Chapter 21

933 66 22
                                    

Hei , lume ! Am revenit cu un nou capitol . Povestitorii sunt Hinata si Naruto iar acest chapter e mai fericit si mai naruhina decat celelalte , asa ca tineti-va bine ! Spor la citit ! 

                                                                        Pregatiri 

- Buna ... Hinata , spune blondul incurcat facand o pauza intre salut si numele meu . Urmeaza o perioada stanjenitoare de tacere , dupa care Naruto intreaba : Ai mancat ? 

  Normal ca doar la mancare se gandeste ! Doar e Naruto ! Acum , interbarea e : Sa il mint ca am mancat , sau sa ii zic adevarul ? Daca ii zic adevarul , probabil o sa imi zica sa mananc cu el , si nu o sa pot sa îl refuz ! Dar daca il mint , as putea sa merg in camera mea linistita . Mintitul e cea mai buna varianta ... Daaar , nu pot sa il mint ! A naibii dragoste a mea pentru el !

- Hinata ? spune blondul confuz , trezindu-ma din visele mele .

- D ... da ! Adica nu ! Adica ... ma balbai eu ca o idioata .

- Nu ai mancat , corect ? 

- Corect ... spun eu , plecandu-mi capul

- Atunci , vrei sa vii cu mine sa mancam ?

- S ... sigur ...

- Ok ! Esti gata in ... 20 de minute ?

- C ... cum ?

- E prea putin ? Adica , inteleg , doar esti fata ! Ce zici de 40 de minute .

- N ... nu inteleg ...

- Pai daca stai mai mult nu stiu daca o sa mai gasim vreun restaurant deschis ... Deja ti-am dublat timpul şi ...

- R ... restaurant ?! spun eu confuză , întrerupându-l pe blondul din faţa mea .

- Da ! Si mai bine te-ai grabi cu imbracatul , mai ai 39 de minute , spune blondul razand .

  Stai ... nu am inteles eu bine , sau Naruto tocmai m-a invitat la o intalnire ?! Nu ai inteles tu bine ! tipa constinat mea . Nu " te-a invitat " la o intalnire . Te-a pacalit ca sa mergi cu el la o intalnire ! De ce ar face asta ? Oricum as fi acceptat ! Nu stiu ! Baietii sunt ciudati ... 

- 38 de minute ... spune Naruto trezindu-ma din transa . Haide , si eu trebuie sa ma pregatesc ! Sa uraca in camere ! 

  Naruto ma prinde de inchieietura , apoi ma trage dupa el ca şi cum aş fi animalutul lui de plus . Eu inrosesc la gândul că el practic mă tine de mâna , creierul mi se blochează în lumea lui magică si ma opresc pe una dinter trepte , nemai fiind capabila sa merg .Când observă că sunt de neclintit şi că ar fi mai uşor să mişti feţele de piatră de pe munte din Konoha , Naruto se opreşte şi el , întorcându-se cu faţa spre mine :

- Hinata ... daca nu vrei sa vii ... sa stii ca nu te oblig , spune acesta cu o voce trista .

- Vreau ! tip eu rapid , dar apoi , după ce realizez ce tocmai am făcut , înrosesc si mai tare , ducandu-mi mainile la gura . Se pare că acum pot să mă mişc !

  Naruto rade la gestul meu , apoi imi ia mainile intr-ale lui , ducandu-le de la gura mea la pozitia lor normala . Imi zambeste , după care le da drumul mâinilor mele , probabil ca să nu leşin . Îi zâmbesc timid înapoi şi îmi plec capul , acum mai roşu decât semnul clanului lui Naruto . Blondul mă împinge uşor de la spate , apoi mergem unul langa altul pana in camerele noastre . Inainte sa închid uşa de la camera mea , Naruto , care e în pragul uşii ; imi spune :

- Vin sa te iau la 21:30 . Sa fii gata , altfel te iau asa cum esti . 

  Blondul rade putin , apoi intra in camera lui . Inchid si eu usa de la camera , dupa care incep sa ma schimb .

Anime love story - NaruhinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum