Hei ,lume! Asa e, m-am întors! Acest capitol va fi unul ... interesant, asa că spor la citit ♥
O noapte lunga - part 1* @ * Din perspectiva lui Naruto * @ *
Bat la uşa Hinatei gândindu-mă la un plan care sa o ţina departe ca sa nu facă ceva absurd . Nu pot sa cred ca nu mi-am dat seama ca e drogată! Adică înainte tipa asta nici măcar nu putea sa ma vadă fără tricou fără sa leşine, iar acum vrea sa ma violeze!
Uşa se deschide foarte puţin, iar din crăpătura dintre ea şi perete iese o mână albă şi firavă care ma trage inauntru .
În cameră e o dezordine care nu o caracterizeaza deloc pe Hinata, un morman de haine stând undeva lângă dulap şi hainele cu care era îmbrăcată la începutul petreceri, inclusiv un sutien alb şi o pereche de chiloti fiind aruncati lângă pat.
Corpul Hinatei este acoperit de un halat legat cam superficial, iar eu sper din tot sufletul sa aibă şi alte haine pe dedesubt.
- Credeam ca o sa ma laşi baltă, spune, uitându-se într-o parte.
- Nu te-aş lăsa niciodată baltă, ii zâmbesc .
- Ok... Atunci? Cu ce începem? întreabă puţin timid.
- Tu chiar vrei sa faci asta?
- Bineinteles ca vreau! Altfel crezi ca te chemam aici?! Doar ca nu ştiu cu ce ar trebui sa începem...
- Hinata, tu nu vrei de fapt asta, nu-i asa? Adică... tu nu eşti aşa! Şi eu nu vreau sa faci ceva ce ai putea regreta mai târziu!
- Ce-ţi pasă tie?! Vrei sau nu o aventură de o noapte cu mine?!
- N... Nu... Nu ! Chiar nu vreau! Nu ma pot mulţumi cu o aventură de o noapte, ok?!
-Nu, nu e "ok" ! Nu pot sa înţeleg! Imi explici şi mie de ce ?!
-Pentru ca eu... eu...
-Tu ce?! Hai, spune! Sau o sa îţi înghiţi limba, ca atunci cand eram în mijlocul oceanului ?!
-Eu te iubesc, bine?! ţip uşurat, eliberandu-ma de povara de a duce aceste cuvinte cu mine mereu. Acum ca ştie, cel mai probabil îşi va aminti mâine când va fi trează şi se va gândi la asta .
- Şi eu te iubesc! spune în timp ce se apropie de mine şi încearcă sa ma sărute . Eu o opresc din a face ceva stupid, ceva ce va regreta , şi o împing uşor pe pat.
- O, vrei sa începem în forţă? Bine atunci! Dar va trebui sa imi spui ce sa fac, zâmbeste provocator .
-Bine atunci, pentru început...
- Vrei sa ma dezbrac, sau ma dezbraci tu? mă întrerupe .
-Ai ceva pe sub halatul ăla?
-Asta va trebui sa afli singur ...
-Ok, atunci hai sa facem asa: eu ma întorc cu spatele şi imi verific căsuţa poştala pentru ca am telefonul pe silentios, iar tu îţi dai halatul jos dacă ai alte haine, sau ti-l laşi dacă e singurul lucru de pe tine.
Hinata aprobă din cap iar eu ma întorc cu spatele la ea şi imi scot telefonul din buzunar . Am 3 apeluri pierdute de la Ino, şi un mesaj tot de la ea. Apăs pe mesaj pentru a vedea următorul text:
"Hei Naruto ! Voiam sa îţi zic ca poţi sa faci orice (atâta timp cât nu va lăsa daune sau nu va avea urmări ) şi sa ii spui orice Hinatei ca sa o linişteşti pentru ca oricum când trece efectul drogului nu îşi va aminti nimic din ceea ce a făcut în perioada aia. Sper sa vezi mesajul la timp ♡ "
CITEȘTI
Anime love story - Naruhina
FanfictionExclusiv pentru fanii naruhina si in general pentru fanii Naruto/Naruto Shippuden sau pentru otaku . Da...cred că aţi observat că nu mă pricep la descrieri...oricum, dupa parerea mea cartea merită citită ( dar asta e clar, luand in considerare faptu...