"aşık oluyorum sanırım"

202 14 1
                                    

"Instagrama artık yeni bir resim koyma vakti geldi bence" demiştim. "Hey finn instagramina bakıyor mu?" Diye sordu " evet neden ki" "o zman ardayla çekildiginiz fotogragi at kıskansin azcik" dedi ve kikirdamaya basladim "iyi fikir" dedim ve hemen instagram girip fotografi paylaştım

Gaby.cooper

Özledim ❤

+56 ohaa çıkıyor musunuz
+25 çok tatlısınız
+60 shipp
.
Aşırı popüler değildim umrumda değil pek umursamıyorun pöpülerliği. Yakĺaşik yarim saat sonra instagramdan bir mesaj geldi bu finnden

Finnwolfhardofficial
Mesaj: çıkıyor musunuz?

(Görüldü 18:36)

Görüldu atıp bırakmıştım cevap vermek gibi bir niyetim yoktu çünkü ona asırı derece sinirliydim ve sinirim kolay kolay geçmezdi.
Uyku bastirmaya başlamışti artik canım sıkılıyordu ve uyumaya karar verdim uykuya dalmıştım ve bir mesaj sesi beni uyandirdı

Finnwolfhardofficial
Mesaj: gabyy heyyyy orda mısın ?

(Görüldü 18:50)

Finmwolfhardofficial
Mesaj: neden benimle konuşmuyorsun gaby ?

Gaby.cooper
Mesaj: birde soruyorsun ya...

Finnwolfhardofficial
Mesaj: evet! Haklısın özür dilerim. Barıştık mı?

Gaby.cooper
Mesaj: o kadar kolay değil

Finnwolfhardofficial
Mesaj: hey neden ??

(Görüldü 18:58)

Finnwolfhardofficial
Mesaj: gaby hadii amaa

(Görüldü 19:01)
.
Böyle yapmak aşırı hoşuma gitmişti belki eğlenmek için bu oynu oynarım.
Diye düşünmüştüm. O sırada uykuya daldım. Kalktığımda saat 00 olmuştu. Gök gürüldüyordu korktum ve aşşağıya annemin yanına indim ama annem evde değildi. Aradım ama açmadı bende korktuğumdan odamda oturmaya başladim. O sırada kapı çaldı korka korka aşağıya indim. " kim o?" Diye bağırdım. "Ben finn" " GIT BURDANN" diye bağırmıştım. "Lütfen çok üşüyorum" dedi dayanamayıp kapıyı açtım. Açtığım anda kapıyı kapatıp bana sarılmıştı gerçektende çok soğuktu üşüdüğü belli oluyordu. Hemen onu kenara itip "ne yaptığını sanıyorsun" dedim. "Üzgünüm sadece çok üşüyorum" dedi. Gercektende cok ıslanmıştı onu çok bekletmistim. Odama gittik ve ona bir battaniye verdim ona bataniyeye sarılıp yatağıma yattı ,titriyordu. Bende yere oturdum ve yandan yandan onu izlemeye başlamıştım. Sonra kafamı yere eğip bacaklarımın arasına aldım. "Yanıma gelsene" dedi finn. Kendimi suçlu hissediyordum benim yüzümden verem olabilirdi (ALLAH KORUSUN) yanına gittim ve oturdum. Battaniyesini açtı yanına çagırdı. "Çok ileri gitme bence" dedim. "Offf hadi ama" onu takmadım sonra beni yanına çekti ve bana sarıldı. "Sen git o sarı vahişeye sarıl" dedim kizgin bir sesle. Gülüyordu ve bu da beni daha çok sinir etmisti. "Birileri kiskanmis galiba" finnin bu sözü beni daha çok sinir etmisti ama ondan kaçamıyordum öyle sıkı sarılmıştı ki bana . "Hey bırak beni" diye bağırmıştım ama yinede bırakmıyordu beni. En sonunda ona teslim olmuştum ve gıkımı bile çıkarmıyordum. "Sakinleşmişsin" dedi ve beni az da olsa saldı. o an kaçmaya çalıştım fakat fark etmiş olmalı ki beni kendine daha çok çekmişti. Nefesini ensemde hissedebiliyordum. Kalbim çok hizlı atıyordu nefes dahi almak zorlaşıyordu. " beni Çok sıkıyorsun" dememle beni kendine doğru çevirdi ve üstüme çıktı. (Hemen fesatlaşmayın djdjdj) ve konuşmaya başladı. "Sana birsey söylemek için gelmiştim aslında buraya" derken nefesi yüzüme vuruyordu bütün burun deliklerimi dolduruyordu çok güzel kokuyordu. O an birsey diycekken "GABYYY" diye bir ses geldi aşağıdan. hemen finni üstümden attım "sen burda bekle gardolaba saklan sesini çıkarma annem seni burda görürse ikimizide öldürür" dedim bana korkarak baktı ve hemen dolaba girdi. Bende hemen aşagiya indim. "Annee sen mi geldin" dedim sesim titriyordu " evet ne yaptin sen" dedi ve ben ölüyorüm galiba çok korkmuştum "hi-hiçbirsey ne-neden" "bak eğer birsey olursa bana söyleyebilirsin tatlım seni her zaman dinlerim tamam mi canim" dedikten sonra alnimdan öptü. "Tamam annecim ben odama çıkıyorum ders çalısıcam o yüzden gelme" dedim ve cevabini dinlemeden kendimi odama attim. Finni dolabtan çikardim. Yüzü bembeyaz olmuştu. Gülmeye başladım "ne gülüyorsun komik mi yani" dedi "başkasının başına gelince evet!" Dedim o da gülmeme sırıttığını fark ettiğim an hemen ciddileştim "simdi ne yapicaz" dedim "biliyorum" dedi. Camdan aşagiya baktim " hayir hayir camdan atlayamam burasi çok yüksek" "seni camdan felan atmayi planlamiyorum ilgi manyağı" demiştim ve finn kahkahalara boğulmaya başladi. "Gülme sakat annem duyucak simdi" dedim ve ciddileşti "tamam ama ne yapıcaz" dedi "galiba bizde kalman lazim bu akşam, yarin sabahta gidersin"dedim o da sırıtarak "benimle kalmak için yol mu yapıyorsun simdi sen" çok sinirlendim "sen gelmesen bunların hiçbiri olmiycaktı GERIZEKALI" sonda bağirmiştım. " gaby iyi misin ne oldu" diye seslendi annem "yok anne birsey yok sadece konuyu anlamadim da sinirlendim biraz biliyorsun beni" deyip paçayı kurtardım. İç çekerek yatağıma oturdum telefonumu elime aldım ve saatin 01.23 olduğunu gördüm. Bir güm daha okula gitmesem ne olurdu ki gitmiycektim ama finn gidicekti "hadi artik yat sen" dedim "sen niye yatmiycan" "sanane ki bundan yat işte" "pekala nerde yaticam" "yatagim iki kişilik sığabiliriz" kötü bir anlamda söylememiştim ama fesat piç öyle anlamıştı. "Himmm peki hadi öyle yatalım" dedi pislik ya "hayir canim sen yat ben sonra yaticam" dedim ve masama geçtim derslerimden geri kalmamak için o akşam çalışacaktım. 1 saat geçmişti ancak kendime yemin ettiğim için çalışmak zorundaydım. Yüzüm finnin tarafına dönüktü. Ara sıra finne bakıyordum ve uyuduğunu fark ettim.

ACI - TATLI [finn Wolfhard]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin