Hoofdstuk 11

255 4 2
                                    

POV Tineke

"Nee koen We hebben daar het geld niet voor, het kan niet." Na dat ik dat zei liep ik weg ik liep naar De stal waar Mercy eerst stond. Ik hoorde voetstappen, Ze waren van koen. Eigenlijk wou ik hem niet zien maar ik wist dat ik er niet onderuit kom. "wat is er, het is toch super goed nieuws" "Ik wil niet 'rijk' overkomen bij de collega's door in zo'n groot huis te wonen" zei ik zonder oogcontact te maken "Tineke, ik ken je al langer dan vandaag ik zie dat er iets anders scheelt" ik zuchtte "vroeger woonden wij ook in zo'n groot huis, toen we nog in Nederland woonde, mama had me later verteld dat we daar zijn weggegaan omdat we de rekeningen niet meer konden betalen en dat we diep in de schulden zaten, mijn vader wou zelf weggaan zodat we minder moesten uitgeven dan, ik wil niet dat dat ons ook overkomt." ratelde ik aan een stuk door. "Dat zal ons niet overkomen. Ik beloof het" zei koen geruststellend "ik wil eerst even alle financiele dingen doornemen" zei ik nog steeds bezorgd "zo ken ik je weer, de vrouw die altijd een oplossing zoekt" daarmee moest ik lachen "Zullen we maar vertrekken de paarden wachten en dat vlas zit niet zo heel goed" zei hij al lachend

Het was 3 weken later, we waren ingetrokken in ons nieuwe huis en hadden voor overmorgen een reis van 2 weken met de paarden geboekt naar Texel een super mooi eiland van Nederland. na die vakantie gingen we weer werken we hadden al 2 weken verlof om ons huis in te richten en nu nog eens 2 weken om op rei te gaan. Floor had gebeld en ze zei dat ze ons enorm miste. toen ik en koen in de zetel zaten. we keken allebei naar een groot kader we zaten o Mercy en Fireball en gaven een kus. daarna dwaalde mijn blik af naar koen die nog steeds aan het staren was. ik gaf hem een kusje op zijn wang. hij draaide zijn hoofd en ik gaf hem een kus, de kus werd steeds intenser, hij pakte me op en wandelde naar de slaapkamer, maar voor de deur stopte ik en ging naar de badkamer. ik trok mijn nieuw setje aan ik ging terug en ik zag koen verbaasd kijken, ik negeerde het en kuste hem, hij pakte me opnieuw op en hij ging binnen en gooide me op bed. hij kwam op me liggen en ik prutste aan de knoopjes van zijn hemd terwijl hij mijn T- shirt uit deed. toen dat gedaan was ging ik verder aan zijn broek ik prutste zijn knoopje los en deed zijn broek uit de mijne lag ook al op de grond. daarna volgde mijn Bh en Slipje en daarna zijn Boxer. Zo beleefden we een geweldige nacht.

De volgende dag werd ik wakker en ik keek naar koen ik keek naar zijn gezicht ik besefte me net wat er deze nacht is gebeurd ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. ik stapte stil uit bed en ging een ontbijt maken. Toen Koen beneden was gaf ik hem een kusje en we gingen samen aan tafel zitten. Koen kon je altijd blij maken met eten en dat ontkende hij niet. na het ontbijt gingen we naar de paarden die 100 meter verder in een weiland stonden. we gingen vandaag een foto shoot doen omdat we volgende week 1 jaar samen waren en we toen op reis waren. we gingen een foto shoot doen met de paarden, we gingen gewoon in de weide. tijdens de fotoshoot kreeg ik ineens enorme buikpijn ik probeerde het te verstoppen maar koen zag het" Gaat het?" "ja het is al over" we gingen gewoon verder.

Ik word OnsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu