Felelsz vagy mersz?
Na...
Nem válaszolsz?
Nem mersz felelni, mert félsz a kérdésektől, hogy olyat teszek fel ami nem igazán lesz ínyedre? Vagy inkább mersz? Igen az a legrosszabb. Attól félsz hogy olyat kérek tőled, amivel egy életre leégeted magad. Vagy csak pusztán nem mered megtenni.
Pedig választanod kell.
Különben meghalsz.Na jó nem hülyülök tovább! 😂 Üdv embertársaim, ezen az igen borús nyári estén esett meg az velünk hogy anyukámmal és a hugommal megnézzük a Felelsz vagy mersz című filmet, ami lényegében arról szól hogy egy srác rávesz egy baráti kört, hogy felelsz vagy merszet játszanak ésss ennek az lesz a vége hogy a fiataloknak játszaniuk kell, különben meghalnak a játék álltal. Nekem személy szerint nagyon tetszett a film és örültem neki hogy Scott a vérfarkast (lol) és Aria Montgomery-t játszó Tyler Posey és Lucy Hale is tiszteletüket tették ebben a filmben. Szerintem a film alap ötlete nagyon adja és a végkifejlett is ötletes volt. Remek 1 és fél óra volt, nektek is ajánlom figyelmetekbe. Ez a snapchat-es filteres mosolygós cucc nagyon adja, ötletes hisz ilyet még nem láttam horrorban. Összeségében gyerkőcök irány a mozi és kukkoljátok meg ezt a filmet.
Már csak egy kérdésem lenne hozzátok.FELELSZ VAGY MERSZ?