Acasa (3)
... Si acum stimatii cititori se intreaba " de ce ? " . Ei bine , hai să vă explic :
Naruto adună tot dar, dintr-un motiv necunoscut de mine, lăsa faina la final. Eu termin de sters toată masa inainte ca el să adune faina . Până aici totul bine şi frumos .Dar ce să întâmplă când ai un băiat stângaci , o punga de făină si o masă curată? Aţi ghicit! Masă cea neagră devine albă . Eu , amuzată de situaţie, imi amintesc de cântecul ăla din Regele leu (m-a uitat cu Hanabi săptămână trecută ) şi încep să cânt :
Eu : Simt plutind faina-n aer ! Şi masă-s-albeste uşor !
Naruto începe să râdă , iar eu mă iau după el, râzând în hohote . Apoi iau nişte faina şi o arunc în el :
Eu : Asta e pentru că m-si făcut ... m-ai făcut să şterg degeaba masa !
N: Deci aşa joci ?! Bine, pot juca şi eu jocul asta !
Naruto ia faina şi o arunca în mine . Începem să ne bătem cu faina , ţinând şi râzând în hohote .
Cred că bătaia noastră a durat mult pentru că acum suntem amândoi albi ca nişte fantome, am terminat pachetul de făină pe care, apropo , deabea ce îl începusem , iar compoziţia pentru clătite este gata .
Naruto se oferă să facă el clătite cât timp eu merg să imun spăl părul alb de la faina şi să fac un duş .
* @ * după ce mă spăl în cap şi fac un duş * @ *
Ies din baie şi intru în design . Acolo îmi pun pe mine o pereche de pijamale albe ( poză la mass-media ) , apoi cobor scările , indreptandu-ma spre bucătărie . Când deschid uşa raman stana de piatră . Nu pot să cred !Bucataria e curata luna , chiar mai curata decat atunci cand am inceput sa gatesc . Pe masa se afla 2 farfutii cu cate 4 clatite triunghiulare cu Nutella din care ies aburi in ele si doua cani cu lapte fierbinte .
Da , totul arata grozav , nu-i asa ?! Insa lipseste un detaliu mic-micut de care am uitat mai mult ca sigur cu totii : Naruto .
Eu iau totusi farfuriile si la aduca in camera de mese , dar apoi ma razgandesc si le aduc in camera mea . Cand ma intorc dupa cani , il vad pe blond in fata mesei cu parul ud si fara camasa uitandu-se nedumerit la locul unde erau farfuriile . Cand ma vede rosie ca un rac ( nu v-am spus ca am inrosit pentru ca sigur v-ati dat seama ) spune panicat :
N : H ... Hinata ! Te rog nu lesina !
Eu : N... nu ... nu aveam ... de ... de gand ... de gand sa o fac ... s ... stai linistit ... N ... Naruto-kun ...
N : Imi pare foarte rau , dar camasa mea e plina de faina si nu vreau sa iti murdaresc toata casa ! Am vrut sa imi dau si pantalonii jos , dar sigur ai fii lesinat la asta ....
Eu : D .... da ... mi-as depasi recordul de lesinat intr-o .... intr-o singura seara ... momentan e 3 ...
Incepem amandoi sa radem , apoi il intreb pe blond cand a avut timp sa gateasca , sa curete si sa se si spele in cap si de ce a facut totul .
N : Pai , un raspuns rapid si scurt la prima intrebare e : Fetele stau o gramada li baie ! Apoi , la a doua , iti pot raspunde foarte usor : Iti sunt dator ... pentru ... stii tu ...
Aici isi pune mana la brat , exact acolo unde sunt eu lovita . Urmaeza alt moment de izbucnire in care sora si prietenele mele ar fi mandre :
Eu : Naruto , nu e ... nu e vina ta ! Ba chiar din contra , eu iti sunt datoare ! M-ai adus acasa si ai star cand puteai oricand sa ma pasezi lui Ino ca sa ma trezeasca , sau ca sa ma aduca sus , in camera ei ! Si ccand ai vazut ca as ramane singura ai ramas si tu cu mine ! Mi-ai dat apa , m-ai distrat , mi-ai facut de mancare , mi-ai curatat bucataria ! Eu iti sunt datoare pentru tot !
CITEȘTI
Anime love story - Naruhina
FanficExclusiv pentru fanii naruhina si in general pentru fanii Naruto/Naruto Shippuden sau pentru otaku . Da...cred că aţi observat că nu mă pricep la descrieri...oricum, dupa parerea mea cartea merită citită ( dar asta e clar, luand in considerare faptu...