Az előző posztomban, éppen arról panaszkodtam hogy hiába vártam a Gotham-et és Jerome-ot hónapokon keresztül, a 12.részben sem Oswald ( nagy kedvenc ) és Jerome ( awww szerelmem ) sem volt benne...de most végre, ezen a csodás napon ( egész nap erre vártam, habár benne volt a pakliban hogy tegnap még 23 óráig dolgoztam és csak ma tudtam pihenni, de úgy hogy egész nap ágynyugalomra voltam helyezve, mert baszottul megfáztam megint...jah és ha mind ez nem lenne elég holnap kellhetek hajnali 4-kor. Szuper nap elé nézek. ) végre megnézhettem eme csodás részt amiben két kedvencem is szerepel.
Oswaldért szó szerint megszakadt a szívem, annyira összetört volt, hiszen mindenki hátat fordított neki, elárulták és még rá merték fogni Martin " meggyilkolását " aminek a fele sem igaz. Így zokszó nélkül tűri a bezártságot. Aztán jön a kis drága, aki nem hagyja érvényesülni és sürgősen vissza akarja terelni Pingvint arra az útra ahol szerinte járnia kellene.
Neki hála visszakaptuk, még ha csak egy pillanatra is, a régi Ozzit, de hogy milyen áron? Ugyanis Jerome nevetség tárgyává tette, megverette és konkrétan a rettegés határáig vitte őt, még Oswald be nem adta a derekát és le nem "kevert" neki egyet kettőt. Később kiderül sőt az epizód közben feltűnik hogy a mi kis bohócunk, markában tartja csaknem egész Arkham-ot és csak azért nem szökött meg, mert valami nagy durranásra készül.
De hogy Jerome és Ozzi egyesülnek majd és elhozzák a sötétséget Gotham-re? Ebben biztos vagyok.Egyébként imádtam az összes jelenetüket, főleg azt amikor Oswald eljátsza hogy az elmélye kalitkájában van.
Jah.
Készülj fel.
Jerome.
Fangörcs.
3.
2.
1.
Úristenimádomjeromeabesthogylehetvalakiilyenszexuálissajtoskiflimintőhátmilyencukivoltmárimádomapsychofejétdevártammárhogyújraasoribanlegyenúristenszeretlekbébiiiiiiiiiiiii! ♡3.
2.
1.
Oké jól vagyok.
Az epizód egyébként érdekes volt, nem tudom ti hogy vagytok vele de én valahogy nem kedvelem ( még ) ezt az Ivy-t ( Selina jól mondta, élvezkedjen csak a kóróira!) de lehet majd megszokom idővel. Én a másik Ivy-t aki Oswald-dal társult azt valahogy jobban bírtam.De érdekes volt itt döbb dolog - Bruce látomása, Sofia lépése Jim ellen ésssss persze Ed látogatása Pingvinnél aminek nagyon örültem egyébként! Szóval szerintem fasza kis rész lett! Habár nekem hiányzik Harvey és Jim párosítás...nekem az ő barátságuk hiányzik de rohadtul. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én így érzek. Vagy egy szemetebb Barbara, amilyen az 1-2 évad idelyén volt. De ez Gotham.
Majd csak lesz valami.