Történik olykor hogy annyira várod a szünetet, mégsem tudsz mit kezdeni magaddal: belekezdesz egy pár könyvbe, belenézel olyan filmekbe és sorozatokba, amikre nem volt időd az iskola és a munka miatt unalmadban, mégsem találsz mindig olyat ami számodra most éppen megfelelő. Ugyan így vagyok most én is. De most éppen a fordítottja történik: amiket megnéztem, avagy olvastam a szünidő alatt, ugyan csak megtetszett és ha van kedvetek, ti is bátran nézzetek bele, nem bánjátok meg! Jöjjenek hát olyan filmek, könyvek és sorozatok, amiket szerintem érdemes időt szánni!
Pókember: Hazatérés
Tudni rólam hogy én eddig - hiába láttam jó Marvel filmeket ( az X-Men filmekért rendesen oda meg vissza vagyok) jobban hajlottam a DC felé, mint Marvel felé. Most a Gotham feliratára várva (gyerrrreeeeemáááárkiiii) mégis úgy döntöttem, meglesem ezt a póki fimet, hiszen sok Marvel-es haverom ajánlotta már. Tom Holland-dal a főszerepben ez a Marvel film, az összes többi eddig látottat felülmúlja. Minden van benne amit egy jó kis filmben elvárhatnánk: rengeteg poén, egy kis szerelmi szál, izgalom, Tony Stark és akció akció akció! Rengeteg jó jelenet van benne, remek a film, meglepő fordulatokkal! Marvel, Spiderman és Holland rajongóknak kötelező, de akkor is megnézheted ha esetleg egyik sem vagy. Mert előbb utóbb valamelyik rajongótábor tagja leszel.
Siren
A HBO még csak tegnap vetítette le az első kettő részt, de máris beleszerelmesedtem. Mindig is szerettem volna látni egy ilyen sorozatot, hiszen mindig is vonzott a sellők világa, hiszen egész érdekesnek tartom és hát a H20-n nőttem fel, ami azért valljuk be - mindenki egyik kedvenc sorozata volt. De ez nem igazán a tini dámákról és sellő titokról szól és nem is egy mézes mázas történet. Ugyanis ezek a sellők, akarom mondani szirének hússal táplálkoznak. Emberi hússal is akár. Nem akarom lelőni a poént - így ha gondoljátok kukkantsatok bele.
Babadook
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a Mumus kiskorom egyik legnagyobb réme volt. A szüleim, amikor rosszalkodtam, azt mondták hogy viselkedjek mert felhívják a Mumust. Mondanom sem kell én voltam a legangyalibb gyerek a világon, mikor ezt felhozták. És ebből egy filmet csinálni? Tökéletes. Ez a Babadook, aki a szekrényben lakik, aki az ágyad alatt lapul esténként, akitől mindenki fél. Nagyon film, lehet rajta parázni. Ha azt hiszed hogy valami az arcodba ugrik filmnézés közben, akkor tévedsz. Ez inkább az elmédre hat, arra ösztönözz hogy félj. Az igazság az hogy a gyerek benne az elején nagyon idegesítő, de a végére őt is meg lehet kedvelni. Horror rajongók hajrá!
A boncolás
Ha nem bírod az ilyen boncolós filmeket, akkor is érdemes belekezdeni, hisz megér egy misét. Egész érdekes sztorija van, elég fordulatos és parás. Nem az az igazi brutális horror de mindenképp érdemes egyszer megnézni.
Bőrpofa ( 2016 )
Bevallom őszintén - egyetlen a texasi láncfűrészes filmet sem láttam horror rajongó létemre. Hogy miért kerülöm? Mert az ennyire kihúzom a beledet, megeszem az eszedet horrort nem bírom. Inkább a paranormális filmek vonzanak, olyan kurva ronda szellemekkel hogy egy hétig nem alszom. De ez a Bőrpofa című film lenyűgözött. Volt háttér sztorija, tudtad mi miért történik. Gyilkolászás volt benne bőven és meglepő fordulatok.Nem paráztam, mert nem paráztam, de izgulni izgultam az tuti száz!
Könyvek amiket ajánlani tudok:
Jennifer Niver : Veled minden hely ragyogó
Leiner Laura : Ég Veled
Leiner Laura : Bábel
Jay Asher : 13 okom voltÉs mivel a Gotham még várat magára, pont egy olyan sorozatot tudtam kifogni, ami még nem jött ki teljesen. Taps nekem, unatkozásra fel. Habár unalmamban írhatnék is. Meglátjuk.