Chapter 23

861 67 12
                                    

 Hei , lume ! Am revenit cu un nou chapter pentru voi . Povestitorii sunt Naruto si Hinata ( oare mai era nevoie sa specific ? Cred ca v-ati obisnuit deja ... ) . Spor la citit !

p.s. am schimbat titlul acestui ch , dar urmatorul va avea titlul pe care trebuiaq sa il aibe asta . Complicat , nu ? 

                                                                         Criminalul

  * @ * Din perspectiva lui Naruto * @ *

  Iesim din Mcdonalds cu burtile pline si ne hotaram sa ne plimbam putin , ca sa alunece mai bine mancarea . Insa , e cam aglomerat pe aici ... Sa o intreb pe Hinata daca vrea sa ne plimbam pe plaja ? Da ! Dar ... daca ma refuza ? Nu te-a refuzat niciodata , nu o va face nici acum ! Poti fi sigur ? Daca te refuza , atunci asta e ! Viata merge mai departe ! Poti sa te intalnesti cu alte persoane ... Cum ar fi ... Sachiko ! Ce ?! Nu ! Eu si Sachiko suntem prieteni ! Spunei si ei asta ! Vad ca nu a observat ! Chiar ? Ştii , mă întreb ... oare ce mi-a zis la ureche cand eram pe stanca aia ? Nu am auzit-o , dar dupa ce m-a pupat pe obraz am inrosit si am plecat ... Oh ! Doamne , ce idiot ! Tu stii ce a zis ? Normal că da ! Si ... Imi zici si mie ? ... Te rog ! ... Constinto ? ... Constinto ?! ... Constinto ! 

 Revenind , ma apropii de urechea Hinatei ca sa o intreb daca vrea sa ne plimbam pe plaja . Nu , nu ii zic direct pentru ca , la cata galagie este , probabil nu m-ar auzi . 

- Hinata , e cam aglomerat aici ... spun eu cu o voce normala .

- Cum ?! tipa ea 

- Am zis ca aici e aglomerat ! tip si eu , la randul meu .

- Nu te aud , Naruto-kun ! E prea multa galagie ! tipa ea .

Nu mai incerc sa ii zic nimic , doar o prind de incheietura mainii si o trag dupa mine intr-un colt intunecat dintre niste tufisuri si spatele unui magazin de haine ( Zaza , mai exact . Da , magazinul asta nu ne da pace ! ) . Desi nu prea o vedeam din cauza luminii slabe ( poate chiar inexistente ) , fata ei parea speriata , chiar ingrozita . Eh , nu vreau sa par insensibil , dar nu am ce sa ii fac ... Cred ca ii e frica de intuneric sau ceva ... Dar macar aici e putin mai liniste si ma va auzi cand ii voi propune sa ne plimbam pe plaja .

- Hinata , aici e foarte aglomerat ... spun eu , facand o scurta pauza pentru a-mi gasi cuvintele cu care sa o intreb .

- D ... da ... Am ... Am obser ... observat ... spune ea cu o voce tremuranda , privind spre pamant si tremurand , la randul ei .

Oh , nu pot sa o vad asa ! Nu stiu de ce , dar imi sfasie inima . Stau putin fara sa spun nimic , lasand-o sa se liniteasca , dar nu prea merge . E din c in ce mai speriata . Desi este galagie , parca o aud cum respira scandat . Atunci ma hotarasc sa ... 

* @ * Din perspectiva Hinatei * @ *

 Naruto ma trage dupa el intr-un loc inspaimantator , unde nu ne vede nimeni si in care ar putea aparea oricand un criminal . Da , inteleg , e mai liniste , dar nu vreau sa risc sa fiu atacata de un nebun ! Mai ales ca e galagie si nimeni nu imi va auzi tipetele disperate .

- Hinata , aici e foarte aglomerat ... spune blondul , facand opauza dupa cuvantul " aglomerat " 

- D ... da ... Am ... Am obser ... observat ...

Imi las capul in jos speriata si parca simt respiratia calda a cuiva in ceafa mea . Ma simt ca si cum as fi amenintata cu un cutit . Naruto nu mai zice nimic pret de vreo 15 secunde, lucru care ma sperie din ce in ce mai mult . Daca nu i-as vedea picioarela , as putea sa cred ca a fost rapit sau ceva . Dupa astea 15 secunde insa , simt cum mana blondului ini prinde usor barbia , ridicandu-mi capul . Ochii lui inca sunt senini si lucitori , chiar daca e noapte si suntem intr-un loc intunecat unde nu vad aproape nimic . Nu stiu daca sunt eu nebuna , dar mi se pare ca ochii lui stralucesc in intuneric . Parca ar fii ochii unei pisici . 

Anime love story - NaruhinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum