaar gelden dat mijn laatste relatie eindigde " zei ik " dan nog en ik mag toch trots zijn op mijn ventje of niet soms?" zei ze plagend "Tuurlijk mag dat" zei en kuste haar.

Dit was hoofdstuk 5 niet super goed maar ik moest iets hebben hopelijk vinden jullie hem leuk

Ik word OnsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu