Hei , lume ! Stiu ca nu ne-am vazut de mult , ca probabil ma urati pentru ca nu am mai pus next si tot asa , daaaar ... Ok , nu am nici o scuza ... Totusi ar trebui sa fiti multumiti pentru ca in capitolul trecut nu a fost suspans ! Dar ... in capitolul asta ... * zambet malefic * , * ras malefic * .
" - Nu stiu sa inot ! "
* @ * Din perspectiva Hinatei * @ *
Tot restul mesei am fost tacuti , mancand mai incet decat niste melci si parca asteptand ca celalalt sa spuna ceva . Dupa ce am terminat amandoi de mancat am inceut sa strangem masa .
- Aduc eu canile si gemul la bucatarie , spun eu , luand 2 dintre cani in mana dreapta , pe cea de a 3-a luand-o in cealalta mana si intinzindu-mi mana stanga dupa borcanul de gem de visine .
- Stai sa te ajut ! spune Naruto , intinzand si el mana dupa borcan .
Cred ca cu totii va dati seama ce s-a intamplat dupa . Exact , mainile noastre s-au atins ca in filme pret de 4 secunde . Eu mi-am tras repede mana , inrosind . Dar Naruto cred ca nici nu a observat ca ne-am atins mainile pentru ca avea o fata neutra , nepasatoare . El doar a ridicat borcanul s a luat una din canile pe care le adeam in mana , ajutandu-ma sa adun .
Dupa ce am adus totul la bucatarie eu am spalat canile iar Naruto a sters masa . Dupa care am plecat catre camerele noastre , pastrand linistea aia ciudata dintre noi .
Acum e ora 20:24 iar eu tocmai ies din apa oceanului alaturi de Sakura . Probabil va intrebati unde e Ino . Ei bine , ea , Sai , Temari si Shikamaru au organizat o intalnire dubla . Initial era o intalnire tripla , dar Neji si Ten-Ten nu s-au mai dus pentru ca iubita verisorului meu a mancat prea mult la cina , dupa care a intrat in apa cu mine si Sakura fara sa astepte ca stomacul ei sa digere mancarea , iar acum o doare burta .
- Mergem in hotel , nu ? ma intreaba Sakura cand ajungem pe malul marii .
- Eu cred ca o sa stau putin sa admir privelistea , spun eu luandu-mi un prosop peste umeri ca sa nu imi fie frig .
- Sa nu stai in locuri prea pustii singura , cine stiu ce se poate intampla , spune Sakura protectoare luandu-si si ea prosopul .
- Hotelul asta are plaja privata , Sakura . Eu un hotel de cinci stele pentru cei bogati si afurisiti care sunt dispusi sa plateasca o gramada de bani pentru o vacanta " decenta " . Si prin " decenta " vreau sa spun " luxoasa " . Cu siguranta nimeni din hotel nu va incerca sa imi faca nimic ! Oamenii de aici sunt bogati , stiu ca ma repet , dar SUNT BOGATI ! Ce ar putea unul dintre ei sa isi doreasca de la mine ?!
- Eu doar ti-am zis ... Mai bine ai lua pe cineva cu tine ... Eu nu pot sa vin , trebuie sa merg sa vad ce mai face Ten-Ten ... Poate un baiat ... Unul blond ...
- Sakura ! tip eu revoltata .
Prietena mea se amuza de reactia total normala pe care am avut-o si se indreapta catre hotel fara sa mai spuna nimic . Eu incep sa ma plimb pe plaja , singura si plictisita . Recunosc , e mult mai amuzant sa admir privelistea cand sunt cu Naruto , chiar daca nu ne spunem nimic .
Dupa vreo 10 minute de plimbare incepe sa mi se faca frig si ma hotarasc sa intru in hotel , dar chiar inaintede a pleca de pe tarm observ stanca pe care i-au vazut pe Naruto cu tipa aia ... Sachiko ... sau , ma rog , cum a zis Naruto ca o cheama . Ma hotarasc sa ma urc si eu pe stanca aia , ca sa vad daca satena aia chiar voia sa ii arate un peisaj blondului , sau vroia un loc romantic .
Ma indrept spre stanca pe care si in jurul careia nu se mai aflau decat niste pasari si crabi si urc pe ea , pana in varf . Acolo sunt surprinsa sa vad o priveliste minunata a oceanului . Poate ca Naruto si tipa aia chiar sunt doar prieteni ... Nu ! Peisajul asta e prea frumos , prea mirific , prea ROMANTIC ! Satena aia vrea sa imi cucereasca barbatul ! Stiu ca nu e al meu , ca probabil lui nici nu ii pasa ca exist , dar totusi ! Chiar daca nu e al meu , e al meu ! Am declarat asta de cand aveam 4 ani ! Al meu , al meu , al meu !
- Al meu ! tip eu cu voce tare , fara sa imi dau seama , apoi , dunandu-mi mainile la gura , ma uit in jur sa vad daca m-a auzit cineva . Dar locul e in continuare pustiu .
Continui sa ma uit la peisaj pret de mai mult de un sfert de ora , dupa care simt cum cineva imi respita in ceafa . Ma intorc cu fata catre acea persoana si sunt surprinsa sa vad un necunoscut . Tipul are cam aceeasi inaltime ca si Naruto , parul brunet si ochii verzi .
- Scuze ... T ... Te pot aju ... ajuta cu ceva ? intreb eu balbaita .
- Ce s-a intamplat , scumpete , nu ma mai stii ? intreaba tipul cu o voce enervant de cunoscuta .
In timp ce eu stau si ma gandesc unde am mai auzit vocea asta , tipul se apropie si mai mult de mine , distanta dintre abdomenul lui si sanii mei fiind de mai putin de un centimetru . Eu vreau sa ma dau in spate , dar realizez ca in spatele meu e apa , asa ca spun :
- Scuze , stai putin cam aproape de mine ...
- Tu chiar nu ma mai stii , eh , Julieta ? intreaba tipul batjocoritor si incepe sa rada .
Eu fac ochii mari si imi cobor privirea catre mana sa dreapta a tipului din fata mea . Observ ca e bandajata si apoi imi dau seama de unde stiam vocea aceea . Impietrecs imediat , un fiior rece traversandu-mi sita spinarii .
- Ooo , ti-ai adus aminte deci ...
Eu nu spun nimic , doar raman impietrita ca o ratata .
- Biata de tine ! Romeo nu mai e aici ca sa te apere ? Cat de trist ! Atunci , cred ca pot face ce vreau eu cu tine ... Observ ca ai un bust foarte generos ... Stii , ar trebui sa porti mai des costum de baie , bluza aia nu arata splendoarea sanilor tai ...
Eu devin toata rosie iar tipul ala incepe sa rada batjocoritor . Chiar il lasi sa faca asta ! Lasa-ma pe mine sa vorbesc cu el ! Il aranjez imediat ! Nu ... tu esti prea rea ! Esti prea directa si ... Oh , haide ! Vrei sa fii violata ?!
In momentul in care simt cum mana tipului imi atinge abdomenul , urcand usor spre sani , las bestia din mine sa iasa la iveala si ii dau una peste mana .
- Cine naiba te crezi tu ?! tip eu . Sa vii la mine sa sa ma pipai ! Crezi ca nu am si eu demnitate sau asa ceva ?! Doar pentru ca tu nu ai , asta nu inseamna ca nimeni nu are , intelegi ?!
- Se pare ca nu mai esti muta ! Si mai ai si tupeu ! scuipa tipul ala cu scarba niste cuvinte , dupa care eu il scuip pe el fix pe abdomen , pentru ca e prea inalt ca sa ii ajung la fata . Da , latua asta a mea e foarte rea .
Tipul se enerveaza si ma apuca de unul dintre sani , impingandu-ma usor catre apa . Eu inrosesc si gem incet din cauza stransorii lui .
- Iti place ? Nu vrei sa te apuc si de celalalt , pisicuto ? intreaba el ridicand si cealalta mana si razand ca un nebun .
Eu insa actionez imediat si ii dau o lovitura puternica sub centura cu piciorul . Criminalul isi ia imediat mana de pe mine si si-o duce la locul lovit , arcuindu-se .
- Vei plati pentru asta , curvo ! tipa el si isi muta foarte brusc una dintre maini cu care ma impinge cu toata puterea care i-a ramas in apa .
- Nu stiu sa inot ! tip eu in timp ce cad de pe stanca inalta de vreo 3 metri cu mainile intinse , asteptand parca sa apara cineva care sa ma prinda de una dintre ele si sa ma traga inapoi .
Peste 2 secunde fac contact cu apa , spatele meu arcuindu-se iar eu scufundandu-ma in oceanul adanc . Privirea mi se incetiseaza , totul devine negru si nu mai vad nimic in jurul meu .
Hei , lume ! Scuze pentru ca acest chapter e cam scurt , dar nu prea am avut timp sa il scriu . De acum incolo next-ul va fi pus doar in week-end , atunci cand sunt si voturile facute . Dar daca am pus next sambata si pana duminica ( urmatoarea zi ) se fac deja voturile ( pare cam inposibil , dar in fine ) , nu voi pune next pentru ca nu voi avea timp sa il scriu .
Pana data viitoare cand va voi hrani suspansul , mult succes la scoala !
Next la 26 aprecieri :*
CITEȘTI
Anime love story - Naruhina
FanfictionExclusiv pentru fanii naruhina si in general pentru fanii Naruto/Naruto Shippuden sau pentru otaku . Da...cred că aţi observat că nu mă pricep la descrieri...oricum, dupa parerea mea cartea merită citită ( dar asta e clar, luand in considerare faptu...