Kafamı kaldırdığım anda bir yüz ile karşılaştım bu finnin yüzüydü beni taşıyordu sanırım uyuyakalmıştım beni yatağa yatırdı ve o da yanıma gelip yattı bana arkasını dönmüştüm. "Sanırım kalbimi kırdın" demiştim ama bunu farkında olmadan söylemistim. "Neden?" Bana dönmüştü. "Genelde kitaplarda kız ne kadar istemesede erkek inatla ona sarılır ama sen öylr yapmadin beni sevdiğini sanıyordum" dedim yine istemsizce söylüyordum. Bana gülümsedi ve yüzümü elinin tersi ile okşamaya başladı. Bende ona ufak gülümseyerek bakıyordum o an gözlerimi kapattım halla gülümsemeye devam ediyordum ki dudaklarimin üstünde bir ağirlık hissetim gözlerimi açtığımde finn beni öpüyordu. Kendini çekiceği sırada onu kendime çekmiştim. Gözlerimi tekrar kapatmıştım. Geri çekildiğinde gözlerimi açtım ve o kişinin taylor olduğunu gördüm gülüyordu. Çığlık atmamla kafamı kaldırdım finn başımda bana bakıyordu. Bunun bir rüya olduğunu fark edip rahatladım. "Gaby gabyyy iyi misin canım aç şu kapıyıııı hadii tatlim" diyordu annem. "Iyiyim anne birseyim yok sadece kabus gördüm sen git yat" demistim. Finne dönüp baktığımda bana çok endişeli bakıyordu. "Iyi misin" dedi. "Sanirim" dedim. "Ne gördün?" "Bosver onemli birsey degil" dedigimde bana yaklasarak "gaby??" "Hı" "bana yalan söyleyip durma" dedi. Söyliycek birsey bulamiyordum yani simdi seninle öpüsüyorduk sonra öpüştüğüm kişinin taylor çıkti mi diyim yani "hadi yatalim" dedim ve ayaga kalktim ama kendimi toparlayamadan yere düşüyordum ki finn beni benimden yakalamıştı. Ona döndüm ve "teşekur ederim" diyip gülümsedim oda karşılık verdi. O an aklıma üstümde günlük kıyafetlerimin olduğunu fark ettim, üstümü değistirmem gerekiyordu ama finn yanimdaydi nasil degistiricektim ki "hey finn" dedim sessizce "efendim" demisti o da sessizce "arkani dön üstümü değistiricem bakarsan seni öldürürüm" dedim ama bana piç gülüşü yapıyordu " Dön" demistim biraz daha sesimi yükselterek sonunda dönmüştü kiyafetlerimi alip giyinmeye başladım ama hep gözüm finndeydi bakmasini istemiyordum gercektende bakmamıştı. "Şaşırtıcı" dedim "ney" dedi "gizlice bakmaman" "ben öyle bir insan değilim gaby insanların namusunu önemserim" demisti. Etkilendim ne yalan söyliyim. yatağa yattığımızda ikimizde tavana bakıyorduk.
Finne olan bütün sinirim gitmişken bir sözüyle geri gelmişti "sevgilin taylor iyi bir çocuğa benziyor" "ne? Benimle dalga mı geçiyorsun finn" "hadi ama yapma herkes onun senden hoşlandığını biliyor" öfleyerek ayağa kalktım yastığımı aldım "hey nereye gidiyorsun? Beni burda yalniz mi birakicaksin?" Dedi finn "bence yalniz yatabilirsin dimi sonuçta 17 yaşındasın" onu dinlemeden odadan çıktım ve kapıyı kilitledim. Aşağıya indiğimde koltukta yayıldım ve televizyonu açtım.Aman tanrim! Televizyonda gumball varr hemde türkce. Izlemeye başladım bi ara uyuyakalmışım. Sabah kalktığımda hepsinin bir rüya olduğunu düşünmüştüm. Odama çıkıp kapıyı açtım ve kimse yoktu "evet bu kesinlikle bir rüya" sesimi dışa vurmuştum. "Ney rüya" demisti bir ses "finn ahhhh aman Allahım sen niye burdasin ki bi an kabus olduğunu düşünüp sevinecektim" "beni sevmiyir musun" dudağını bükerek söylemisti bunu gözlerimi kıstım ve "HAYIR SEVMIYORUM"demistim. Benim ne kadar ciddi olduğumu fark etmiş olmalı ki bi an saşkın gözlerle bana baktı. "Gerçekten mi beni sevmiyor musun " o kadar mahsumdu ki ona hayır diyemiyordum ama o sarisin kiz aklima gelince sinirlendim " sevmiyor" elimle kapıyı gösterdim kapıdan çıkıp gitti. Odama çıktım ve yerde bir kağıt gördüm. Elime alıp kağidi açtım.Merhaba gaby kim olduğumu bildiğine eminim belki bunu okurken beni evden kovmuş olucaksındır ama ben seni çok seviyorum sadece bilmeni istedim. geçmiş hayatında ne acılar çektiğini biliyorum. Hayatının en değerli insanını kaybetmenin nasıl bir his olduğunu bende biliyorum bunun için uzgünüm belki arkadaş olabiliriz diye düşünmüştüm.
Daha vardi ama ben burda bırakmıştım finn benim hakkimda neler biliyordu öyle acaba ikizimi biliyor muydu?
Onu aradım ve iki sokak arkada olan cafeye davet ettim o da kabul etmisti. Bu kadar çabuk kabul edicegini dusunmemistim.
Hemen üstüme uzun kollu olan ama benim kollarını kıvırarak kısalttığım pembe t-shortü goydim altıma ise jean mom giydim ve evden çıktım. Hava soğuktu ama bu umrumda değildi. Cafeye gittiğimde neredeyse hiç kimse yoktu finnde gelmemisti. Oturdum ve onun gelmesini bekledim. Bir milshake siparis verdim (yalnis yazmis olabilirim jdjdjdj) onu içerken birden içeri birisi girdi bunun finn olduğunu anlamıştım. "Merhaba" dedim gülümseyerek "merhaba" gülümsememe karşılık vererek. hemen konuya girdim. "Bak senden gerçekten özür dilerim böyle olsun istememiştim." Dedim "tamam sorun değil" dedi "benim hakkimda ne biliyorsun?" Diye sorduğumda bana cevap vermek istemiyordu sanki. "Hey neyin var" diye sordum bana "ikinizi biliyorum" demişti saşkın gözlerle ona baktım. Nerden biliyor olabilirdi ki. Ikizim yaklaşık 4 yıl önce ölmüstü ve bundan hiç bahsetmemiştim. Şaskın gözlerle ona bakıyordum ki bana " bak gerçekten üzgünüm senin için" "sorun degil sonucta hayat yani belki güzel bir yere gitmistir" dedim. Masadaki elimin ustune elini koyarak "umarim" dedi ve gülümsemeye çalıştı bende karşılık vererek gülümsemistim sonra elimi çektim. "Sen neden okula gitmedin" diye sormustu. "Canın istemiyor" "bence artim iste sonucta baristik" dedi. "Ne senin icin gitmedigimimi dusundum yoksa" dedim. "Bence öyle" dedi. Sonra kapıdan içeri biri girdi kapı arkamda olduğundan birsey görmedim ama finn ayaga kalkmış saşkın gözlerle bakıyordu. Bende ayağa kalktım ve kim olduğuna baktığimda gözlerim kocaman olmustu.Selammmm <333 sizce kim gelmiştir hadi tahmin edin bebeklerimm <33 sizi çooook seviyorum. Bu arada finn ile ilgili bir fan sayfam var adı = finnwollfharrdofficial_tr = takip ederseniz çok mutlu olurum. Finn hakkinda bilgiler fotoğraflar videolar felan iste <3333 hepinizi seviyorummm.
❤❤❤
Devamini istiyorsaniz oylamyi unutmayin ve yorum yapin. <333