Hoofdstuk 16

252 1 0
                                    

^^^^Outfit Tineke en rompertjes^^^^

POV Tineke

het was enkele maanden later. ik zat thuis te wachten op koen die thuis kwam. het was nog lang voor hij kwam dus ging ik naar boven kijken naar de kinderkamer we hadden deze vorige week ingericht en ik had al allemaal nieuwe kleertjes gekocht we waren te weten gekomen dat het 2 meisje. de namen hadden we nog niet bekend gemaakt net zoals het geslacht. ze zouden het wel zien bij de geboorte. ik was ondertussen 8 maanden ver en mocht al niet meer gaan werken.

toen koen thuis was gaf hij me direct een kus. "ik heb je gemist" ze ik terwijl onze voorhoofden nog tegen elkaar leunden. "iets speciaal gebeurd op het werk" vroeg ik toen we in de zetel zaten "nee niet veel speciaal, gewoon flitsen." "heb je al een nieuwe partner dan moet je niet de hele tijd met Patriek op patrouille en zo" "morgen komt er iemand ene Lotte ofzo maar ze zal nooit zo goed zijn als jou" "oh vleier" zei ik nog en gaf hem een kusje.

"wat eten we" riep ik naar de keuken "zelfgemaakte spaghettie Carbonara van de Carrefour" zei hij "lekker" zei ik nog voor ik uit de zetel probeerde geraken wat best moeilijk is met zo'n bolle buik. wanneer ik eindelijk aan de tafel ben is het eten klaar. terwijl ik aan het eten ben den ik na over wat er gebeurd zou zijn als ik koen nooit was tegengekomen. wat als ik een andere vriend had gehad wat als ik nog bij mijn vorige vriend was. het waren vragen waar ik nooit antwoord op zou weten, het enige dat ik weet is dat ik heel gelukkig ben met koen. "is het niet lekker?" vraagt koen die ziet dat ik er niet met mijn hoofd bij was. "jawel, ik was aan het dromen" zei ik en at verder "over wat?" vroeg hij nieuwsgierig "over wat als ik jou nooit had ontmoet wat als ik nooit was begonnen bij de politie en zo" zei ik, ik kreeg het moeilijk e ik zou niet weten waarom alles is goed gekomen. voor ik bij de politie ging, ging mijn leven nu niet super maar ik ben erdoor geraakt. "scheelt er iets je bent er echt niet met je gedachten bij" "ja kweet et ik denk gewoon aan vroeger, niks speciaal" "als jij het zegt, als er iets is weet dat je altijd bij mij kan luchten. " dat probeerde hij te zeggen maar zijn mond zat vol waardoor ik moest lachen.

het is een paar weken later en het kon eigelijk elk moment gebeuren. we moesten vandaag naar het ziekenhuis voor een laatste observatie. toen we daar aankwamen mocht ik direct gaan liggen. "u moet meteen bevallen de navelstrengen zijn in elkaar genesteld" ik keek koen verschrikt aan "het is niet super ernstig omdat we er op tijd bij zijn, moest u er een week later bij zijn zou het veel erger zijn nu kunt u alsnog een natuurlijke bevalling hebben. We zullen u weeen opwekkers geven en dan zal u kunnen bevallen hoe had u ingegeven dat u ging bevallen?" "een bevalling in een bad" "dat zal lukken, maar u moet wel nu naar het bad" ze gaf me weeen opwekkers en we vertrokken naar het bad ik in een rolstoel natuurlijk.

het was gebeurd ik en koen waren ouders geworden van onze 2 meisjes Daisy en Summer. het was enorm goed gegaan de bevalling was vlot gegaan in een half uurtje was het gebeurd. het was nu al wat laat dus konden we het bezoek morgen verwachten wat ik eerlijk gezegd niet zo erg vind dan kan ik nu nog van mijn gezinnetje genieten. ik staar naar koen die Summer een flesje heeft ik had besloten om borstvoeding te geven en om te kolven ik ging kijken wat het beste werkte voor de meiden en daarvoor zou ik gaan. terwijl ik keek naar mijn twee schatten was ik borstvoeding aan het geven aan Daisy. ik keek haar aan en echt waar mijn hart smolt het was zo vertederend koen was klaar en legde Summer in haar bed de eerste maanden zullen ze in een bedje voor 2 bij ons in de kamer liggen en daarna apart in hun eigen kamer daarom liggen ze in het ziekenhuis ook al samen. het was even spannend. bij Daisy had het even geduurd voordat ze begon met wenen, ik was even bang dat ik haar nu al kwijt was maar ze heeft daarna gewoon geademd.

tineke is bevallen, 2 meisjes, sorry voor de korte hoofdstukken maar ik had totaal geen inspiratie voor tijdens de zwangerschap maar ik weet veel dingen voor met de kindjes dus nu zijn langer ;)

Ik word OnsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu