23

463 44 16
                                    

trigger warnings: minderjarig alcoholgebruik, seks (actie zelf niet beschreven)


Na twee glazen Bud, was ik niet helemaal nuchter meer. Ik was ook niet compleet dronken, gewoon een beetje mentaal gehandicapt. Ik wist nog steeds wat ik aan het doen was, een beetje dan.

Het is nu rond één uur 's nachts, en ik heb Chloe niet meer gezien sinds ze de mensenmenigte in ging. Dat betekent dat ze al meer dan anderhalf uur niets gedronken heeft, en dat ze alweer wat nuchterder zou moeten worden. Ze heeft maar een paar shots op, dus zal zo wel weer bij zinnen komen.

Ik heb net een tijdje met de jongen achter de bar gepraat, maar dat tel ik niet echt als een conversatie. Alles wat hij deed was tien minuten lang alleen maar vragen stellen over Chloe en tegelijkertijd het niet laten merken dat alles wat hij met haar wilde doen naar bed gaan is.

Ik ben eigenlijk nog helemaal niet weggegaan van de bar. Al zou ik dat zo wel even moeten doen. Als ik hier nu nog langer blijf zitten eindig ik waarschijnlijk met nog twee glazen en is niemand meer nuchter genoeg om naar huis te rijden.

Ik sta op en loop door de mensenmassa, op zoek naar Chloe. Het lijkt onmogelijk om één bepaalde persoon te zoeken hier, maar volgens mij hoor ik haar lach. Hij is niet hard, maar ik hoor hem. Ik volg de lach tot ik haar vind.

Ze is niet alleen. Ze is met een jongen - of man - die dertig of veertig lijkt; twee keer of misschien zelfs drie keer haar leeftijd. Ze staat met haar gezicht de andere kant op van hem, terwijl ze tegen elkaar aan aan het schuren zijn. No fucking way.

Ik duw een paar mensen aan de kant, grijp Chloes arm en trek haar weg bij de man waarmee ze aan het dansen was.

"Hey!" schreeuwt ze. "Waar was dat goed voor?"

"Ik denk dat het beter is dat we nu gaan." zeg ik, en ik trek haar mee de club uit.

"Wat is er met jou aan de hand man?" vraagt ze. "Ik had gewoon een beetje plezier, no harm done."

"No harm done? Die gast leek wel veertig!"

Ik breng haar naar de bijrijderskant van de auto en open de deur voor haar. Ze stapt in, ik laat haar arm los en sluit de deur weer. Dan stap ik in aan mijn eigen kant.

"Maakt het uit hoe oud hij was dan? We waren gewoon aan het dansen."

"Bullshit, dat leek wel droogneuken." ''Hij leek me oud genoeg om misschien wel een vrouw en kinderen te hebben. Hij zag er vies uit, Chloe. Misschien was het wel een pedo, of een moordenaar, of- misschien wel erger dan dat. Ik weet het niet.''

"Waarom ben je opeens zo beschermend? Ik zei dat ik ging dansen, dus ik ben gaan dansen. En toevallig kwam ik bij die jongen uit."

"Gewoon dansen? Weet je, ik snap jou echt niet."

Ik rij van de parkeerplaats af en druk hard op het gas, waardoor we allebei in onze stoel gedrukt worden.

"Je snapt het niet?" vraagt ze. "Wat snap je niet?"

"Jou! Je zegt iets, maar doet het tegenovergestelde. Je denkt het een maar doet het ander. Zeg niet dat dat door je bipolaire stoornis komt, want dit is ver voorbij je bipolaire stoornis. Er is iets met je."

"Ik heb geen idee waar je het over hebt."

"Dat! Dat ook! Je doet iets, en dan vijf minuten later, doe je alsof het nooit gebeurd is. Ik zal erover stoppen want ik wil je niet boos maken maar ik vergeet dat soort dingen niet."

"Stop gewoon, Liam. Anders gaat dit niet goed aflopen."

"Damn, dit gaat niet goed aflopen. Zeg gewoon wat de fuck er aan de hand is."

Save MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu