Hoofdstuk 17

229 2 10
                                    

POV Tineke

ik werd wakker door Summer die zachtjes weende omdat ze honger had. "rustig maar meisje" stel ik haar gerust en pak haar op om borstvoeding te geven. als dat gedaan is begin ik met kolven van 2 flesjes zodat er altijd overschot is. ondertussen is Daisy ook wakker en ook haar geef ik borstvoeding. ik kijk naar koen als hij zachtjes wakker word, ze zeggen dat verliefdheid na een jaar overgaat maar ik ben nog steeds stapelverliefd op Koen en voor zover ik weet hij ook op mij "Goeiemorgen schat" zeg ik als ik Daisy terug heb gelegd "hey liefje" zegt hij nog steeds moe "hebben ze allebei eten gekregen" vroeg hij terwijl we allebei naar de meisjes bleven staren "ja daarnet toen je nog sliep" zei ik met een glimlach op mijn gezicht "zou j de chef niet inlichten enkel de familie weet het al" zegt hij plots "zal ik doen"

"hallo chef?"

"hallo Tineke waarom is koen niet op het werk er is toch niks mis e?"

"er is niks mis integendeel, ik ben bevallen"

"dat is geweldig, geniet er maar van" na dat hij dat zei hoorde ik Floor gillen samen met Femke

"zal ik doen zorg dat er niemand doof word daar" zeg ik al lachend

"het is in orde voor de chef en waarschijnlijk komen er binnenkort een paar doven op bezoek" hij keek me vragend aan "Floor en Femke" zei ik en hij moest lachen

er werd geklopt en ik zag dat mijn ouders en die van koen er waren "mijn kleine meisje word zo groot" zei mijn moeder terwijl ze naar me keek toen ik Summer weglegde "hopelijk zijn ze braver dan u e anders is er veel werk aan de winkel" grapte koen zijn vaderkoen keek hem boos aan maar ik grinnikte koen keek me aan en we keken even wat verliefd in elkaars ogen kijken. "mogen we ze eens vasthouden?" onderbrak mijn moeder ons "tuurlijk" was mijn enige antwoord ik pakte Daisy en gaf haar aan mijn moeder Koen Pakt Summer en Gaf het aan zijn moeder. koen kwam naar mij en nam me in een omhelzing "bedankt" was het enige dat gezegd was door koen "waarom?" zei ik na de Knuffel "omdat je onze meiden Gezond op de wereld hebt gezet." "dat heb ik met veel plezier gedaan" zei ik en keek onze 2 meisjes aan in de armen van hun opa "wij zullen dan maar eens vertrekken zeker?" zeiden ze uiteindelijk na nog at te hebben gebabbeld "tot de volgende" zei ik nog voor ze buiten waren. het was ondertussen 12u dus ik kon hier elk moment Floor en Femke verwachten. mijn woorden waren nog maar net koud en ik hoorde al 2 mensen gillen aan de andere kant van de deur "kom maar binnen hoor Floor en Femke" zei koen lachend. ze kwamen binnen en gilden nog luider als ze Daisy en Summer zagen "wat zijn de namen?" Broeg Floor met een smile van hier tot in Tokio "dit is Daisy" zei koen en wees naar Daisy "en dit is Summer" vulde ik koen aan en pakte Summer op "hie herkennen jullie ze zo gemakkelijk voor mij zijn dat gewoon 2 dezlefde baby's" lachte Femke "nou Summer heeft een kleine moedervlek op haar arm en daisy is iets groter en heeft meer haar" zei koen "waneer mag je naar huis?" Vroeg Floor die ondertussen Daisy vast had "morgenavond normaal gezien"
Het was weer avond en koen ging even naar huis om spullen te gaan halen.

POV Koen
toen ik terug kwam zag ik dat Tineke al aan het slapen was en ik ging dan ook maar slapen op mijn bankbed

Toen ik Wakker was waren Tineke en Daisy weg ik was helemaal in paniek tot ik het briefje op het bed opmerkte ' de verpleegsters wouden Daisy nog even testen omdat ze na eventjes maar ademde en ik wou je niet wakker maken dus als ik nog niet terug ben, ben ik daar nog' nadat gelezen had zette ik de radio aan en pakte Summer ook daar lag een briefje 'Ook Summer heeft al eten gehad' stond erop ik pakte Summer op en nam haar in mijn armen terwijl ik het nummer op de radio mee neuriede. ze leek er rustig door te worden en viel in slaap.

Ik word OnsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu