Igen, ismételten jelentkezik az őrült fanatikus csajszi, aki szépen becsületesen megvárta az éjfélt, hogy felköszönthesse drága kicsi szerelmét, élete értelmét, a gyönyört számára, sötét lelke egyetlen picinyke fénysugarát, annak alkalmából hogy ismételten egy évvel távolabb került a korosztályától.
Darling, ide vagy oda de 6 kicseszett év van megint közöttünk....amivel igazából kibaszottul nincsen bajom, hiszen a kor csak egy szám, honey. Kész férfi vagy, okos, céltudatos tehetséges, elbűvölő és vicces - de ezen tulajdonságok nélkül is te lennél az egyetlen akit tiszta szívemből imádnék, s ugyan úgy remegne kezem lábam, ahogy minden alkalommal mikor feltűnsz a telefonom képernyőjén ( vagy konkrétan szétnézek a szobámban. XD)
Lassan 4 éve már hogy figyelemmel kísérem a munkáságod, karriered ami időről időre ékesebben ragyog és ível felfelé, és mindig büszkeséggel tölt el, hogy egy olyan valaki, mint TE, lehet az, kire felnézek és annyira nagyon szeretek. Még mindig áldom a Joker mániámat, hogy ezálltal rád bukkantam, s azóta a legborúsabb napjaimon is egy kis fénysugarat viszel az életembe.
Oké, kezdem kényelmetlenül érezni magam a sok csöpögős szarság miatt, napokig sorolhatnám hogy miért nézek fel és vagyok úgy oda Cameron-ért,az pontosan tudja aki követi a profilom. De a legjobban csóri húgom tudja... Ő 0-24-ben ezt hallgatja. XD
Szóval, Boldogságos 26. Születésnapot Drágám. ❤️