"yıkık hayel"

258 12 2
                                    

"Bu sınıfta olduğunu bilmiyordum" dedi finn. "Bende senin" dedim. Gülümsedi ve bende karşılık verdim.
  Zaman geçmiş ders çoktan bitmişti ama bir ders daha vardi ve bu benim canımı sıkıyordu.
Zil çaldıktan hemen sonra finn sınıftan çıkıp gitti. Ne olduğunu anlamadım sanki birseyi vardi ve o anda yanıma taylor geldi ve oturdu. "Hey sen iyi misin?" Dedi. "Iyiyim neden sordun ?" Dedim. "Sanki tartışmış gibiydiniz eğer bir sorun varsa bana anlatabilirsin benden sır çıkmaz" dedi ve göz kırptı. gülümsedim ve en baştan itibaren herseyi anlattım beni pür dikkat dinliyordu. En sonunda konuşmam bitmişti ve bana "vay canına sen ondan mı hoşlanıyorsun" dedi. Gözlerimi büyüttüm ve "HAYIRR" diye bağırdım herkes bize bakıyordu. " tamam sakin ol birsey demedim" dedi ve ellerini havaya kaldırdı. "Sakin misin" diye sordu bir iki saniye sonra güldüm ve "evet sakinim" dedim. O sırada zil çaldı ve taylor "ben gideyim artık" dedi ve yerinden kalıp dışarı çıkarken o sıra finn içeri girdi. Taylor bana el salladi bende ona salladım. Finnin elinde 2 tane tost vardı. Yanıma gelip oturdu ve diğer tostu bana uzatarak "bak kabul etmiyceğini biliyorum ama o kadar sıra bekledim onun için bari" dedi. Güldüm ve aldım. "Vay canına çabuk ikna oldun" dedi. "Merak etme parasını vericem" dedim. "vermene gerek yok zaten yeteri kadar zenginim" dedi ve güldü. "Olsun yinede vereyim" dedim ve elimdeki 4 lirayı finne uzattım ancak finn sürekli verdiğim parayı önüme atıyordu en sonunda aklıma bir fikir geldi ve "öyle olsun tamam bende kalsın ama birdakine bendensin" dedim. Göz kırptı. Ardından hemen sıranın altında duran hırkayı aldım ve cebine parayı koydum finn bunu fark etmedi. O sırada öğretmen derse girdi.
Yaklaşık 20 dk sonra finn "daha 20 dk varya off" demeye başladı güldüm. "Niye gülüyorsun az mı 20 dk" dedi. "Sabret azıcık çalar simdi" dedim. "Azcık sohbet edelim mi zaten konu kolay konu anlamazsan anlatırım bu konuyu biliyorum ben" dedi. " hayır olmaz önemli tenefüste konuşuruz" dedim. "Hadi ama lütfen şu melek yüzü kırmiycaksın dimi" dedi ve dudağını büktü. "Malesef ki kırıcam" dedim, yüzüme sahte bir gülüş takılıp kaşlarımı kaldırdım. Oflayarak önüne döndü. ... 20 dk çoktan geçmişti ve biz yaklaşık 5 dkdir sohbet ediyorduk taki aklıma taylor gelene kadar finnden kurtulmak için tuvalete gitmem gerektiğini söyledim ve taylorin yanina gittim eğer gerçeği söylersem beni salmazdı çünkü. Taylorın yanına geldiğimde taylor bana kızgın bir ifadeyle bakıyordu " kaç dakikadir seni burda bekliyorum ayıp" dedi. "Üzgünüm sadece finn ile sohnet ediyorduk kusura bakma" deyip karşına oturdum. "Eee ders nasıldı bakalım" dedi. "Normal" dedim. Gülümserken birden arkama baktı ve "sanırım finn geliyor" dedi. Arkamı dönemeden finn çoktan yanımıza gelmişti bile yanıma oturdu ve "naber taylor" dedi. Taylor "iyi dostum senden" "iyi bende gabyi bekliyordum ama o burda seninle sohbet ediyormuş neyse ben gidiyim en iyisi" dedi ve masadan kalktı ben ise saşkın gözlerle ona baktı sonra hemen koşaram yanına gittim. "Hey senin derdin ney, neydi bu simdi" dedim. "Arkadaş olduğumuzu sanıyordum" dedi. "Öyleyiz zaten" dedim. Bana 2 3 saniye baktıktan sonra yürümeye devam etti. "Hadiii amaa ciddii misin?" Dedim öfkeyle "o zaman bana neden yalan attın" dedi üstüme yürüdü aramizda 1 2 santim vardi bi ana nefes dahi alamadan "üzgünüm" dedim ve arkamı dönüp gittim çunkü hakliydi o yüzden birsey diyemedim. Arkadamdan "GABYY BEKLEE" diyen bir ses duydum ama bu ses finne ait değildi bu ses taylorin sesiydi. "Iyi misin" dedi. "Ona yalan söyledim" dedim ve yere oturdum. Oda yanima otudu " ne dedin" "tuvalete gidecegimi soyledim senin yanina gelcegimi söylesem bana izin vermezdi muhabbeti bölünsün istemediği için" dedim. " aslinda evet kızmakta haklı" dedi ve ayağa kalktı elini bana doğru uzattı ayaga kalktim . "Simdi kalk ve sevgilinin yanina git ondan ozur dile" deyip beni itti. " o benim sev-" dedigim anda "çok boş yapıyorsun" dedi. Dil çıkardım güldü ve koşmaya başladım. Sanırım gerçektende ondan hoşlanmaya başlamıştım. İçimden hayal kurarken kafamı sola döndürdüğüm anda finn bir kızı öpüyordu. O an onlara bakakaldım ağzım açıktı. Ne diyecegimi ve ne yapacağımı bilemedim sadece izledim finn kendini ittirdi ve gözlerimiz buluştu bana o kadar mahsum bakıyordu ki bi an kızın zorla öptüğünü düşündüm. Kız finnin yanına geldi ve ellini tuttu "aşkım bu kim" dedi. Aşkım mı ? Kim mi? Kalbim acıyordu gerçektende ondan hoşlanmış olmamalıydı. Tam finn konusucakken araya girdim ve "Ah üzgünüm ben gaby finnin sınıf arkadaşıyım ondan kimya notlarını istiycektim" dedim. " ah tabi dedi kiz" sahte sahte güldü. Yellozzz. Kızın tipinde bile hayır yoktu. Cırtlak sarı saçları vardi boyadığı çok belli oluyordu. Bide boyabilseymiş keşke. Finnin bu kıza nasıl baktiğını anlayamıyordum. Finn "tamam gel sana vereyim" dedi. Ben "yoksa sonra al-" cümlemi bitirmeden beni kolumdan tuttu ve sürüklemeye başladı. En sonunda tuvaletin önünde durdu ve " ne istiyorsun" dedim. Yine aynı şekilde yaklaşmıştı bana. " ben... üzgünüm gerçekten sana yalan söylememeliydim" bana bir süre baktıktan sonra "pekala küçük" dedi. "Ney küçük mü hahaha ne alaka" dedim. "Boyunu görmüyorsun herhalde" dedi. Ne kadara öküz bir çocuktu bu. Sadece suratına baktım arkadan bir kiz "finn hadi tatlim" diyordu. "Bak aşkın sesleniyor yanına git" dedim. Hızlıca sınıfa doğru yürüdüm. Çantamı aldım ve okuldan çıktım. Tam okul kapısından çıkacakken "gaby nereye gidiyorsun daha ders bitmedi" dedi. Bu taylordi. "benim için bitti" dedim. "Dur dur ne oldu finn ile" dedi. Bosver sonra anlatirim "dedim. " bak bu benim telefon numaram bana mesaj atarsin aksam anlatirsin belli ki iyi gitmemis" dedi. Gülümsedim ve kağıdı aldım. "Saol iyi dersler sana" dedim. Gülümsedi "hoşcakal" deyio koşmaya basladi ben de o sıra okuldan çıkmış eve gidiyordum. Annem kapıyı açmıştı ona hasta olduğumu söyledim ve odama çıktım. Odamda biraz kestirmeye çalıştım ve sonunda başamıştım. Bir mesaj sesi duymamla irktim kalktim ve telefona baktım.

Heyyyy nasıldı beğendiniz mi? Sizi seviyorummm <333

ACI - TATLI [finn Wolfhard]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin