Rendben. Most egy értelmes mondatot sem fogok tudni leírni a Gotham-nek köszönhetően, hiszen még mindig a hatása alatt vagyok, de azért megpróbálok egy normális kritikát összehozni. Először is tudjuk le azt amiről kicsit kevesebbet fogok beszélni mint a rész csattanójáról. Szóval vágjunk bele.
Ed és Lee
Valaki szereti őket együtt, valaki nem.
Én kedvelem őket így egy párként, még úgy is hogy tudom Lee részéről ez viszonzatlan. De meglátjuk mi sül ki ebből az egészből, már kezd kicsit unalmassá válni hogy Lee még mindig Gordon után kajtat, még ha annyira nem is mutatja ki, de ez nagyon is így van és azt is tudjuk hogy Jim is érez még valamit Lee iránt. Csak egyet kérek. Ne tegyék tönkre Ed-et. Thanks.
Egyébként.Egyik nagy kedvenc részletem volt az mikor Ed beslisszolt a kapitányságra bohóc ruhában Jerome követői közé.
Mikor megláttam szakadtam a röhögéstől. Egy valamit nem értek viszont ; Jerome követői kiásták Jerome-t kivették a holttestét a koporsoból és telerakták sörrel? Ez most komoly? Gondolom ez is Jeremiah egyik terve a sok közül. Na de erről majd később.Oswald és Grundy
Hát sajnos - úgy mint Lee és Ed - ebben a részben kicsikét el voltak hanyagolva. De imádom ezeket az összeesküvéseket. Ugye Butch csak azért állt össze Ozzie barátunkal mert megigérte Pingvin hogy segít Butch-nak visszanyerni az eredeti mivoltát. Deeee ugye ez még nem nagyon sikerült, sem az hogy Oswald visszaszerezze magának a várost és ahogy a dolgok állnak....nehezebb dolga lesz mint gondoltuk....
Mindenesetre szórakoztató jelenetei voltak ennek a párosnak, de most az utolsó részek közelettével komolyra fordulnak a dolgok. Véresen komolyra.