POV Koen
ik word wakker. nog nagenietend van gisteren kijk ik naar tineke ze slaapt nog vredig en er staat een klein glimlachje op haar gezicht. vandaag hebben we de 2de echo, we moeten nu regelmatiger haar omdat het een tweeling is en we moeten naar het ziekenhuis. we moeten er over twee uur zijn dus maak ik tineke wakker door haar kusjes te geven in haar haar. ik neurie terwijl het liedje dat ik gisteren voor haar zong. ze word wakker en heeft me een ochtend kus
als we in het ziekenhuis zijn zie ik dat die vrouw van vorige keer er weer zit "Tineke is dat Marlies niet?" vraag ik en geef haar een klein duwtje "ja inderdaad" zegt ze en loopt erheen.
POV Tineke
"hey Marlies, waarom ben je hier toch niks mis met je kindje" vraag ik toch wat bezorgt "nee niks we komen vandaag een 3D echo maken en Stephanie zei dat de apperatuur daarvoor beter was in het ziekenhuis. waarom ben jij hier?" "aah gelukkig nou ja khad et je misschien moeten zeggen maar, we krijgen er 2" "ze keek me met grote ogen aan "OMG TINEKE, dat is geweldig" riep ze voor de hele gang "ja rustig, maar ik moet gaan wij moete nu"
"hallo ik ben Charlotte, gespecialiceerd in tweelingen zei ze nog voor ze de computer van de echo aanzette "dit zal even koud zijn "zei ze nog en smeerde de gel op mijn buik. "ik zal het geluid eens aanzetten dan hoor je het hartje kloppen" ik keek koen aan en hij keek met betraande ogen naar mijn buik waar je wel al een beetje zag dat ik zwanger was. het was dan ook een tweeling. Charlotte draaide het scherm en daar zagen we. ze dan onze 2 wondertjes "de volgende keer zien ik waarschijnlijk het geslacht." zei ze terwijl ik me wee fatsoenlijk aanklede. ze legde nog wat dingen uit en toen vertrokken we.
"ik ga me eerst omkleden" zei ik al lachend maar koen pakte mij bij mijn pols en trok me naar hem toe. hij gaf me een kus en liet me los "dacht het niet" zei ik en gaf hem nog een kus hij werd intenser en intenser koen deed mijn t-shirt uit en ik zijn hemd. maar plots stopte koen "hup ga je omkleden" zei hij speels en uitdagend. ik deed netjes wat hij me vroeg en kleedde me om. ik deed een grijs t-shirt aan met een groen shortje en een bruine riem op mijn shirt staan de tekst: making magic happen
als ik weer beneden ben heeft koen het al gezellig gemaakt. ooh schatje dat had je toch niet moeten doen zei ik en ging in de zetel zitten.
even een korter hoofdstuk maar heb niet echt veel inspiratie voor dit boek misschien krijg ik vandaag nog inspiratie maar ik stop zeker niet.
JE LEEST
Ik word Ons
FanfictionKoen is nieuw in het kantoor en moet met de hoofdinspecteur werken, Tineke een prachtige vrouw waar koen direct van weg is, maar voelt zij hetezelvde?