Vizită
* @ * din perspectiva Hinatei * @ *
... Nu pot să cred că vorbeşte aşa cu Jiraya ! Adică , e naşul lui ... Şi înainte se înţelegeau aşa de bine ! Cred că s-a certat . Probabil e ceva serios , altfel Naruto nu ar face atâta tam-tam din asta .
Jiraya surâde . Stai , de ce surâde ?
J : Aşa te-am învăţat să îţi primeşti oaspeţii ?
Naruto îi arunca o privire fulgerătoare , dar el se preface că nu observă şi face un pas înainte pentru a intră in casa . Naruto se pune în faţa lui , blocandu-i accesul în casa .
J : Înţeleg că eşti supărat , dar am venit ca să discutăm despre ....
Apoi se opreşte când ma vede . Îl înţeleg , poate e ceva personal ... Dar eu tot vreau să ştiu ! Sunt prea curioasă ... Ar trebui să îi las în să discute ...
Naruto nu înţelege de ce s-a oprit aşa de brusc Jiraya .
J : Văd că ai şi musafiri ... Că tot veni vorba , mă miră că ai curăţat pe aici ... Sau ai pus-o pe Hi ... nata ... ( aici eu aprob din cap ) să facă curat ?
N : Nu ocoli subiectul ! Şi ca să ştii , nu mă deranjează că Hinata să stie de ce ne certam ... şi de ce eram nervos mai devreme ... ( la ultima parte se uită la mine )
J : Înţeleg ... Nu aveţi secrete , eh ? Deeeci ...
Jiraya ridică degetul mic sus ( semn care în Japonia înseamnă că două persoane sunt împreună ) . În secunda doi eu irosesc iar Naruto ţipă şi se balbaie :
N : N ... Nu sunt cu ... adică nu suntem .... adică ea nu este ....
Jiraya începe să râda de reactiile noastre .
J :Acelaşi Naruto ! Totuşi , aş prefera să vorbim în particular ...
Pe bune ?! Eu care aveam. speranţe că o să aflu despre ce e vorba ! Jiraya e un distrugător de vise ! :)))
N : Bine ... Hi ...
Eu : Da ... s ... ştiu ... o să ... o să plec ... adică ... ploaia s-a mai domolit ...
N : Nu pleci pe vremea asta ! Poţi să mă astepti în dormitor ... ( Jiraya zâmbeşte pervers ) ... adică
în birou ! Da , în birou ! E a două uşa la stânga cum urci scările . Aş fi nebun dacă aş lasă pe cineva în ploaia asta !
Momentul următor Jiraya , care apropo e învăţat în pragul uşii , afară , îşi drege glasul cu subînţeles . Naruto prinde mesajul şi se da la o parte din faţa uşii , lăsându-l pe Jiraya să între . Cei doi se îndreaptă spre living , iar eu urc scările si intru în camera în care Naruto a spus să intru . Camera are formă de pătrat şi e gigantică . E chiar un pic mai mare decât a mea . Faţa-n-faţa cu uşa la e un pat mare , de două persoane . La stânga e un dulap mare cu 4 uşi care ocupă jumătate din perete iar la dreapta sunt nişte rafturi cu două poze şi nişte animalule de plus . Pereţii sunt albi , parchetul maro închis , iar mobilierul portocaliu . Arată că şi camera unui copil ( sau a unui preadolescent deloc maturizat ) , nu că un birou . Stai ... blondul nu a mai fost aici de trei ani ... deci ... asta e dormitorul lui ! Asta înseamnă fi că e foarte aiurit , fie că vrea neapărat să fiu în dormitorul lui ... Ok , începe să mi se facă frică ... :))
* @ * din perspectiva lui Naruto * @ *
Deschid uşa şi îl văd pe Jiraya în prag zâmbind . Imaginea aia pe care o afisaza , cu faţa lui de " No problem " mă face să izbucnesc şi să tip la el . În fine , pana la urmă îl primesc înăuntru şi pentru că naşu' meu se poarta de parcă mi-ar împărtăşi secrete naţionale , sunt nevoit să îi spun Hinatei să mă astepte în birou ( defapt i-am spun că o trimit la birou , dar am trimis-o intenţionat în camera mea ) . Acum sunt aşezat pe canapeaua super comodă din sufragerie ( am şi uitat ce comodă e ) şi discut cu Jiraya . Probabil vă întrebaţi cum a început cearta asta ... Eu nu vă voi tine curioşi :
CITEȘTI
Anime love story - Naruhina
FanfictionExclusiv pentru fanii naruhina si in general pentru fanii Naruto/Naruto Shippuden sau pentru otaku . Da...cred că aţi observat că nu mă pricep la descrieri...oricum, dupa parerea mea cartea merită citită ( dar asta e clar, luand in considerare faptu...