E oribil ! Viata mea se duce pe apa sambetei si eu nu am cum sa o opresc ...in primul rand prietenul meu s-a despartit de mine si in al doilea rand parinti mei se cearta ingrozitor in sufragerie... mi-as dori sa nu ii aud ... mi-am dat toata silinta sa nu ii aud ... mi-am pus castile in urechi si am dat muzica la maxim dar inca auzeam foarte clar discutia dintre ei ...suna cam asa :
tata: unde imi sunt cravatele ?
mama:de unde sa stiu eu ... daca ai fi mai ordonat le-ai gasi dar asa ... si sa sti ca chiar nu imi pasa de cravatele tale ponosite !
Mama tocmai a mai spus o minciuna...ea stia prea bine unde sunt cravatele lui tata ... eu le vedeam chiar foarte bine arzand pe gratarul din curtea din spate ... speram ca cearta sa se fi terminat din moment ce a urmat un moment de tacere ... dar mam inselat ...
-Hai sa iti spun eu de ce nu sti nimic din ce este in casa asta ... pentru ca iesti o aiurita cu capul in nori... stai toata ziua cu amaratul ala de telefon in mana sau pe laptop... eu pe de alta parte am de lucru si sa sti ca serviciul meu este foarte epuizant!
- Hai nu mai spune si tu atatea minciuni ... cand sunt pe telefon sa sti ca lucrez si la fel e si cand sunt pe laptop eu trimit multe mesaje inportante si pe langa asta mai am si un seviciu care ma epuizeaza la maxim si de parca nu ar fi de ajuns am grija de casa si de Sam (Sam fiind eu)!
Mama mai mintise o data ... ura sa stea cu mine sau cel putkn asa parea si de casa nu avea niciodata grija ... a angajat o menajera pentru a face curat ...
Cearta a mai continuat mult si bine pana cand tata sia luat bagajul si a plecat... da ati auzit bine A PLECAT... si ma lasat aici cu mama ... pur si simplu a plecat ...
CITEȘTI
Nascuta in miez de noapte
RomantizmIn aceasta carte este vorba despre Sam ... o fata de 16 ani care trece prin mai multe socuri oferite de viata ... in primul rand se desparte de prietenul ei in al doile parinti ei se despart si in al treile rand estw trimisa intr-o tabara in care su...