FINAL

162 14 3
                                    

ALLAH kahretmesin bu zamanda bile rahatsız edebiliyordu insanı.

İçeri giren kişi sarı cadı olmuştu ve üzgün şekilde finn'e ve bana baktı. Çok mahsum gözüküyordu ama ben bu davranışını pek sallamadım.

Finn'e gitti ve "iyi misin kuzen??" Ne kuzen mi? Öylece kalakalmıştım.

Bir açıklama bekliyordum. Finn'in suratına baktım. O da benim yara bere içinde kalan suratıma bakıyordu.

"Evet" dedim. Finn ne düşündüğümü anlamış olacak ki bana hemen bir açıklama yaptı. "Evet gaby. Bu kuzenim iris" dedi. "Peki" dedim ama yinede ona kızgındım bana yalan söylediği için.

Bir kaç dakika sonra iris "ben çıkıyım en iyisi siz konuşun" dedi ve herkes çıktı.

Ben finn'e öldüresi bakışlar atarken yanıma yaklaştı ve anlatmaya başladi.

"Gaby bak. Ben seni başlangıçtan beri seviyordum ama senin beni sevdiğinden pek emin değildim. sürekli taylorla takıliyordun o yüzden sevgili olduğunuzu sandım. Bende seni kıskandırmak için yaptım" dedi.

Kendime hakim olmaya çalıştım ve gülümsedim "onemi yok" dedim. Şaşırmıştı. Çünkü genelde en ufak şeye bile patlardım. "Beni öldürecek misin?" Diye sordu. Buna kahkaha atarak yanıt verdim. O da ufaktan gülümsemişti.

10 yıl sonra...

"Buraya gelll!!" Evin içinde bağırarak finn'i kovalıyordum. "GERIZEKALI!!" "Sisssttt insan kocasına böyle der mi?" "Böyle aptalsa der" deyip arkamı dönüp ilerlemeye çalıştım ama nafile finn beni kucağına almıştı. "Ben seni götürürüm" güldüm "salaksın ama tatlısında lanet şey seni" dedim gülerek. O da gülüyordu ve beni yatak odasına çıkartıp kapıyı kitledi. "Burdan çıkış yok" dedi ve üstüme gelmeye başladı. "Hey beni korkutuyorsun" "korkmalısın" dedi ve beni bir çocukmuşum edasıyla gıdıklamaya başladı. "Ne istersem yapıcak misin" dedi gıdıklarken " hayırrrr!" Diye bağırdım. Daha çok gıdıklamaya başlayınca "tamam tamam söyle ne istiyorsun" dedim. Yavaşça ayağa kalktı ve benimde kalkmam için el işareti yaptı. Bende kalkınca "üstünü çıkart" dedi "ne?!?" "Duydun" imalı imalı sırıtırken diyordu bunu. Bende dediğini yaptım ve üstümü çıkardım "tam bir aptalsın bay wolfhard" dedim "şimdi bana yaklaş" dedi ne yapıcağını biliyordum.

Bundan kaçmiycaktım. Yaklaştım. Burunlarımız değerken bana "şimdi kendini bana bırak" dedi. Bende ona gülümseyerk dediğini yaptım.

Sonrasında beni kendine çekip önce sarıldı ve yavaşça yatağa bıraktı. Bende söz dinleyen bir kız çocuğu gibiydim ne derse yapıyordum.

Finn yavaşça bana doğrü geliyordu ve beni öptü o kadar öpmüştü ki. Nefes nefeseydik...

Bundan sonra ki bölümde olucak ama son olabilir. Haberiniz olsun. Sizi seviyorum♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI - TATLI [finn Wolfhard]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin