POV Koen
vandaag was de eerste ontmoeting met de rest van de cast. we waren alles gaan uitleggen aan de chef en hij vond het alleen maar leuk. hij had voorgesteld dat we de enen week op kantoor waren en de andere week op de set dat waren de afspraken en als er geen opnames zijn wil hij dat we naar het werk komen, natuurlijk mochten we ook eens vakantie nemen maar hij wou niet dat we zouden stoppen. dit was ook goed voor de productie dus het was geregeld. we waren bij VTM ik ben benieuwd wie de rest van de cast is en wie wij moeten spelen, of we een andere naam krijgen in de reeks een andere functie in het korps? al die vragen spookten door mijn hoofd. we zouden snel een antwoord krijgen. want we waren bij VTM we hadden geen enkele oppas gevonden voor de meisjes dus waren ze mee ik hoopte dat dat niet al te raar zou zijn. we waren binnen en waren de 2de ik zag een vrouw zitten dei ik rond de 40 schat "hallo ik ben Ilse" zei ze "hallo ik ben koen en mijn vriendin Tineke komt zo meteen ze moest nog iets doen" "wat leuk doen jullie samen mee?" euh ja" zou ik haar zeggen dat we ook samen werken bij de politie? ik wacht nog even. "en hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" "vroeg ze, ja nu moet ik het wel zeggen "we werken samen als team bij de Politie van Dilbeek" "aah wat leuk, maar ik dacht altijd dat relaties op de werkvloer verboden waren bij de politie?" "euh ja dat was ook zo maar voor ons is er een uitzondering gemaakt we hebben ook wel echt geluk met onze chef" zei ik en toen kwam tineke binnen "hey schat ik kreeg de kinderwagen echt onmogelijk open." lachte ze "dit is tineke" zei ik tegen ilse "tineke, ilse. ilse, tineke" zei ik en stapte naar de kinderwagen. ik pakte Summer eruit en ging gaan zitten ik wiegde haar heen en weer en had nu pas door dat Ilse waarschijnlijk. heel raar moet kijken "euh ja misschien ha ik dit moeten zeggen maar dit zijn Daisy en Summer onze dochters ondertussen iets ouder dan een maand en een eeneiege tweeling" zei ik toen ik zag dat ze inderdaad nogal raar keek "wat leuk" was haar reactie. floor en femke kwamen binnen "iiee, zijn ze mee" zei Floor toen ze onze meiden zag "nee Floor ze liggen hier maar zijn niet mee" zei Tineke sarcastisch. "hallo ik ben Floor en dit is Femke mijn Collega die ook meespeelt" zei ze tegen Ilse "hallo ik ben Ilse en laat me raden jullie zitten alle vier bij de Politie van Dilbeek" zei zee lachend "inderdaad" zei ze en keek naar mij.
POV Tineke
ondertussen was de volledige crew er en konden we beginnen de regisseur en de andere uitleg te geven over wat het precies gaat. daarna de rolverdeling. "oke dus iedereen houdt zijn eigen naam in de serie behalve als iemand daar problemen mee heeft" er werd niets gezegd dus hij ging verder. "Tineke en Koen zijn een Team Floor en Femke, manoe en ilse Johan en Souliman en Willy jij bent de commisaris van het team. Eric jij bent verantwoordelijk voor de Balie en voor extra opdrachten" "Tineke: hoofdinspecteur, koen: inspecteur" hij zuchtte "wat is er dat ben je toch gewoon" zei ik "ik had gehoopt dat ik hier jou baas kon zijn nu ben je echt overal mijn baas op het werk thuis en hier" zei hij net luid genoeg zodat de rest het ook hoorde. de meeste keken nogal raar ze wisten waarschijnlijk niet dat wij samen waren "dus floor en femke ook inspecteurs ilse en Manoe zijn de recherseurs" "johan is inspecteur en Souliman is een stagair die aan het einde van dit seizoen is afgestudeerd" "lijk ik zo jong dan?" zegt hij en maakt zich groot. iedereen moet lachen. ik hoor plots gehuil en ga kijken "koen breng jij even een flesje" riep ik naar de zaal "ik kom" riep hij terug en kwam "waneer gaan we het aan hun zeggen?" vroeg hij terwijl hij het ondertussen lauwe flesje gaf "ze komen er wel achter" zei ik en gaf Daisy haar flesje "ga maar terug ze zullen zich afvragen waar je bent" zei ik en gaf hem een kusje. toen ik terug was en ze allebei eten had gegeven keek ik koen aan. "alles is besproken nu kunnen jullie elkaar wat beter leren kennen, en Floor femke Tineke en Koen jullie vergeten de afspraak niet he?" we staken onze duim op en richten ons tot het gesprek. "dus misschien beginnen met allemaal iets over jezelf te vertellen." zei Floor. Typisch. we begonnen bij hoe kan het ook anders, koen "hallo Koen Baetens inspecteur bij de Politie van Dilbeek Niet getrouwd en heb 2 Kinderen" "nu aan jouw" riep Femke en wees naar mij "Hallo ik ben Tineke Schillebeeckx ook niet getrouwd en ik heb 2 Dochters" ik keek naar koen en Floor en Femke moesten echt hun best doen om niet te lachen "owja ik heb ook 2 dochters misschien is het handig als ik de namen zeg. Daisy..." "en Summer" vulde ik hem aan nu viel de Frank bij iedereen en keken ons vragend aan. "dus jullie zijn...?" vroeg Eric "inderdaad" zei koen "ik geloof het niet zei Floor. ik wist wat ze bedoelde dus gaf ik koen een lange kus "nu?" "overtuigd" zei ze terwijl ze haar gsm weg stak. "je hebt toch niet?!" zei ik dreigend "Ik foto's gemaakt. dat zou ik toch nooit doen" zei ze. ik stak mijn tong ui "oke misschien moeten we doordoen" "hallo ik ben Femke vanacker en ik werk samen met Tineke en koen bij de Politie van Dilbeek en ik ben happy singel" "hallo ik ben Floor Lommelen ik werk samen met Floor als inspecteur bij de Politie van Dilbeek. zo deden we nog verder met de rest iedereen bleek ook gewoon echt een acteur te zijn dus wij vier waren de enige die niks van ervaring hadden.
hey iedereen ik heb besloten van dit boek 20 hoofdstukken en een epiloog t maken dus we naderen het einde van het boek. veel plezier nog met lezen.
JE LEEST
Ik word Ons
FanfictionKoen is nieuw in het kantoor en moet met de hoofdinspecteur werken, Tineke een prachtige vrouw waar koen direct van weg is, maar voelt zij hetezelvde?