Ella imádta a gondolatot, hogy másnap már ott fog élni az apjával a gyönyörű kastélyban. Viszont eszébe jutott, hogy nem hagyhatja ott az anyját és Jessie-t sem.
Ella elkezdett felfelé úszni.
-Várj! Mi lesz velem és a lú...
-Nem vagy lúzer sem béna, de ha annyira akarod itt van néhány euró. Nem tudom itt ér e valamit, de ha ohen költsd el - mondta Ella Megannek, azual felfelé kezdett sprintelni.
Miközben a felszínre apjába ütközött.
-Kicsim! Tetszett a városom?
-A várossal nincs semmi baj, de van néhány ott lakó.... akik. Hát tudod plyan gonoszak és nehezemre esett, vagyis nem annyira, de azért megmondtam mekik, hogy....... hát nem kedvesek. Vagyis pontosabban úgy fogalmaztam, hogy gonoszak. De legomkább egy emberhez beszéltem.
-Hát igen. Nati és a bandája.....nem egy jó népség az szent. De a két kislány, akik úgy követik előtte jobbak voltak és sokkal kedvesebben, előzékenyebben és főként okosabban viselkedtek. Nati a körülötte élő emberekre mind rosaz hatással van. Legalábbis akik közelebb állnak hozzá mint a többi ember azokra mindenképpen. És így van ez a szüleivel is.
Ahogy Ella és az apja beszélgettek észre sem vették, hogy közben leúsztak a városig.
-Honnan tudzad, hogy Natiékról beszélek? - kérdezte Ella.
-A többi lakó - többnyire - rendesen viselkedik. Főleg egy királyi sarjal. És akár a palotában is lakhatsz.
-Kössz nem apa! Inkább maradok anyával és a szárazföldi barátaimmal. - momdta kicsit sértő hangnemben Ella.
Az apja ezt érzékenyen vette.
-Hát azért megnézhetnéd belülről is. Még sokkal szebb mimt kívül! Gyönyörű trón szék és bársony függönyök amik ráadásul víz lepergetők. Az ebédlőben számtalan friss ínyencség vár rád egész nap bármikor és roppant kedves az összes ott dolgozó. Az összes terem gyerek bosztos és nem mellesleg az egész épületben kiválló a WiFi hálózat. Korlát lan fogyasztású internet van ugyanúgy mindenhol. És..... - áradozott a király a végére már teljesen lendületesen a palotályáról. Talán folytatta volna és még tovább tudja tolni Ellát az építmény felé, ha nem szólítják le még az utcán. A király nagy sajnálatára Ellát már pont el tudta csábítani és talán még arra is rátudta volna venni, hogy mégiscsak ott lakjon az apjával, de miután a járókelő megszólította apját teljesen kiábrándult és amíg az apja beszélt vele ő újra megközelítette a felszínt.
Még el is érte volna az anyjtá, ja az apja nem hagyja abba előbb abba a beazélgetést. Ezért sajnos utolérte és kezdte az egészet elölről.
Mindez addig ment amíg Ellát fel nem hívta az anyja azzal, hogy mostmár jöjjenek fel.
-Apa! Nagyon szívesen laknék veled a palotádban, de anyával élek a SZÁRAZ FÖLDÖN. Ezzel persze nem téged akartalak megbántani, csak éppen nem értem miért csinálod ezt. Te egy felnőtt vagy, aki elvileg egy jó király, egy jó vezető és meg kéne értened engem. Most már fel kell mennem. Anya vár rám. Szia apa. Ha tudsz kérlek gyere fel!
Ella elindult a felszínre. Csak most vette észre, hogy egész végig száraz volt a haja, de ez most nem nagyon izgatta. Kicsit bánatosan ballagott haza anyjával és Paullal. Még mimdig hajlamos volt arra, hogy megfeljdkezzen a férfiről.
YOU ARE READING
A tenger mélyén
FantasyElla Vilson 18. születésnapjára az édes anyjától egy medált kap. Megimerkedik keresztapjával Paullal akit eleinte nem tart rokonszenves ék de később megkedveli a férfit. A nyaklánc amit anyjától kapott furcsán kezdett világítani és víbrálni, majd eg...