13

697 48 7
                                    

trigger warnings: misogynie, pesten, overwegend seksueel misbruik, manipulatie


"Dat was het begin van het eind." zegt ze.

"Er is geen eind, Chloe. Het verhaal is niet af."

"Nog niet."

"Begin daar nou alsjeblieft niet over."

"Wat jij wil."

"Dus, wat gebeurde er nadat de Cameronroddel gestart was?"

"Nou niks, voor een maand of twee. Daarna moesten mensen weer beginnen..."


Chloe

"Lexi, ze kijken weer zo naar me." zeg ik met een bezorgde toon in mijn stem.

"Hoe kijken ze dan naar je?" vraagt ze.

"Alsof ik een of andere freak ben. Heeft iemand weer wat over me gezegd?"

"Chloe, relax. Sinds het gedoe met Cameron wordt je altijd bang als iemand ook maar naar je kijkt. Ze kijken niet naar- oh, ze kijken wel naar je! Waarom?"

"Dat weet ik niet Alexa, dat vroeg ik net aan jou."

"Negeer ze maar gewoon Chloe, kom op."

Ze legt haar hand op mijn rug en we lopen naar de gymzaal. Ik kijk naar beneden zodat ik met niemand contact hoef te zoeken. Is Cameron weer iets gestart? Heeft Brandon er weer wat aan toegevoegd?

Ik heb niet meer met Brandon gepraat sinds we 'uit elkaar' zijn gegaan. En dat hou ik liever zo. Het is het niet eens waard. Ik heb het wel geprobeerd met Cameron, maar hij liep gewoon weg alsof ik er niet was. Een tijdje geleden gaf ik op.

We lopen naar de kleedkamer en ik kleed me helemaal achteraan om, waar niemand me kan zien. Ik hou niet echt van het 'kleed je aan terwijl de rest erbij is' gedoe. Alle meiden hier hebben het perfecte 'zandloper' lichaam en ik ben meer een stok. Ik kom aan op de verkeerde plekken en als ik afval gaat het ook verkeerd. Ik kan nooit echt winnen.

Ik trek snel een shirt en shorts aan en jog vervolgens naar de gymzaal, waar de jongens al bezig zijn met een potje basketbal. Ik ga naar de meidenhelft en kijk naar de wedstrijd, wachtend op de andere meiden.

Na een paar minuten komen Selena Hanson en een klein blond meisje de kleedkamer uitlopen. Het blonde meisje gaat een meter of twee verderop zitten en Selena komt naast me zitten. Ik probeer te doen alsof ik haar niet zie maar ze tikt op mijn schouder. Ik rol mijn ogen en draai me om.

"Ja?" Probeer ik zo lief mogelijk te zeggen.

"Ik heb een vraag voor je." zegt ze. "Heeft Dylan me genoemd, voor wat er gisternacht is gebeurd?"

"Wie is Dylan?"

"Oh, je kent er meerdere? Dylan Bates."

"Ik heb nog nooit met Dylan gepraat. Waarom kom je daar zo bij?"

"Vertel me gewoon of hij iets over me gezegd heeft, dat is alles wat ik vraag."

"Nou nee, want ik heb nog n-"

"Geweldig. Gewoon fucking geweldig."

Selena staat op, rent naar de kleedkamer en slaat de deur hard achter haar dicht. Even kijkt iedereen op, maar dan gaan ze snel weer verder met wat ze deden.

Ik schuif wat op, naar het Blonde meisje, die twee meter van me af was gaan zitten.

"Sorry?" vraag ik. Ze draait haar hoofd om naar mij. "Ben je bevriend met Selena?"

Save MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu