Hei lume ! Acest capitol ( care apropo se va termina tot cu niste suspans ) ii va avea ca si povestitori pe Hinata si Naruto . Ceva obisnuit deja . Va fi mai pervers ca de obicei . Am decis sa va anunt de acum , ca sa va bucurati sau ca sa ma injurati ( alegerea e a voastra ) . Va voi spune si ca nu vor aparea scene de niho niho ( am spus-o si in chapter-ul trecut ) . Si va anunt si ca von incepe in forta ! Asa ca , spor la citit :*
Aluna
.... Apoi s-a intamplat ceva ce numai mie mi se putea intampla : O aluna mi-a cazut din mana , direct printre degete , apoi mi-a intrat prin gulerul de la geaca de sport pe care o port . Si ude credeti ca a aterizat ? Exact ! Si m-am chinuit sa o scot , dar nu a reusit .
Si acum iata-ma aici , in picioare , langa pat , cu spatele la usa ( asta ca masura de precautie ) . Si fiindca vad ca nu merge cu geaca inchisa si nu am ce face , imi deschid geaca . Reusesc sa prind aluna ( ar fi fost chiar culmea sa nu pot nici acum , cu geaca deschisa ) , dar cand aud cum usa se deschide o scap iar ! Pfoaaa !! Pai , bravo Hinata !! TE PRICEPI !!
Cred ca v-ati dat seama cine a intrat in camera . Adica sunt singura in casa cu Naruto ... In fine , cand blondul ma vede cu spatele la usa se indreapta rapid spre mine speriat , speriindu-ma si pe mine . O sa mor daca ma vede asa !! Pana la urma se opreste la vre-un metru distanta de mine si spune :
N : Hinata , te simti bine ? De ce stai cu spatele la usa ?
Ei bine , in mumente ca asta imi vine sa ma plesnesc . De ce nu puteam pur si simplu sa merg la baie ? Asta nu stiu .... Pai ... poate pentru ca esti nebuna !! Nu e adevarat ! Ba da ! Ce fata normala s-ar dezbraca in camera unui tip ?! Bine , nu ma mai cert cu tine ! De ce ?! Pentru ca AM DREPTATE ?! Pai .... DA !
Revenind , in momente ca asta actionez fara sa gandesc , asa ca ma intorc pur si simplu cu fata la blond si ii spun :
Eu : Nu am nimic !
Dupa ce spun asta zambesc . FRAIERO !! Trebuia sa inchize geaca mai intai !! Pai si de ce nu ai zis mai devreme ?! Pentru ca ai fi spus " Stiu , stiu ! Nu e nevoie sa imi spui ! " Ei bine , macar nu mai eram in situatia asta !! Vrei sa spui ca e vina mea ?! Oh , las-o balta !Oricum fermoarul ar fi facut zgomot ... Pai mai bine decat sa te vada goala !! Stiu , stiu !!Nu e nevoie sa imi spui !! VEZI !!!
Revenind , blondul se holbeaza la mine cateva secunde . Nu il invinuiesc , adica , cum sa nu te holbezi la ASTA !! ( poza la mass-media ) . Apoi tresare si inroseste ( macar nu a trebuit sa il plesnesc de data asta ) . Dupa ce inroseste spune balbait :N : H ... Hinata ... Imi p ... pare rau da ... daca ti-am transmis ... ceva gresit ... dar ... adica ... nu pot sa ... adica ... ne cunoastem de mult ... dar nu e ca nu vreau ... dar deabia ce m-am intors ... si nu cred ca ar fi bine ... adica ... nu stiu .. adica ... esti doar confuza ... adica ....
Eu : N ... Naruto ... ai inteles gresit ....
N : Stai linistita ! Nu e nici o problema ... adica ... acum nu ... dar nu e vina ta ... poate te-am indus eu in eroare ...
Eu : Naruto ....
N : Nu e nevoie sa iti ceri scuze ! Stai linistita ! Inteleg ... Esti doar confuza .... Nu vreau sa facem asta ... adica mai tarziu vei realiza ca ....
Eu : NU VREAU SA MA CULC CU TINE !!!!
Apoi Naruto ramane mut . Aleluia ! Credeam ca nu se mai opreste ! Pana la urma , tipul blond tipa si el aratand cu mana spre mine :
CITEȘTI
Anime love story - Naruhina
FanficExclusiv pentru fanii naruhina si in general pentru fanii Naruto/Naruto Shippuden sau pentru otaku . Da...cred că aţi observat că nu mă pricep la descrieri...oricum, dupa parerea mea cartea merită citită ( dar asta e clar, luand in considerare faptu...