Chapter 9

1.4K 76 16
                                    

Hei , lume ! Vroiam să vă anunţ că astăzi vă povesti câştigătorul ( sau mai bine zis câştigătoarea ) de data trecută : Hinata !

                                   Cheia

Mă doare aşa tare capul ! Mă doare şi burta ! Aş mai vrea să dorm ! Dar îmi deschid ochii doar pentru că simt cum cineva mă atinge . Nu suport să fiu atinsă ! Dacă aş fii un animal intr-o grădina zoologică probabil pe plăcuţa de lângă mine nu ar scrie denumirea normala sau stiintifică ( stiintifică gen elcaprocapro sau elfricosourechiatus care , apropo ,  chiar există . ştiu de la ora de biologie . Aşa e , domnul Iamato ne obligă să învăţăm lucruri inutile . apropo , nu căutati pe net cu înseamnă , pentru că nu sunt sigură că e scris corect ... dar oricum , că să vă hrănesc curiozitatea :  prima trebuie să fie căprioară  iar a doua iepure ) sau aşa ceva , ar scrie " Nu atingeti ! Foarte irascibil ! Nu suntem responsabili pentru pierderea degetelor ! "

În fine , deschid ochii şi văd că lângă mine sta Naruto . Nimic special ... adică în ultimul timp , atunci când mă trezesc dintr-un leşin , blondul e lângă mine . Dar e ceva ciudat ... unde mi-a dispărut tavanul ?! Adică înteleg că vopseaua se duce cu timpul , dar ieri tavanul meu era albastru cu nişte stele galbene si o lustra în formă de luna , iar azi e alb cu o lustra rotundă ?! Nu înţeleg ! :))) Da , m-am prins , sunt la spital iar Naruto e cu mine . Singuri . Intr-o camera . Asta înseamnă că ... el m-a atins ?! Acum nu ştiu dacă să fiu furioasă pentru că m-a atins cineva sau fericită pentru că m-a atins Naruto . :)))

N : Hinata ?! Ce faci ? Te simţi bine ... ?

Eu : D ... da ... N ... Naruto-kun ! S ... sunt ... sunt bine ...

Naruto îmi zâmbeşte şi se ridică de pe scaunul de lângă mine .

N : Doamna doctor a spus că atunci când te trezeşti putem pleca dacă te simţi bine . Aşa că , hai să mergem !

Eu : B ... bine !

N : Te ajut să te ridici ?

Eu : N ... nu ... m ... m-a descurc ... ! Înainte să spună blondul ceva , adaug : D ... da .. S ... sunt sigură !

Băiatul blond îmi zâmbeşte un pic neîncrezător dar mă lasă să mă ridic singură . Mă bucur că mă lasă să mă ridic singură pentru că nu sunt chiar aşa fragilă şi pot să o fac ! Mă pot ridica ! Dar mă deranjaza că nu are totală încredere în mine ! Mai ştiţi când am spus că mă pot ridica ? Mda .... am mintit . Adică atunci când îmi pun picioarele pe podea şi îmi ridic corpul de pe pat impinzand în acesta cu mâinile , mă apucă un dezechilibru total şi cad . Din fericire blondul mă prinde chiar înainte că faţa mea să facă contact cu podeaua . Mă aşază înapoi pe pat şi apoi mă ia în brate ca pe o mireasă . Eu înrosesc instant , cum era de aşteptat . Apoi spun hotărâtă şi balbaita :

Eu : N ... Naruto ... l ... lăsa ... lăsară-mă jos ... P ... pot să m ... pot să merg şi singură ...

N : Eu nu am văzut asta ! Deci nu cred asta ... Dar dacă nu vrei să te ţin aşa ... * aici mă pune înapoi pe pat *  ... te pot lua în cârca !

Eu : Mai ... mai încerc o dată .... A ... adineauri am ... am alunecat ...

Naruto se uită suspicios la mine , dar mă lasă să mai încerc o dată . Eu mă ridic la fel de dezechilibrata dar încerc să ascund asta pe cât posibil . Ajung lângă uşa când Naruto strigă :

N : Hinata , nu te mai forţa ! Nu iti faci bine ! Şi nu îmi place să te văd suferind ! Nu trebuie să dovedeşti nimic , aşa că nu mai face pe puternica şi lasa-mă să te ajut !

Anime love story - NaruhinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum