Chapter 30

857 68 32
                                    

Hei , lume ! Îmi pare atât de rău că nu am mai postat ! Nu am mai avut deloc idei , dar o stea norocoasă mi-a dat un pumn ieri ( expresie noua şi nereuşită inventată pe moment ) şi mi-a venit inspiraţia ! Spor la citit !

                                                                Tigări

* @ * Din perspectiva Hinatei * @ *

* @ * Pe balcon * @ *

Eu şi Naruto ne tragem câte un scaun dintre cele trei de pe balcon lângă balustrada şi ne aşezam . Eu îmi pun coatele pe balustrada şi , stand picior peste picior , îmi pun capul în palme . Naruto stă rezemat de spătarul scaunului sau .

Stăm puţin fără să spunem nimic , după care observ că Naruto caută cu disperare ceva în buzunarul hanoracului meu , după care îşi da o palmă peste frunte şi se uită la mine :

- Hinata ?

- Huh ?

- Poţi să pui mâna în buzunarul stâng al hanoracului meu ?

- Sigur ... Dar de ce ?

- O să vezi ...

Plină de nerăbdare , ca şi cum m-aşi aştepta să găsesc o verigheta în buzunar , pun mâna în buzunar şi simt o cutie . Nu , fetelor , ne e o cutie pentru inele ! Chestiile astea se întâmpla doar în filme ! În schimb , eu am găsit o cutie , de fapt , mai bine zis , un pachet de ţigări .

Scot pachetul din buzunar şi i-l întind cu o faţa puţin mirată lui Naruto . El mi-l ia din mâna şi scoate o tigară şi o brichetă din el .

- Fumezi ?! întreb eu ca o fraieră .

- Da ... raspunde el sec

- De când ?

- De vreo luna ... cred ...

Nu pot să cred că nu am observat ! Dar ... niciodată nu a fumat de faţa cu mine , şi am stat mult împreună . Şi nici nu miroase a fum !

- De ce fumezi ?! Adică ...

- Începe un alt discurs pe tema " De ce nu e bine să fumezi " ! Să auzim ! spune el punandu-şi tigara în gura şi aprinzand-o .

- Fetelor nu le plac băieţii care fumează ! spun eu .

- Mă uimeşti ! Unde e discursul despre sănătate , sau cel care zice că sunt sportiv ?! spune el sufland niste fum şi punând iar tigara în gura .

- M-am gândit că pe alea le-ai auzit de multe ori până acum , şi probabil nu te-au captivat , aşa că ...

- Şi te-ai gândit că fetelor nu le plac băieţii care fumează , continuă sufland iar fumul , dar fără să îşi mai pună tigara în gura

- Da ... Adică ... E adevărat ...

- De ce ? spune trăgând iar un fum .

- Pentru că sunt deranjate de fumul de tigara ...

- Da ? întreabă el ironic scoţând tigara din gura şi sufland iar fumul .

- D ... Da ! raspund eu oarecum sigură pe mine .

Naruto se întoarce cu faţa către mine , şi , cu o mutra serioasă ( şi senzuală ) se apropie din ce in ce mai mult şi mai încet de mine , tremurând nesigur în unele momente , dar mascand asta cu momentele imediat următoare în care e din ce în ce mai sigur . Eu impietresc şi nu pot să fac nimic altceva decât să inrosesc şi să stai cu gura între-deschisă .

Anime love story - NaruhinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum