"NEFRET"

216 12 0
                                    

Mesaj kimdendi tahmin edin finn diye düşündünüz ama bu eski arkadaşlarımdan selinden di
"Hey naber" yazmıştı. Uzun zamandir komusamamistik onunla hemen kalktım ve onu görüntülü arayıp herşeyi onada anlattim ama bazen keşke taylora anlatmasaydım dedim çünkü finni tanıyordu ve daha yeni tanışmıştık. Saatin 23:03 olduğunu gördüm ve "eyvah" dedim. Selinde korkup "nolduuu" dedi. "Yarin benim projem vardi unuttum" dedim. "Saat daha 17" dedi."gerizekali kanada 23" dedim. "Ovvvv" dedi. Güldüm. "Neyse ben şunu yapayim belki izin alirim yarin icin" dedim. "Sırf o salağı görmemek için izin aldığını biliyorum" dedi. "Bunun farkindayim ama gitmiycem ne dersen de biraz hatasini anlasin oküz" dedim ve gülmeye başladık bir kaç dakika sonra kapattık ve ben taylora mesaj attım.
.
Ben: merhaba taylor ben gaby
.
Bir kaç dakika sonra mesaj geldi.
.
Taylor: merhaba gaby :D
Taylor:bugün ne olduğunu anlatıcak mısın?
.
Anlatıp anlatmama konusunda arada kalmıştım.
.
Taylor: orda mısın? Istersen sonra konuşabiliriz.

Ben: olur iyi geceler
Dedikten sonra telefonumu kapayım yattim yarin okula gitmemek için annemden izin alıcağım aklıma gelince kalkıp annemin yanina gittim. Kendimi iyi hissetmediğimi ve bir kaç gün izin almak istediğimi söyledim. Annem başta izin vermedi ama ben mükemmel rol yeteneğim sayesinde dhdhxhxh izin vermişti. Odama gittim ve rahatlikla uyudum.
.
Sabah olmuştu. Yatağımdan kalktım ve kahvaltı yapmaya aşağıya indim saate baktığımda saatin 11:10 olduğunu gördüm. Mutluydum çünkü erken kalkmak zordunda değil ve o lanet çocuğu görmiycektim. Onun hakkinda bir daha öyle düşmek istemedim gercekten aptal bir çocuktu ona nefretim git gide büyüyordu. Halla telefonumu açmamıştım onun yerine televizyon izliyordum. Bi ara uyuyakalmışım kalktım ve telefonumu aldım. Açtığımda taylorin 23 kez aradığı gördüm ve 8 tane de mesaj atmıştı. Çok endişelenmiş olmalı ki onu aradım ama malesef ki telefonu kapalıydı. Hemen giyinip okula gittim zaten bir ders vardi ve hemen sonra eve gelirim diye düşünmüştüm. Okula gittiğimde koridorda bir yığın insan vardı. Ne olduğu önemsemedim ama sesler çok tanıdık geldiğinden oraya doğru gitmeye başladım. Gittiğimde taylorın finne bağırdığını gördüm. "Ne yaptın onaaa" diye bağırıyordu taylor. Tam finne yumruk atıçağı sırada onu kendime doğru çektim ve kalabalığın dışına çıkardım. "Aman tanrım bune böyle" dedim. Taylorim yüzü kan olmuştu ve bana kızgın kizgın bakıyordu. "NERELERDEYDIN senin için ne kadar endiselendiğimı biliyor musun?" Dedi bağırıyordu. Benimde gözlerim dolmaya başlamıştı. "Evdeydim canım sıkkındı o yüzden gelmek istemedim ve bana bağirmayı kes " dedim sonlara doğru bende bağırmıştım. "Peki neden gelmedin" diye sordu. "Canın istemedi" dedim. "GABYY" "off finni görmek istemiyordum" dedim.
.
Yazardan
Ağacın arkasına saklanmış olan finn ise onları gizli gizli dinliyordu.
.
" nedenn" dedi. "ISTEMIYORUM ÇÜNKÜ O PISLIGIN TEKII" demistim bagırıyordum. O sırada agacın arkasında bir gölge gördüm bu finndi.
"Gerçekten mi?" Diye sordu finn. Soğuk kanlılığımı koruyarak "evet" dedim. Bi an bana dona kalmış bakarken arkamı dönüp gittim. Evet biraz kırılmıştım. Hatta baya kırılmıştım onu kırmakta istemezdim ama bunu zorluyordu. gizli gizli dinlemek nedir ya. O sırada beni bekle diyen bir taylor gördüm sırtında çantası vardi ve bana "bende geliyorum" dedi. "Senin dersin yok mu?" Diye sordum. "Bir ders var olmaz birsey hem kankimin neyi olduğunu bilmek istiyorum" dedi ve göz kırptı güldüm ve bana karşılık verdi. "Sana haber vermediğim için özür dilerim bu kadar endiseleceğini düşünmemistim" dedim. "Sorun degil yeni tanistik ama sana baya ısındım diyebilirim" dedi ve gülümsedi bende karşılık verdim.

ACI - TATLI [finn Wolfhard]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin